רכישות בחו"ל בעקבות העיכובים - אשכול הסכסוכים הגדול, הזמנות מאלי אקספרס שלא הגיעו, ועוד...

שבש

משתמש פעיל
כנראה הם הבינו שיש להם עסק עם דואר ישראל...
ולכן לכל הישראלים הם חסמו את האפשרות...

זה לא היה כך עד לאחרונה.
הם לא חסמו לגמרי.
על מוצר אחד הצלחתי לפתוח סכסוך (המוכר לא ענה לבקשה שלי להאריך את זמן ההגנה, ונשארו רק יומיים, אז פתחתי).
נראה שאלי חסמו את האפשרות עבור כל המוצרים שלפי המעקב שלהם הגיעו כבר לארץ.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
משהו חדש, אני רואה עכשיו בהודעות שלי, שמוכר כותב לי שהוא נותן לי את ההחזר, אבל בבקשה אם אני מקבל אותו, שאני יחזיר בחזרה...
צדיקים אהה.
קיבלתי את זה גם...
אני מקווה שאתה אדם ישר... הכסף שייך לחנות שלי... אם אתה מקבל את המוצר אנא צור איתי קשר...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
יש צדק בדבריו.
לא ממש.
הזמנתי מוצר בתנאי ברור שתוך 60 יום הוא אצלי
לא מעניין אותי, כ'אזרח הקטן' ו'הקונה הפשוט' מי אשם במחדלי הדואר, והיכן החבילה שלי נתקעה, בטורקיה או במחסן נטוש של דואר ישראל באיזה מושב עלום...

מגיע לי את הכסף בחזרה, ואין לי שום חובה מצד היותי אדם ישר (אני מקווה שאני כן) להחזיר לו את הכסף הזה...

מה גם, שאני בטוח שיש ביטוחים, והמוכר לא סופג את זה ישירות,
אלי-אקספרס עצמה מבוטחת, וכן המוכרים, וכן חברות המשלוחים שמבטיחים למוכר שהמוצר יגיע בתוך זמן מסוים צריכות לפצות אותו, וכן הם (חברות השילוח) מבוטחות מתביעות כאלה ואחרות...
ועוד לא דיברנו על תביעת הענק שאלי-אקספרס תתבע מן הסתם (לא מידיעה) את דואר ישראל על המחדל שהתגלה לאחרונה...

קיצר, כספי מגיע לי ביושר, ומי שאחראי על המחדלים שיספוג את זה, והמוכרים שהבטיחו לעמוד בזמנים, שיעמדו בהבטחתם.

מה שברור,
שככל שיהיו יותר סכסוכים מצד ישראלים, זה רק יקדם את השירות ומהירות המשלוחים מסין לישראל, וכולנו נצא נשכרים...
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
לא ממש.
הזמנתי מוצר בתנאי ברור שתוך 60 יום הוא אצלי
כוונתי הייתה במידה ואתה הולך לקחת את המוצר מהדואר.
מה שברור,
שככל שיהיו יותר סכסוכים מצד ישראלים, זה רק יקדם את השירות ומהירות המשלוחים מסין לישראל, וכולנו נצא נשכרים...
דוקא אני חושש שהם ירצו לשלוח פחות לישראל ואנחנו נצא מופסדים.
לא ראיתי שדואר ישראל מנסה לשפר את השירות גם כשהיו לו הפסדים.
 

פולה

משתמש פעיל
הזמנתי מוצר, עכשיו כתוב עליו בסטטוס שההזמנה סגורה.
והסיבה:
"היינו צריכים לסגור הזמנה זו בגלל חששות אבטחת חשבונות. אנא בצע הזמנה שוב מאוחר יותר, או הסר את הקופון ונסה שוב."
?
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הזמנתי מוצר, עכשיו כתוב עליו בסטטוס שההזמנה סגורה.
והסיבה:
"היינו צריכים לסגור הזמנה זו בגלל חששות אבטחת חשבונות. אנא בצע הזמנה שוב מאוחר יותר, או הסר את הקופון ונסה שוב."
?
ייתכן שאתם חדשים אצלם, והם ירצו לאמת את האמצעי תשלום שלכם ע"י שאתם שולחים להם מה שהם מבקשים, תהליך בירוקרטי של עד שלשה ימים.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
קיבלתי את זה גם...
אני מקווה שאתה אדם ישר... הכסף שייך לחנות שלי... אם אתה מקבל את המוצר אנא צור איתי קשר...
יש צדק בדבריו.
(אא"כ כבר רכשתם ממקום אחר)
אחרי שנקפני ליבי בנושא החלטתי לשאול את הנציגים שלהם.
שעה התקשקשתי איתם עד שהבינו, ואמרו לי שהמוכר לא רשאי לדרוש שאשלם לו אם עבר הזמן.
 

מירי 92

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הי
יכול להיות ששאלו את זה בעבר:
פתחתי סכסוך בגלל מוצר ששילמתי ובסוף המוכר רשם לי לפתוח סכסוך כי נגמר לו במלאי
מה עכשיו?
אני לא רואה המשך או מענה לסכסוך
 

דולה ומשקה

משתמש פעיל
ביצעתי הזמנה בסכום של 20 דולר המוצר לא הגיע עבר הזמן שהיה אמור להגיע ניסיתי לפתוח סכסוך והאתר לא נותן לי יכול להיות בגלל שעבר 15 יום אחרי תום הזמן שההזמנה היתה אמורה להגיע? ואם כן האם עדיין יש מה לעשות? יש לציין כי פניתי דרך הצ'אט למוכר ולא נעניתי אודה מאוד למי שיוכל לעזור
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הי
יכול להיות ששאלו את זה בעבר:
פתחתי סכסוך בגלל מוצר ששילמתי ובסוף המוכר רשם לי לפתוח סכסוך כי נגמר לו במלאי
מה עכשיו?
אני לא רואה המשך או מענה לסכסוך
כמה זמן עבר?
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ביצעתי הזמנה בסכום של 20 דולר המוצר לא הגיע עבר הזמן שהיה אמור להגיע ניסיתי לפתוח סכסוך והאתר לא נותן לי יכול להיות בגלל שעבר 15 יום אחרי תום הזמן שההזמנה היתה אמורה להגיע? ואם כן האם עדיין יש מה לעשות? יש לציין כי פניתי דרך הצ'אט למוכר ולא נעניתי אודה מאוד למי שיוכל לעזור
תפנה לשירות לקוחות, אתה צריך צ'אט עם השירות לקחות ולא עם המוכר.
 

בוצינא דישראל

משתמש רשום
דיברתי עכשיו שעה ארוכה עם נציג של עלי אקספרס בצ'אט,לאחר שהסברתי לו שהם לא פועלים על פי הדין הבינלאומי הוא אמר לי שאני יכול לפתוח סכסוך ולקבל את הכסף תוך חמש יום
לכן אני אומר לכולם תעשו את זה כי אם המוצר יצא לשילוח אתם תקבלו אותו גם אם תדרשו החזר וגם אם לא ואתם יכולים רק להרויח
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכח

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהֹלֵךְ בִּדְרָכָיו:ב יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תֹאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוֹב לָךְ:ג אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פֹּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ:ד הִנֵּה כִי כֵן יְבֹרַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה:ה יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כֹּל יְמֵי חַיֶּיךָ:ו וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה