חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - היום ה- 47 למלחמה

מצב
הנושא נעול.

shifrash

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אני חושב שאין טעם בהפסקת אשכולות דיווחים אלו.
זה המקום היחיד שעוד נותר לבעלי סינונים להתעדכן בנושא זה.
לגמרי !!

אנחנו לא צופים במהדורות, וזה המקור היחיד למידע
 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
277778415_292636009715525_5263082612737012820_n.jpg

לקראת חידוש המלחמה: הרוסים מתמקדים בהשמדת מערכות הגנה אוויריות​


הרוסים מתכננים, ייתכן כבר בימים הקרובים, לחדש את המתקפה על אוקראינה במספר חזיתות • אחת הסיבות לכך שנכשלו בפעם הראשונה הייתה מאחר ולא השיגו שליטה אווירית • כעת יתמקדו הרוסים בהשמדת משגרי S-300



המלחמה במזרח אירופה: רוסיה טענה היום (שני) כי היא השמידה מספר מערכות הגנה אווירית אוקראינית – במה שנראה כניסיון חדש להשיג עליונות אווירית ולנטרל משימוש נשקים שקייב תיארה כקריטית, לקראת מתקפה חדשה ורחבה של הרוסים שצפויה במזרח אוקראינה. כך דווח ב'AP'.
לפי הטענה במוסקבה – הצבא הרוסי פגע בארבעה משגרי S-300 ליד העיר המרכזית דניפרו שסופקו לאוקראינה על ידי אחת ממדינות אירופה. רק בשבוע שעבר סלובקיה סיפקה לאוקראינה מערכת הגנה אווירית כזאת. עם זאת, בסלובקיה הכחישו כי המערכת שסיפקו לאוקראינה הושמדה על ידי הרוסים.
לא מדובר בפעם הראשונה שרוסיה טוענת שהשמידה משגרי S-300, ובעבר דיווחה על שתי השמדות נוספות של כאלו מערכות. בפעם הראשונה שהרוסים פלשו לאוקראינה, לפני למעלה מ-40 ימים, הם נעצרו והובסו בכמה חזיתות על ידי הצבא האוקראיני – והעיקר היה בבירה קייב שלא נכבשה.
אחת הסיבות המרכזיות לכישלון הרוסי המוחץ – נובע מכך שהם לא השיגו בתחילה שליטה מלאה בשמי אוקראינה, דבר שפגע ביכולתה של מוסקבה לספק חיפוי אווירי לחיילים על הקרקע, הגביל את התקדמותם וככל הנראה גם חשף אותם להפסדים גדולים יותר. בעקבות כך הרוסים מתמקדים כעת בהשמדת מערכות הגנה אוויריות, דבר שיכול להפריע להם בהשגת השליטה הדרושה על שמי אוקראינה.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לבקשתכם, אשכול נוסף.

לא מבטיח שיהיו עוד הרבה אחריו, כולנו תקווה שהמלחמה הארורה הזו כבר תיגמר!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה