עזרה אשכול נספח למאבק המטלטל של גולשי פרוג למען הכותל המערבי

סופריא - הוצאה לאור

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
@A052, כל הישיבות הללו, לא היו אחרי ריכוז מחאות מהציבור, שהועברו לידי גורם בכיר בכנסת. שים לב!
 

A052

משתמש סופר מקצוען
@חסידישער
אולי אינך יודע, אבל הועדה לפניות הציבור כשמה כן היא, מקבלת פניות מהציבור.
וכל ישיבה שלה (חוץ מאולי היערכות חגים) נעשית לאחר קבלת כמות של פניות מהציבור בנושא המדובר.
ולכן חשבתי שכדאי להעלות כאן את זה, שכבר זה ידוע "לגורמים בכירים" אבל אין מכך תועלת ממשית.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
אני יודע, אבל ככל שהמטרה גדולה יותר - כך כוחות האופל והסטרא אחרא נאבקים יותר.
ננסה, נעשה את שלנו.

ביום שאישיות רבת עוצמה תדפוק על השולחן, תזמן לחדר קטן וצפוף את כל הגורמים (מהגיחון, מפכ"ל המשטרה ועד השר לפיתוח הנגב), תצרח על כולם למצוא פתרון ולהפסיק לתרץ - הכל יסתדר.

יום אחד זה יקרה, ואני עושה את ההשתדלות שלי.
בינתיים, המשיכו לשלוח לי כל תיעוד שיש בידכם.
כן, צאו - וצלמו.
 

סופריא - הוצאה לאור

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום גולד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
ביום שאישיות רבת עוצמה תדפוק על השולחן, תזמן לחדר קטן וצפוף את כל הגורמים (מהגיחון, מפכ"ל המשטרה ועד השר לפיתוח הנגב), תצרח על כולם למצוא פתרון ולהפסיק לתרץ - הכל יסתדר.
בדיוק!!

יש אפשרות לכנס ישיבות ועדה משמימות חוזרות ונשנות, ללא תועלת כלל. יש אפשרות להביא לפגישה סגורה, נציג של אגד, נציג של עיריית ירושלים, נציג של המשטרה, ועוד כמה נציגים [רלוונטיים בלבד!!], ולומר להם באופן חד משמעי: אתם יושבים פה עכשיו, עד שיש פתרון אמיתי לבעיה. ואל תבלבלו לי את המוח, ותפילו דברים אחד על השני. ואל תספרו לי סיפורי אלף לילה ולילה על המורכבות של כל דבר. תחליטו עכשיו את כל ההחלטות, ותביאו פתרון אמיתי.

ואם מישהו אחרי פגישה כזו, לא מבצע את חלקו בסיכומים, פשוט 'לגרזן' לו את הצורה!!
 

תגובתי

משתמש מקצוען

rachelwer

משתמש צעיר
המשתמש נחסם
'לגרזן' לו את הצורה!!
86586864864.jpg
 

הדר 310

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
זה פשוט הזוי כמה ישיבות צריך לארגן, כמה תיעודים צריך לעשות, כמה תלונות צריך לשלוח לאגד, למשרד התחבורה, לחכי"ם וכמה אנרגיות צריכים אלפי אנשים להוציא, בשביל מה?
כדי שחברת אגד תוציא עוד כמה קווי 3 לכותל המערבי ביום.
מה קרה? למה זה לא תהליך פשוט וקל? אני מתחילה לחשוב שלמישהו כבר יש אינטרס שזה לא יקרה....
 

משה גל

משתמש מקצוען
אולי אינך יודע, אבל הועדה לפניות הציבור כשמה כן היא, מקבלת פניות מהציבור.
וכל ישיבה שלה (חוץ מאולי היערכות חגים) נעשית לאחר קבלת כמות של פניות מהציבור בנושא המדובר.
אולי יתחילו להתלונן לוועדה על רשת גנים ומעונות מאוד מסויימת, ואז נראה ישיבה מיוחדת בעניין?
:p :mad: ;)
 

תכל'ס

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ר' @נתן גלנט שלוחם ללא פשרות נגד 'גזירת האוטובוסים' ולכל גולשי פרוג שהצטרפו למאבק (המוצדק) בעוז ובחנית על מנת שנוכל להגיע בצורה ראוייה ואנושית לשריד בית מקדשנו.

איש בשורה אנוכי היום, המונפול של אגד בירושלים ככה''נ מגיע לסיומו בשנים הקרובות. ! .

מצ''ב כתבה מיום ה' האחרון.



משרד התחבורה ומשרד האוצר אישרו אתמול את עקרונות ההסכם החדש להפעלת קווי התחבורה הציבורית העירוניים והבינעירוניים של אגד. יפורסמו בחודשים הקרובים מכרזים להפעלת כ-50% מקווי התחבורה הציבורית בירושלים. זאת, במטרה לשפר את השירות לנוסעים ולהגדיל את מספר המשתמשים בתחבורה הציבורית


בתום משא ומתן ארוך. משרד התחבורה, משרד האוצר וקואופרטיב אגד אישרו אתמול (רביעי) את עקרונות ההסכם החדש להפעלת קווי התחבורה הציבורית העירוניים והבינעירוניים של אגד. זאת, במטרה לשפר את השירות לנוסעים ולהגדיל את מספר המשתמשים בתחבורה הציבורית.

ההסכם כולל את הוצאתם לתחרות של כל קווי השירות של אגד, עד לשנת 2030. רוב קווי השירות שיצאו לתחרות נמצאים במטרופולינים הגדולים. במסגרת ההסכם, יפורסמו בחודשים הקרובים מכרזים להפעלת כ-50% מקווי התחבורה הציבורית בירושלים. מדובר בכ-80 קווים המסיעים כ-60 מיליון נוסעים בשנה.

במהלך השנה הבאה (2019) צפויים להתפרסם מכרזים להפעלת קווי תחבורה ציבורית עירוניים ובינעירוניים. מדובר בין השאר בקווים בינעירוניים בין אשקלון ואשדוד לירושלים ותל אביב ופרברי העיר רחובות. בשנת 2020 יפורסמו מכרזים נוספים להפעלת עשרות קווי שירות בין השאר בפרברי ראשון לציון וחיפה. בהמשך יפורסמו מכרזים להפעלת קווי השירות של אגד גם קוויבחולון, כרמיאל, חיפה, חדרה, הנגב והגליל.

השר כץ ציין כי עם אישור עקרונות ההסכם, תהפוך אגד להיות חברה תחרותית מודרנית ומובילה לטובת אזרחי מדינת ישראל, חברי אגד ועובדיה. לדבריו, העקרונות שסוכמו ישדרגו באופן משמעותי את שירותי התחבורה הציבורית ורמת השירות לציבור הנוסעים. עקרונות ההסכם כוללים בין השאר את הצערת גיל האוטובוסים של התחבורה הציבורית, הפעלת אוטובוסים חשמליים בהיקף נרחב, עלייה מהדלת האחורית, שילוב טכנולוגיות חדשות בתחבורה הציבורית ותחנות ההסעה ושיפור המידע לנוסעים.

"ההסכם שנחתם מאפשר מחד את המשך פתיחת ענף התחבורה הציבורית לתחרות, דבר שיביא לשיפור השירות לציבור הנוסעים ולהגברת השימוש בתחבורה הציבורית. מאידך, הוא מאפשר לאגד להיערך לפעול בתנאי תחרות, תוך דאגה לעובדים הותיקים, שתרמו רבות להתפתחות ענף התחבורה הציבורית מאז קום המדינה", אמר השר כץ.

כחלק מההסכם, אגד התחייב לעבור התייעלות משמעותית, הכוללת שינוי מבני והכנסת משקיע פרטי, כך שבתום תקופת ההסכם, אגד יוכל לפעול בתנאי תחרות. כחלק מהערכות אגד לפעילות בתחרות מלאה, יוקצה תקציב לצורך הפרשה של מרבית החברים (1300 מתוך 1500) ועובדי דור א' (1800 מתוך 2400), בתנאים הולמים.

בנוסף לפרישת עובדים וכחלק מהערכות לתחרות, אגד יהפוך בתוך שנה וחצי מקואופרטיב לחברה. אגד יידרש לעמוד ברמת שירות המקובלת בקווי השירות שיוצאו לתחרות. עד לשנת 2021 יחודש צי האוטובוסים של אגד כך שיעמוד בדרישות המכרזים התחרותיים (גיל מקסימלי של 10 שנים, לעומת כ- 15 שנים כיום), הצטיידות ב-150 אוטובוסים חשמליים ועוד.

ההתייעלות תכלול חיסכון בעלות ההפעלה של אגד, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים מדי שנה. תשלום הסובסידיה לאגד מותנה בביצוע נסיעות בפועל (שלא כמו בהסכם הקודם) ובתמריצי איסוף נוסעים. ההסכם מגלם בחובו חיסכון של כמיליארד שקלים, כתוצאה מהוצאתם של קווי אגד לתחרות. החיסכון יופנה לשיפור רמת השירות, תוספות שירות, הגברת תדירויות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

השר כץ ציין כי משרדו רואה בנהגי התחבורה הציבורית שותפים מרכזיים וחיוניים במהפכה המתרחשת בענף התחבורה הציבורית. בשנים האחרונות פעל המשרד להסדרת תנאי העסקה ומעמד הנהג, כך שיהלמו את מורכבות המקצוע. "שיפור פני התחבורה הציבורית בישראל הוא אחד היעדים המרכזיים שאני מקדם מיום כניסתי לתפקיד. זהו יעד לאומי התורם לכלכלה, לחברה, לאיכות הסביבה ולאיכות החיים של כל תושבי ישראל", הוסיף השר כץ.

השר כץ יזם בעבר את העלאת שכר נהגי התחבורה הציבורית מ-24 ל-39 שקלים ובהמשך לעלייה נוספת ומתמשכת בשכר הנהג בהתאם לשנות הותק שלו. בנוסף, השר הנחה כי בכל מכרזי התחבורה הציבורית ישולבו מנגנונים המתמרצים את המפעילים לשלם יותר.

בהמשך להסכמות עם אגד בנושא השכר, השר כץ הנחה את הדרגים המקצועיים במשרד לפעול לעדכון שכר הנהגים בכלל הענף , בהתאם לעקרונות אגד, שעלותו מוערכת בכ- 200 מיליון שקלים בשנה. מטרתו של המהלך להפוך את מקצוע הנהג למבוקש ובעל אופק תעסוקתי ממושך.

אגד מפעילה כיום כ- 2950 אוטובוסים. נתח הפעילות של אגד בענף התחבורה הציבורית מסתכם כיום בכ-35%. מספר הנוסעים בקווים העירוניים והבינעירוניים של הקואופרטיב מגיע לכ-900 אלף ביום.

יו"ר מזכירות אגד, אבי פרידמן, אמר היום כי, "אגד שותף מלא עם ממשלת ישראל ומשרד התחבורה במימוש הרעיונות להסדרת מבנה התחבורה הציבורית בעשורים הקרובים במדינת ישראל. ההסכם הנוכחי מסדיר את מבנה התחבורה הציבורית בישראל ויבטיח את מעמדו ויציבותו של אגד גם בעתיד.

"מדובר בהסכם המשמעותי ביותר עבור אגד מאז הקמתו, והמשא ומתן שנמשך ברציפות כ- 3 שנים מבטא את עומק ומורכבות הנושאים והמאמץ להביא לשיפור השירות ללקוחות ולצד זה מחוייבות בלתי מתפשרת להעניק בטחון תעסוקתי ויציבות כלכלית לטווח הארוך לכ- 6,500 העובדים והחברים". אמר פרידמן והוסיף כי, אגד התחייב בהסכם החדש לבצע שינוי מבני תוך ביצוע מעבר מקואופרטיב לחברה לרבות, הכנסת שותף ויישום צעדי התייעלות, שיאפשרו לאגד להתמודד טוב יותר עם אתגרי התחרות שעומדים בפניו.
 

יודלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
זה נראה שהשרים וה"בכירים" הנוגעים בדבר עדיין לא הפנימו מספיק את גודל הבעיה,

ההתייעלות טובה ומבורכת מאוד, אך רוב העדכון מדבר על "הצערת גיל האוטובוסים, הפעלת אוטובוסים חשמליים, שילוב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים ועוד" - כל אלה חשובים מאוד,

אך עיקר הייעול צריך בדחיפות להיות בתדירות הקווים, שירות הלקוחות, גמישות ואדיבות הנהגים!
בלי קשר למכרזים, מו"מים והסכמים!
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
זה נראה שהשרים וה"בכירים" הנוגעים בדבר עדיין לא הפנימו מספיק את גודל הבעיה,

ההתייעלות טובה ומבורכת מאוד, אך רוב העדכון מדבר על "הצערת גיל האוטובוסים, הפעלת אוטובוסים חשמליים, שילוב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים ועוד" - כל אלה חשובים מאוד,

אך עיקר הייעול צריך בדחיפות להיות בתדירות הקווים, שירות הלקוחות, גמישות ואדיבות הנהגים!
בלי קשר למכרזים, מו"מים והסכמים!
בהחלט.
אין להם מושג איזו קטסטרופה מתחוללת בקווים לכותל.
לפני שנתכנן איך להיות מדינת עולם ראשון, נתחיל לחשוב איך להפסיק להיות מדינת עולם שלישי...
 

דיסק שרוט

משתמש מקצוען
יפורסמו בחודשים הקרובים מכרזים להפעלת כ-50% מקווי התחבורה הציבורית בירושלים. מדובר בכ-80 קווים המסיעים כ-60 מיליון נוסעים בשנה.
תנו לי להמר שהקוים לכותל וקו 402 ישארו ב50% שישארו בידי אגד
פסימי שכמוני
 

מוסיקה

משתמש פעיל
צילום מקצועי
בהחלט.
אין להם מושג איזו קטסטרופה מתחוללת בקווים לכותל.
לפני שנתכנן איך להיות מדינת עולם ראשון, נתחיל לחשוב איך להפסיק להיות מדינת עולם שלישי...

איך יהיה להם מושג? הם נסעו פעם לכותל בתחבורה ציבורית???
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ר' @נתן גלנט שלוחם ללא פשרות נגד 'גזירת האוטובוסים' ולכל גולשי פרוג שהצטרפו למאבק (המוצדק) בעוז ובחנית על מנת שנוכל להגיע בצורה ראוייה ואנושית לשריד בית מקדשנו.

איש בשורה אנוכי היום, המונפול של אגד בירושלים ככה''נ מגיע לסיומו בשנים הקרובות. ! .

מצ''ב כתבה מיום ה' האחרון.



משרד התחבורה ומשרד האוצר אישרו אתמול את עקרונות ההסכם החדש להפעלת קווי התחבורה הציבורית העירוניים והבינעירוניים של אגד. יפורסמו בחודשים הקרובים מכרזים להפעלת כ-50% מקווי התחבורה הציבורית בירושלים. זאת, במטרה לשפר את השירות לנוסעים ולהגדיל את מספר המשתמשים בתחבורה הציבורית

אתמול יום חמישי ח' תמוז - "משרד התחבורה פרסם את התכנית להוצאתם לתחרות של כל קווי השירות של האוטובוסים בתחבורה הציבורית בישראל.
בשלב הראשון של התכנית, יפורסמו במהלך החודשים הקרובים מכרזים להפעלת כמחצית מקווי התחבורה הציבורית בירושלים, באמצעות מפעילים פרטיים ".

גם אם הקווים לכותל יישארו אצל אגד, כבר נושפים להם בעורף והם צריכים להוכיח שירות. מה גם שאין להם את הטענה שחסרים להם נהגים ואוטובוסים אחרי שיורידו להם מחצית מהפעילות.
וה' יעזור שיהא לברכה. אכי"ר.
 

מירי ארגמן

משתמש צעיר
אם כבר דיברו על קוים אחרים, אז נזכיר גם את קו 9, שמגיע פעם בעשרים דקות במקרה הטוב, ותמיד מגיע חד מפרקי מפוצץ, ולכן הנהג מרשה לעצמו (לא פעם ולא פעמיים) לדלג על תחנות עם נוסעים, שימשיכו לחכות לשווא.
וקו 52 לא פעם ולא פעמיים פשוט לא הגיע, למרות שבלוח הדיגיטלי שבתחנה הוא מופיע, והיו כמה פעמים שהוא דילג בשיא האלגנטיות על התחנה בבר אילן, עם כל הנוסעים שמחכים לו עד בוש.
פשוט מקומם!!
וקוים 71, 72, 25, 45 מגיעים כל חמש דקות בממוצע, תמיד דו מפרקיים, אוטובוסים חדישים, שהמזגן בהם תמיד עובד טוב.
סליחה על ההקפצה, רק עכשיו ראיתי את האשכול..
אבל למי שדיבר על קו 9, אז אחת מהעברות הגדולות שקורות בו היא הדילוג האלגנטי על קרית בעלזא.
קו 9 הוא הקו היחיד שמקשר את תושבי רחובות דובר שלום ודברי חיים אל העולם החיצון.
לא רק שהוא לא יוצא כל כך הרבה פעמים, גם קורה שהוא לא טורח לעשות הסיבוב שלוקח אולי שלוש דקות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה