תעופה ****אשכול טיסות זולות!!!****

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מה הדרך הכי טובה לתקשר עם חברת וויזאייר והאם יש בכלל עם מי לדבר?
 

אחת111

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אשמח לקישור לתיק מוצלח שמכיל יפה....

טסתי עם תיק כזה כמה פעמים בוויז
 

3524

משתמש מקצוען

טסתי עם תיק כזה כמה פעמים בוויז
הוא יותר גדול ממה שמותר
 

3524

משתמש מקצוען
בוויז?
איך ניצלתם מהקנס?
בוויז. בעיקרון אם מגיעים מאוחר כשהדלפקים עומדים להיסגר והמטוס כבר במשקל מקסימלי הם מחפשים כל דרך אפשרית לחייב את הנוסעים בתוספות תשלום על חריגות. בעיקר בטיסות חזור לישראל.

התיק שלנו דוקא היה בגודל המתאים אלא שהיה עמוס מאוד. הורו לנו להכניס לכלוב והוא לא נכנס כי היה 'מפוצץ'. התעקשו על קנס. ביקשנו 'הזדמנות חוזרת' ( להוציא פריטים מהתיק), סירבו ושלחו אותנו לעמדה בה משלמים על אובר. בינתיים הוצאנו פריטים מהתיק והעברנו לשקית ניילון... בעמדת הקנס אמרנו ש'סתם נטפלו אלינו' והם יכולים לבדוק ולראות שהתיק נכנס לכלוב. הם בהו בשקיות הנוספות שהיו איתנו, אבל איכשהו שחררו אותנו. עד היום לא נבין למה.

מה שרציתי לומר שבדרך כלל שווה לקחת סיכון, בפרט אם באים מוקדם, אבל צריך לקחת בחשבון שיהיה פה ושם פקיד עקשן שירצה לעמוד ולדקדק על קוצו של יוד. כדאי להכין אלטרנטיבות, שקית פנויה או נוסע אחר שאפשר להעביר חלק מהכבודה לתיק שלו.
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
המייל זה Wizzair_dpo
ואז שטרודל
wizzair
נקודה קום.
(מקווה שזה יצא ברור כי א''א לכתוב פה מייל.)
זה התשובה שקיבלתי כנראה צריך הרשאה כדי לשלוח מייל
Delivery has failed to these recipients or groups:

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

Your message couldn't be delivered to the recipient because you don't have permission to send to it.
Ask the recipient's email admin to add you to the accept list for the recipient.

For more information, see DSN 5.7.129 Errors in Exchange Online and Office 365.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה