רכישות בחו"ל בעקבות העיכובים - אשכול הסכסוכים הגדול, הזמנות מאלי אקספרס שלא הגיעו, ועוד...

תמר בר חנין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
עבר הז
אם עבר, אז כן.
תנסו בצ'אט עם שירות הלקוחות של אלי-אקספרס שיאשרו לכם לפתוח סכסוך למרות שעבר הזמן, ותראו את ההתכתבות עם המוכר.
כמובן צריך תיעוד של השעון השבור.
מן
איך אני פונה לשירות הלקוחות של אלי אקספרס?
יש לי הסרטה של השעון השבור
 

תמר בר חנין

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מנסה לפתוח מחלוקת
מסמנת את הסיבה
וזה לא נותן לי להמשיך
נפתחת לי תיבת טקסט-צירפתי צילום מסך
 

קבצים מצורפים

  • לפרוג תמונה_1.jpg
    לפרוג תמונה_1.jpg
    KB 536.2 · צפיות: 41

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני מנסה לפתוח מחלוקת
מסמנת את הסיבה
וזה לא נותן לי להמשיך
נפתחת לי תיבת טקסט-צירפתי צילום מסך
נכתב על זה רבות בעמוד הקודם ובעמוד 6, ועוד קודם...
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
יש לי סיפור הזוי. מוצר מיום הרווקים הסיני בשווי 35 דולר הגיע לארץ ב9/12 אחרי 3 שבועות שלא התקדם כלום פניתי בצאט ואמרו לי שיצא לסניף. אחרי שבוע שלא זז אמרו לי שוב אותו דבר אז אמרתי להם שכבר ליפני שבוע אמרו לי את זה אז נתנו לי מייל לשלוח את הפנייה אחרי כמה ימים חזרו אלי שהמוצר בכלל לא נקלט אצלנו. הזוי כי אם לא נקלט אצלכם אז איך הופיע שהתקבל ב9 - הופיע באתר הדואר...
זה לא הסוף...
היום אני בודק ורואה שהחבילה יוצאת מסניף הדואר חזרה כי היא לא נדרשה!!!
לא קיבלתי שום הודעה וגם באתר של הדואר היא לא קיבלה מספר מדף...
למישהו יש ניסיון בדבר?
 

קבצים מצורפים

  • IMG_20200121_131521.jpg
    IMG_20200121_131521.jpg
    KB 69.1 · צפיות: 31

P.R.

משתמש מקצוען
עשיתי הזמנה שלאחר כמה ימים נכתב כי בוטלה ע"י המוכר, פתחתי סכסוך וקיבלתי החזר, פתאום אחרי חודשיים קיבלתי את ההזמנה, אני מעוניינת להחזירה, אבל אין שום מענה אנושי בצ'אט, כתוב לי שההודעה נקראה, אבל בפועל אין תגובה מהמוכר, מה ניתן לעשות כדי לתקשר עם המוכר להחזרת המוצר?

בנוסף, יום אחד ראיתי שקיבלתי החזר באשראי מאליאקספרס, הסכום לא היה תואם לאף הזמנה שעשיתי, ובנוסף, לא ביקשתי החזר על אף הזמנה חוץ מזו שלמעלה שעליה קיבלתי החזר אחר, האם יש דרך לדעת ממי או על מה ההחזר?

תודה מראש!
 

בוצינא דישראל

משתמש רשום
יש לי סיפור הזוי. מוצר מיום הרווקים הסיני בשווי 35 דולר הגיע לארץ ב9/12 אחרי 3 שבועות שלא התקדם כלום פניתי בצאט ואמרו לי שיצא לסניף. אחרי שבוע שלא זז אמרו לי שוב אותו דבר אז אמרתי להם שכבר ליפני שבוע אמרו לי את זה אז נתנו לי מייל לשלוח את הפנייה אחרי כמה ימים חזרו אלי שהמוצר בכלל לא נקלט אצלנו. הזוי כי אם לא נקלט אצלכם אז איך הופיע שהתקבל ב9 - הופיע באתר הדואר...
זה לא הסוף...
היום אני בודק ורואה שהחבילה יוצאת מסניף הדואר חזרה כי היא לא נדרשה!!!
לא קיבלתי שום הודעה וגם באתר של הדואר היא לא קיבלה מספר מדף...
למישהו יש ניסיון בדבר?
אם את רוצה את המוצר ,אז תפני למוכר ותספר לו את הסיפור והוא ככל הנראה יסכים לשלוח לך את המוצר שוב, ואם את רוצה כסף אז פשוט תפתחי סכסוך(אחרי שיעבור שישים יום),
 

בוצינא דישראל

משתמש רשום
עשיתי הזמנה שלאחר כמה ימים נכתב כי בוטלה ע"י המוכר, פתחתי סכסוך וקיבלתי החזר, פתאום אחרי חודשיים קיבלתי את ההזמנה, אני מעוניינת להחזירה, אבל אין שום מענה אנושי בצ'אט, כתוב לי שההודעה נקראה, אבל בפועל אין תגובה מהמוכר, מה ניתן לעשות כדי לתקשר עם המוכר להחזרת המוצר?

בנוסף, יום אחד ראיתי שקיבלתי החזר באשראי מאליאקספרס, הסכום לא היה תואם לאף הזמנה שעשיתי, ובנוסף, לא ביקשתי החזר על אף הזמנה חוץ מזו שלמעלה שעליה קיבלתי החזר אחר, האם יש דרך לדעת ממי או על מה ההחזר?

תודה מראש!
אתה לא צריך להחזיר את המוצר כי ההלכה היא שאם עכו'ם טועה אין צורך להחזיר לו את כספו ותהנה מהמוצר בחינם..:p:D.
ולגבי ההחזר תבדוק בהודעות אוי אחד מהמוכרים כתב שהוא לא יכול לשלוח משהו ולכן קיבלת החזר
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
עשיתי הזמנה שלאחר כמה ימים נכתב כי בוטלה ע"י המוכר, פתחתי סכסוך וקיבלתי החזר, פתאום אחרי חודשיים קיבלתי את ההזמנה, אני מעוניינת להחזירה, אבל אין שום מענה אנושי בצ'אט, כתוב לי שההודעה נקראה, אבל בפועל אין תגובה מהמוכר, מה ניתן לעשות כדי לתקשר עם המוכר להחזרת המוצר?
בתקשורת עם המוכר, כנראה הוא בחופשה עכשיו ולכן לא עונה.
אבל קחו בחשבון שלהחזיר מוצר לסין יעלה לכם סכום לא מבוטל המשלוח.
ישנה דרך, לשלם למוכר על ההזמנה שוב בלי להחזיר לו, אם אתם מעוניינים כמובן, להזמין שוב, ולכתוב למוכר שלא ישלח כי זה על הזמנה קודמת, ולאחר כמה ימים לאשר את קבלת המוצר.
האם יש דרך לדעת ממי או על מה ההחזר?
בפרטי ההזמנה (של כל מוצר בעצמו) > פיננסי - ניתן לראות את הסכום שהוחזר על המוצר הזה, תבדקו בהזמנות שיכולות לבוא בחשבון...
 

בוצינא דישראל

משתמש רשום
יש לי סיפור הזוי
הזוי לגמרי!
אם מתארגנים לתביעה ייצוגית נגד דואר ישראל, זה הולך להיות אחד הסיפורים שם...

לא נתקלתי, מוזר מאד!
לא כ'כ הזוי שמעתי הרבה על כאלה סיפורים... לכן מומלץ לבדוק מדי פעם מה המצב של המוצר (אפשר לקבל התראה על כל פעם שהמוצר מתקדם שלב.. באתר של זיפי)
כמו'כ לפעמים הם לא שולחים התראה עקב השיבושים ולכן אפשר לקבל SMS מהדואר על כל מוצר חדש שהתקבל..
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
לא כ'כ הזוי שמעתי הרבה על כאלה סיפורים... לכן מומלץ לבדוק מדי פעם מה המצב של המוצר (אפשר לקבל התראה על כל פעם שהמוצר מתקדם שלב.. באתר של זיפי)
כמו'כ לפעמים הם לא שולחים התראה עקב השיבושים ולכן אפשר לקבל SMS מהדואר על כל מוצר חדש שהתקבל..
גם אם אין sms אם לא כתוב באתר של הדואר אין לי מה לחפש בסניף כי זה מסונכרן באותה מערכת...
כן בסעיפי לא היה עדכונים בנושא.
אם את רוצה את המוצר ,אז תפני למוכר ותספר לו את הסיפור והוא ככל הנראה יסכים לשלוח לך את המוצר שוב, ואם את רוצה כסף אז פשוט תפתחי סכסוך(אחרי שיעבור שישים יום),
המוכר לא יעביר לי כסף אם כתוב שלא אספתי...
 

בוצינא דישראל

משתמש רשום
@כותב מוסמך א) הסיפור למעלה לא כ'כ ברור (אפילו שאתה כותב מוסמך...;))
יש לי סיפור הזוי. מוצר מיום הרווקים הסיני בשווי 35 דולר הגיע לארץ ב9/12 אחרי 3 שבועות שלא התקדם כלום פניתי בצאט(למי פנית??) ואמרו לי שיצא לסניף.(אז למה לא הלכת עם המספר מעקב לדואר??) אחרי שבוע שלא זז אמרו לי שוב אותו דבר אז אמרתי להם שכבר ליפני שבוע אמרו לי את זה אז נתנו לי מייל לשלוח את הפנייה (לשלוח למי הפנייה או פניה??)אחרי כמה ימים חזרו אלי שהמוצר בכלל לא נקלט אצלנו. הזוי כי אם לא נקלט אצלכם אז איך הופיע שהתקבל ב9 - הופיע באתר הדואר...
זה לא הסוף...
היום אני בודק ורואה שהחבילה יוצאת מסניף הדואר חזרה כי היא לא נדרשה!!!
לא קיבלתי שום הודעה וגם באתר של הדואר היא לא קיבלה מספר מדף...
למישהו יש ניסיון בדבר?
.... תנסה לדבר עם חברת הדואר האם הם יכולים לבדוק לך את ההתנהלות (דרך צור קשר) והאם הם יכולים לבדוק אם נשלח לך הודעה בדואר שיש לך חבילה ואם הם יתנו לך את הפרטים אז אולי אם תדבר עם שירות הלקוחות של עלי אקספרס אז תקבל את הכסף בחזרה (אגב... אם הדואר יודו בטעותם ואו שיש לך הוכחות על הסיפור הזה יתכן שאתה יכול לעשות כמה אלפי שקלים בבית משפט לתביעות קטנות...)
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בצאט(למי פנית??)
לדואר בצ'אט שבאתר שלהם,..
(אז למה לא הלכת עם המספר מעקב לדואר??
אין מצב שבסעיף ידעו על זה אם זה לא קיבל מספר מדף שאמור להופיע באתר
(לשלוח למי הפנייה או פניה??)
פניה במייל למחלקה בדואר ש'אמורה' לטפל בכאילו מקרים
 

פולה

משתמש פעיל
צילום אמצעי תשלום
צילום ת"ז
מסמך בנקאי שמוכיח שאתם משלמים את הויזה

אני מנסה להתכתב בצאט, ומקבלת הודעה אוטומטית:

במהלך השנה החדשה של הסינים, לכל הצוות יש ייעוד. מספיק מלאי, גודל רגיל, סמוך ובטוח לבצע הזמנות. כל החבילות והשאלות החל מ- 2020.2.1 בדרך כלל משלוח לפני השנה הסינית החדשה
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני מנסה להתכתב בצאט, ומקבלת הודעה אוטומטית:

במהלך השנה החדשה של הסינים, לכל הצוות יש ייעוד. מספיק מלאי, גודל רגיל, סמוך ובטוח לבצע הזמנות. כל החבילות והשאלות החל מ- 2020.2.1 בדרך כלל משלוח לפני השנה הסינית החדשה
לא יודע, אולי זה קשור לחופש שיש לסינים בחודש הזה.
מה שכתבתי לפני זאת היתה השערה, אבל עכשיו אני נזכר שהם לא מבטלים את ההזמנה, אלא הם רק מעכבים אותה עד שיתבררו העיניינים.
אני יותר נוטה שזה קשור לחופש שלהם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הִנֵּה בָּרְכוּ אֶת יְהוָה כָּל עַבְדֵי יְהוָה הָעֹמְדִים בְּבֵית יְהוָה בַּלֵּילוֹת:ב שְׂאוּ יְדֵכֶם קֹדֶשׁ וּבָרְכוּ אֶת יְהוָה:ג יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּוֹן עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

השילוב המנצח • אתגר 19

לוח מודעות

למעלה