לא ממש.
הזמנתי מוצר בתנאי ברור שתוך 60 יום הוא אצלי
לא מעניין אותי, כ'אזרח הקטן' ו'הקונה הפשוט' מי אשם במחדלי הדואר, והיכן החבילה שלי נתקעה, בטורקיה או במחסן נטוש של דואר ישראל באיזה מושב עלום...
מגיע לי את הכסף בחזרה, ואין לי שום חובה מצד היותי אדם ישר (אני מקווה שאני כן) להחזיר לו את הכסף הזה...
מה גם, שאני בטוח שיש ביטוחים, והמוכר לא סופג את זה ישירות,
אלי-אקספרס עצמה מבוטחת, וכן המוכרים, וכן חברות המשלוחים שמבטיחים למוכר שהמוצר יגיע בתוך זמן מסוים צריכות לפצות אותו, וכן הם (חברות השילוח) מבוטחות מתביעות כאלה ואחרות...
ועוד לא דיברנו על תביעת הענק שאלי-אקספרס תתבע מן הסתם (לא מידיעה) את דואר ישראל על המחדל שהתגלה לאחרונה...
קיצר, כספי מגיע לי ביושר, ומי שאחראי על המחדלים שיספוג את זה, והמוכרים שהבטיחו לעמוד בזמנים, שיעמדו בהבטחתם.
מה שברור,
שככל שיהיו יותר סכסוכים מצד ישראלים, זה רק יקדם את השירות ומהירות המשלוחים מסין לישראל, וכולנו נצא נשכרים...