רכישות בחו"ל בעקבות העיכובים - אשכול הסכסוכים הגדול, הזמנות מאלי אקספרס שלא הגיעו, ועוד...

החיים קלים

משתמש מקצוען
קרה לי אותו דבר, הגיע לי חבילה לסניף הדואר בכרמיאל עם מספר מדף,
שלחתי מישהו לקחת את זה ואמרו לו ששלחו את זה משם, אולי לסניף שלי לא הבנתי בדיוק, וכתוב לי גם נמסר ליעדו.
זה היה ב 06/01 תכל'ס זה עדיין לא הגיע לי.....
גם לי קרה.
לפעמים זו בעיה של הדואר,
לפעמים זו נוכלות של הסינים-
שלחים את מספר המעקב של הפריט לכמה אנשים.
 

רגע אחד

משתמש פעיל
הגיע אלי חבילה והיה חסר בה פריט אחד
פתחתי סכסוך ותגובת המוכר היתה שרשום שקיבלתי את החבילה ולכן אין החזר
דחיתי את ההצעה וכתבתי שאמנם קיבלתי את החבילה אך חסר פריט
ואחכ אלי אקספרס התערבו ופסקו החזר 0.00 ושוב מאותה סיבה שרשום שהגיע החבילה
הגשתי ערעור והסברתי שלא טענתי שךא קיבלתי את החבילה אלא שהיה חסר פריט אחד
ושוב דחו את הערעור מאותה סיבה שרשום שהגיע החבילה

לאחר עצת כמה מאנשי הפורום כאן התכתבתי עם המענה אנושי של אלי, ושם לאחר הרבה זמן הוא הבין אותי, וביקש ממני את המייל שלי ואמר שהוא ביקש מהמוכר ליצור איתי קשר ומאז עבר שבוע וחצי ולא קיבלתי כלום מהם

יש לדעתכם עדיין מה לעשות?
 

רגע אחד

משתמש פעיל
אשמח לעזרתכם,
הזמנתי משלוח לפני מעל חודשיים לא הגיע, ניסיתי להתכתב עם המוכר, אך לא קרא את ההודעות, פתחתי סיכסוך והגיע למצב זה (מצורף למטה), האם זה נקרא שאקבל החזר או לא?
כי כותב לי שהסכסוך הסתיים, ואני לא מצליחה לפתוח סכסוך חדש, האם יש צורך בסכסוך חדש, או שאקבל החזר?

תודה מראש!
צפה בקובץ המצורף 593595
מצטרף לשאלה, מה זה הפסיקה הזאת של אלי אקספרס?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
פתחתי סכסוך ותגובת המוכר היתה שרשום שקיבלתי את החבילה ולכן אין החזר
העלתם ראיה כלשהי שהיה חסר מוצר?
בסכסוכים כגון אלו צריך להעלות ראיות, כגון תמונות או סרטון קצר.
בלי זה בד"כ הסכסוך לא יתקבל.
 

רגע אחד

משתמש פעיל
העלתם ראיה כלשהי שהיה חסר מוצר?
בסכסוכים כגון אלו צריך להעלות ראיות, כגון תמונות או סרטון קצר.
בלי זה בד"כ הסכסוך לא יתקבל.
איך אפשר להוכיח שחסר פריט?

וחוץ מזה המוכר יודע שאין לו בכלל את הפריט הזה
קצת אחרי שהזמנתי כבר לא היה ניתן להזמין את זה
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
איך אפשר להוכיח שחסר פריט?
זה באמת בעיה.
צריך לביים פתיחה מחודשת של החבילה...
(אולי לא מאד משכנע, אבל מראה על יותר רצינות, והשופטים יצטרכו יותר שיקול דעת בסגירתם את הסכסוך)

וחוץ מזה המוכר יודע שאין לו בכלל את הפריט הזה
קצת אחרי שהזמנתי כבר לא היה ניתן להזמין את זה
המוכר לא ינדב את המידע הזה מעצמו
צריך לכתוב את זה גם בטענות הסכסוך.
אבל הוא תמיד יוכל לטעון ששלח, ואח"כ נגמר לו...
 

cofix

משתמש פעיל
האם בסכסוך אפשר לקבל פחות ממה שביקשתי ?
אני בקשתי את מחיר המוצר ואני רואה שרשום לי בפרטים על המחלוקת סכום נמוך ממחיר המוצר ? יש מה לעשות ?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
האם בסכסוך אפשר לקבל פחות ממה שביקשתי ?
אני בקשתי את מחיר המוצר ואני רואה שרשום לי בפרטים על המחלוקת סכום נמוך ממחיר המוצר ? יש מה לעשות ?
הסכסוך הסתיים?
בהחלט קורה, כשהמוכר מציע פשרה חלק מהסכום,
ואם הלקוח לא דוחה את ההצעה שלו, אז השופטים יכולים לקבל אותה.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

cofix

משתמש פעיל
הסכסוך הסתיים?
בהחלט קורה, כשהמוכר מציע פשרה חלק מהסכום,
ואם הלקוח לא דוחה את ההצעה שלו, אז השופטים יכולים לקבל אותה.

עכשיו קראתי את המייל שלהם והבנתי שזה סוג פשרה. אבל לא קיבלתי לפני כן שום הצעה של המוכר. אולי זה בגלל שהמוכרים האריכו לבקשתי את זמן ההגנה ולמרות זאת פתחתי סכסוך ?(יש לציין כי פתחתי סכסוך למרות הארכת זמן ההגנה בגלל שהיה כתוב במעקב של אלי אקספרס כי ההזמנה הושלמה או משהו בסגנון.) מדובר בשני מקרים שונים. אמנם מדובר בסכומים קטנים מאוד אבל חשוב לי לדעת מה לא עשיתי טוב בשביל מקרים אחרים אם יהיו.
 
נערך לאחרונה ב:

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
עכשיו קראתי את המייל שלהם והבנתי שזה סוג פשרה. אבל לא קיבלתי לפני כן שום הצעה של המוכר. ומדובר בשני מקרים שונים.
מעניין, לא נתקלתי בזה, שלא היה שום אפשרות לקבל או לדחות לפני הצעת הפשרה.
 

הכל בסדר

משתמש מקצוען
שלום ותודה על העזרה,
פתחתי סכסוך בעלי אקספרס, כתבתי שאני רוצה את הכסף חזרה כי המוצר לא הגיע.
המוכר סרב וכתב שהוא מחזיר כסף תמורת החזרת המוצר,
סרבתי להצעה.
מה יהיה הלאה?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שלום ותודה על העזרה,
פתחתי סכסוך בעלי אקספרס, כתבתי שאני רוצה את הכסף חזרה כי המוצר לא הגיע.
המוכר סרב וכתב שהוא מחזיר כסף תמורת החזרת המוצר,
סרבתי להצעה.
מה יהיה הלאה?
יעברו כמה ימים, אם יש לכם איזה טענה נוספת ניתן לערוך את הטענות שלכם, ואז יתווסף קוביה חדשה בצד שלכם במו"מ... (כגון: שאין לכם זמן לחכות וכדו')

ואז אלי-אקספרס יתערב בסכסוך ויפסקו לטובתכם.
(לוקח בערך עד שבוע)
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
Seller Response Timeout

זה מה שכתוב

אפילו אחרי תרגום לא הבנתי את הפסיקה
"פסק זמן לתגובת המוכר"
כלומר: מחכים לתגובת המוכר, לאחר כמה ימים (בין אם הוא יגיב ובין אם לא) הסכסוך יסגר ואלי-אקספרס יכנסו לתמונה.
אם עבר זמן ההגנה והמוצר לא הגיע, בד"כ הפסיקה לטובתכם...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה