מחיר למשתכן דירה על דונם ב30kשח!

גל יזמות

משתמש רשום
המשתמש נחסם
אנחנו חרדים ולא מתנחלים.
אצלינו יש עוד מצוות חוץ מיישוב הארץ וג' שבועות.
ואנחנו לא מוכנים לחרף את נפשינו בשביל זה.
וְהִתְנַחַלְתֶּם֩ אֶת־הָאָ֨רֶץ זה ציווי מהשם
והכי טוב שזה יהיה עם אישור מדיני
אבל זה לא חייב את הסכמת הערב רב
 

ט.ש.

משתמש פעיל
שונה במה? שצריך לשלם הון על דירה?
כמו שהקימו את ביתר כך צריך להקים מאות ישובים שיתנו מענה
ושטח מספק לכל בית ולא בצפיפות נוראית
שונה בזה שאת רוצה בית כזה בשביל הסיבות הנ"ל והבחור שבונה בתמונה שהעלו כאן בונה כי הרסו לו את הבית והוא יבנה גם לאחר ההרס הבא. וההרס הבא יכול להגיע בארבע לפנות בוקר של חורף כשיש בבית שלושה ילדים קטנים שצריכים עכשיו לצאת אל הגשם כי המינהל רוצה בטובו להרוס להם את הבית.
צריך מאוד להאמין בדרך הזו כדי לחיות בגבעה...
(התמונה מגבעה כולשהי שלא זיהיתי)

ובכללי- יש ישובים ביו"ש נורמטיביים ורגילים בהם אפשר לחיות ללא חשש פינוי והרס. אבל גם שם המחירים עולים ועולים. אבל עדיין זול יחסית למרכז.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמא

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה קְרָאתִיךָ חוּשָׁה לִּי הַאֲזִינָה קוֹלִי בְּקָרְאִי לָךְ:ב תִּכּוֹן תְּפִלָּתִי קְטֹרֶת לְפָנֶיךָ מַשְׂאַת כַּפַּי מִנְחַת עָרֶב:ג שִׁיתָה יְהוָה שָׁמְרָה לְפִי נִצְּרָה עַל דַּל שְׂפָתָי:ד אַל תַּט לִבִּי לְדָבָר רָע לְהִתְעוֹלֵל עֲלִלוֹת בְּרֶשַׁע אֶת אִישִׁים פֹּעֲלֵי אָוֶן וּבַל אֶלְחַם בְּמַנְעַמֵּיהֶם:ה יֶהֶלְמֵנִי צַדִּיק חֶסֶד וְיוֹכִיחֵנִי שֶׁמֶן רֹאשׁ אַל יָנִי רֹאשִׁי כִּי עוֹד וּתְפִלָּתִי בְּרָעוֹתֵיהֶם:ו נִשְׁמְטוּ בִידֵי סֶלַע שֹׁפְטֵיהֶם וְשָׁמְעוּ אֲמָרַי כִּי נָעֵמוּ:ז כְּמוֹ פֹלֵחַ וּבֹקֵעַ בָּאָרֶץ נִפְזְרוּ עֲצָמֵינוּ לְפִי שְׁאוֹל:ח כִּי אֵלֶיךָ יְהוִה אֲדֹנָי עֵינָי בְּכָה חָסִיתִי אַל תְּעַר נַפְשִׁי:ט שָׁמְרֵנִי מִידֵי פַח יָקְשׁוּ לִי וּמֹקְשׁוֹת פֹּעֲלֵי אָוֶן:י יִפְּלוּ בְמַכְמֹרָיו רְשָׁעִים יַחַד אָנֹכִי עַד אֶעֱבוֹר:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה