אפשר לדבר בגוף ראשון.ואם אומר את האמת אז אנחנו צועקים על הילדים בגלל אחד הסיבות הוא שאנחנו קצרי סבלנות להקשיב ולהקשיב לנפשם מדוע הם עושים את מה שעושים
ולמה?
בגלל שאנחנו כבר רוצים לחיות את עצמנו ולהתבודד עם עצמנו א
היטבת לכתוב ההערה ..אפשר לדבר בגוף ראשון.
אין צורך לדברר את כולנו באופן שנדמה לכם.
אני שוב אגיד, בכל הדוגמאות שלך אתה לא נותן שום בשורה ושום כלי/פטנט/דרך חדשה שתעזור.מוישי אל תעצבן אותי כבר
כנס להתקלח
אוי מושי מתוק
כמה אתה חכם בלימודים
כדאי לך לרוץ למקלחת כי אתה זריז
וכהנה
ויי
קניתי היום שמפו לילדים חדש
מי רוצה להשתמש..איתו ראשון..???
מאמין שנסחפתיכעסו עלי יותר מפעם אחת בילדות, גם יותר מעשר ו...
אני בריאה סופר, לפחות כך נראה לי.
לא קראתי את כלללל האשכול אבל נראה לי קצת נסחף.....
אם לא איכפת לך אוסיף נקודה אחת לדבריםשמעתי פעם תובנה כזאת שאדם אחר עמל יומו בעבודה בקניות בכולל בסידורים מתעייף ואז כשמגיע הביתה התחושה וההרגשה היא שהנה אני בא לבית ואני ינוח ארגע מכל הקשים והטרדות שעברו היום.
והנה הדלת נפתחת והאדם מגלה שהיום רק התחיל ומצפות לו התמודדויות לא פשוטות עם הילדים או עם הגברת וכאן מגיע הפיצוץ הגדול, ותחת אשר ביקש לבוא הבית ולישב בשלווה קופץ עליו רוגזו של מויישי.
אז העצה הכי פשוטה היא 'להאריך את הפתיל' בעוד שעתיים היינו נחמדים בעבודה אדיבים בתור לסופר וחייכנים לחברים שפגשנו, בואו ונמשיך את זה גם בבית לעוד שעתיים, בעיני רגע הכניסה לבית הוא זה שקובע איך הוא יראה בשעות הקרובות להחליט שהחיים פשוט נמשכים עד שכל העניינים נרגעים.
כן וקצת גאוה לא תזיק לבוא הבית בתחושה של מנהל, לא במובן השלילי של הדבר של חלוקת פקודות אלא בקטע של אני כאן אחראי איך יראו השעתיים הקרובות ולהתמלא סיפוק מכך שהילדים שלנו הלכו לישון בהרגשה נפלאה.
איוש כמה שזה נחמד לכתוב
לכןזה רעיון טוב להמשיך כאילו בעבודה, אבל אנחנו חייבים להבין עבודה זה לא בית, ומה שקורה במשרד לא אכפת וכואב לנו כמו מה שקורה בבית, זה שצועקים בבית, זה לא בא רק מחוסר סבלנות או כעס, זה בא מאכפתיות, מה שקורה בבית ואיך שהבית והילדים שלנו נראים וייראו - הרבה יותר נוגע בציפור נפשנו מאשר המשרד.
בשביל זה אתם כאןאני שוב אגיד, בכל הדוגמאות שלך אתה לא נותן שום בשורה ושום כלי/פטנט/דרך חדשה שתעזור.
חלק מהמשפטים גם לא חינוכיים בעיני, אם אתה רוצה לכתוב ספר על חינוך. "מוישי אל תעצבן אותי כבר כנס להתקלח" זה אמנם לא משפט נוראי, אבל לא הייתי מגדירה את זה בתור משפט לספר חינוך...
כתבתי שאתה מנותק, כי אם אתה חושב שהמשפטים האלו הם אלו שיביאו שלום לבית.. מסופקתני. זה מראה בעיני ניתוק בין המחשבות שלך למעשיות בחיים.
לגבי האמירות שלך שצריך לגדל ילדים בנחת וכולי,[כמעט] כולנו מסכימים איתך. אין צורך להוציא ספר על זה.
אני יכולה לומר שספציפית למקלחת בדר"כ הפתרון שלי הוא להכין ארוחת ערב, ואז הילדים רוצים לאכול ואני אומרת שאין ארוחת ערב בלי פיגמה והשמת הבגדים בכביסה. כבר חסכתי את הבעיה הזו.
אם נגדיר את זה ב'מילים מהספרים' אז הדרך בזה הוא למצוא דרכים עוקפות כמה שיותר, לא ללכת ראש בראש. מה שכיוונת במשפט השלישי שלך. שוב, זה הכל רעיונות שרובינו משתמשים, לפעמים הם עוזרים ולפעמים לא. תלוי כמה הילדים עייפים כמה מענין אותם השמפו/הארוחת ערב, ואיך הם הרגישו באותו היום.
לגבי צחצוח שיניים והשכבה. זה עוד נושא כאוב...
כמובן שהחלטות על הוצאת ספרים תעשה אתה, אני כותבת לך את דעתי.
הדוגמא אויי מוישיאני שוב אגיד, בכל הדוגמאות שלך אתה לא נותן שום בשורה ושום כלי/פטנט/דרך חדשה שתעזור.
חלק מהמשפטים גם לא חינוכיים בעיני, אם אתה רוצה לכתוב ספר על חינוך. "מוישי אל תעצבן אותי כבר כנס להתקלח" זה אמנם לא משפט נוראי, אבל לא הייתי מגדירה את זה בתור משפט לספר חינוך...
כתבתי שאתה מנותק, כי אם אתה חושב שהמשפטים האלו הם אלו שיביאו שלום לבית.. מסופקתני. זה מראה בעיני ניתוק בין המחשבות שלך למעשיות בחיים.
לגבי האמירות שלך שצריך לגדל ילדים בנחת וכולי,[כמעט] כולנו מסכימים איתך. אין צורך להוציא ספר על זה.
אני יכולה לומר שספציפית למקלחת בדר"כ הפתרון שלי הוא להכין ארוחת ערב, ואז הילדים רוצים לאכול ואני אומרת שאין ארוחת ערב בלי פיגמה והשמת הבגדים בכביסה. כבר חסכתי את הבעיה הזו.
אם נגדיר את זה ב'מילים מהספרים' אז הדרך בזה הוא למצוא דרכים עוקפות כמה שיותר, לא ללכת ראש בראש. מה שכיוונת במשפט השלישי שלך. שוב, זה הכל רעיונות שרובינו משתמשים, לפעמים הם עוזרים ולפעמים לא. תלוי כמה הילדים עייפים כמה מענין אותם השמפו/הארוחת ערב, ואיך הם הרגישו באותו היום.
לגבי צחצוח שיניים והשכבה. זה עוד נושא כאוב...
כמובן שהחלטות על הוצאת ספרים תעשה אתה, אני כותבת לך את דעתי.
אני שוב אגיד, בכל הדוגמאות שלך אתה לא נותן שום בשורה ושום כלי/פטנט/דרך חדשה שתעזור.
חלק מהמשפטים גם לא חינוכיים בעיני, אם אתה רוצה לכתוב ספר על חינוך. "מוישי אל תעצבן אותי כבר כנס להתקלח" זה אמנם לא משפט נוראי, אבל לא הייתי מגדירה את זה בתור משפט לספר חינוך...
כתבתי שאתה מנותק, כי אם אתה חושב שהמשפטים האלו הם אלו שיביאו שלום לבית.. מסופקתני. זה מראה בעיני ניתוק בין המחשבות שלך למעשיות בחיים.
לגבי האמירות שלך שצריך לגדל ילדים בנחת וכולי,[כמעט] כולנו מסכימים איתך. אין צורך להוציא ספר על זה.
מוישי אל תעצבן אותי כבר כנס להתקלח.
זה משפט חסר סבלנות.
לא משקף את המילים הגבוהות על תפקידנו בעולמנו ועמלנו אלו הבנים. וכולי וכולי.
מקבלת את דעתך שהיא דעתך.חושבת שלא כדאי ככה לפסול. ודאי שלא לרדת לרמה אישית ולנתח את הבן אדם. שמענו רק חלק קטן מאוד מהרעיונות שלו. אם רצה לכתוב ספר - כנראה יש לו הרבה מה לומר. ובספר הדברים יהיו מן הסתם גם יותר מסודרים ומובנים.
אני לא באה כאן להמליץ או לא להמליץ להוציא ספר, כי אין לי כמעט נתונים. ברבים מהספרים אין כל-כך חידושים. כן יש חזרה על דברים שכבר יודעים, עם רעיונות חדשים איך ליישם אותם או עם זווית ראייה מרעננת וממריצה. וזה הדבר החשוב.
אפשר לקבל מכל אחד את מה שמתאים, ומה שלא - לא. ודאי כשמדובר על רעיונות חיוביים כשלעצמם (להבדיל מספרים שמביאים רעיונות מזיקים) והטענה כלפיהם היא רק שקשה או בלתי ניתן ליישם.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קמד
א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו: