להשראה -- אחת המודעות --

spich

משתמש פעיל
נכתב ע"י shoshi;2174312:
ענף הרפלקסולגיה. תהיו כנים, מי מאתנו לא מדלג אוטומטית על מודעות גדושות עלים וכפות רגליים מחוררות...?
המעצב מנדי אייזן בקונספט מרענן עבור רפלקסולוגית. שאפו.

ואגב, קריאייטיב מבית. כמה זה מחמיא לנו כקהילה. נכון?



רפלקסולוגית גולדי טורק / מנדי אייזן

צפה בקובץ המצורף 306326

צפה בקובץ המצורף 306323

צפה בקובץ המצורף 306324

צפה בקובץ המצורף 306325

זה ביטוי גברי לצורך נשי.
אשה שהולכת לטפל בעצמה, שואפת לחוות משהו רך ומפנק.
גבר שעושה זאת, רוצה להתפטר מהכאבים אחת ולתמיד.
המודעות מצוינות אם היו מתייחסות למטפל לגברים,
אצל נשים אני לא מאמינה שיכול לעבוד.
(זה כמו לקחת לילדה את הבובה ולתת לה לשחק במכוניות וכלי עבודה)
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
למבינים!

מה דעתכם?
 

קבצים מצורפים

  • 0 ביטים · צפיות: 0

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
נכתב ע"י shoshi;2174312:
ענף הרפלקסולגיה. תהיו כנים, מי מאתנו לא מדלג אוטומטית על מודעות גדושות עלים וכפות רגליים מחוררות...?
המעצב מנדי אייזן בקונספט מרענן עבור רפלקסולוגית. שאפו.

ואגב, קריאייטיב מבית. כמה זה מחמיא לנו כקהילה. נכון?



רפלקסולוגית גולדי טורק / מנדי אייזן

צפה בקובץ המצורף 306326

צפה בקובץ המצורף 306323

צפה בקובץ המצורף 306324

צפה בקובץ המצורף 306325

שאפו על הקמפיין הנפלא,
שום קמפיין לא ניתן למדוד במכירות בחודש הקרוב, בין היתר בגלל שישנם כאלו שכעת לא צריכים את הטיפול. המדד הוא אם נעצור אדם ברחוב ונשאל אותו איזה רפלקסולוגית מומחית אתה מכיר בבית שמש? במידה והתשובה הנשלפת תהיה טורק, אז הקמפיין עשה את שלו.
ועוד נקודה נוספת, היה כאן בעצם אתגר כפול. מעבר לשיווק בעל המקצוע יש צורך גם לשווק את המקצוע בעצמו שלא הרבה מכירים/מאמינים בו. לטעמי, כלי העבודה שמשדרים יציבות, אמינות, הכרחיות, מעבירים בהצלחה גם את המודעות בתועלת הטיפול הרפלקסולוגי.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

קבצים מצורפים

  • 1.png
    KB 298.9 · צפיות: 232
  • 2.png
    KB 318.4 · צפיות: 173
  • 3.png
    KB 371.6 · צפיות: 153

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תשתחררו חברה
למרות שיש כאן קצת פיספוס בקריאייטיב, החלטתי להעביר.
תחשבו איזה פצצה זה היה יכול להיות כפרסום להסרת משקפיים!

עינית / בולטון פוטנציאל

צפה בקובץ המצורף 329673
 

קבצים מצורפים

  • עינית.png
    KB 282.2 · צפיות: 239
  • תודה
Reactions: a80

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י shoshi;2359723:
תשתחררו חברה
למרות שיש כאן קצת פיספוס בקריאייטיב, החלטתי להעביר.
תחשבו איזה פצצה זה היה יכול להיות כפרסום להסרת משקפיים!

עינית / בולטון פוטנציאל

צפה בקובץ המצורף 329673

אומרים תשתחרר ומראים אזיקים....?
זה אפילו לא אובייסלי. הזדעזעתי שהלקוח אישר מודעה כזו, ושאפו למשרד שהצליח לדחוף ללקוח קריאייטיב כה גרוע.
 

המפצח

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י איציק כרמי;2359743:
אומרים תשתחרר ומראים אזיקים....?
זה אפילו לא אובייסלי.

זה דווקא תקין; מראים לך את מה שקורה והמלל מורה לך לעשות שינוי. אין בזה כל בעיה.
מה שכן בעייתי כאן זה המסר - ממה הם רוצים שקהל היעד ישתחרר?
בקיצור - רואים כאן רצון טוב לעשות קריאייטיב טוב. חבל שזה התפקשש.
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ידוע שעינית יקרים, מצד שני איכותיים והשירות מעולה.
'תשתחרר' מהמחירים הגבוהים שמונעים ממך לקנות משקפיים איכותיים עם שירות.

אצל הציבור החרדי 300 ש"ח זה סביר שאפשר למצוא בכמעט כל חנות משקפיים
היתרון שלהם, שהשם 'עינית' זה מותג ומשדר יוקרה.

גם אני לא הבנתי בהתחלה... וחבל שלא התייעצו עם הפרוגניסטים לפני כן!:D

תזכו :)
- דגאיש
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
--- כפילות ---
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
קהל היעד שבישבילו קניית משקפיים זה עול שצריך להשתחרר ממנו, 299 שקל זה מחיר יקר...

הטעות הגדולה כאן שמשקפיים זה פריט אופנתי שצריך להראות קודם כל יפה ומגרה, וחבל שבשביל להגיד משקפיים זולות, צריך לשים תמונה של משקפיים דוחות.

מה שהופך את זה לעוד יותר מוצלח כפרסומת ללייזר
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מפתח המוח;2362083:
קהל היעד שבישבילו קניית משקפיים זה עול שצריך להשתחרר ממנו, 299 שקל זה מחיר יקר...

הטעות הגדולה כאן שמשקפיים זה פריט אופנתי שצריך להראות קודם כל יפה ומגרה, וחבל שבשביל להגיד משקפיים זולות, צריך לשים תמונה של משקפיים דוחות.

מה שהופך את זה לעוד יותר מוצלח כפרסומת ללייזר

אני לא רוצה להיות קטנוני...
אבל משקפיים הם גדולים, זולים, אופנתיים ויפים. בקיצור משקפיים זה זכר :)
 

המפצח

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י דגאיש;2361858:
ידוע שעינית יקרים, מצד שני איכותיים והשירות מעולה.
'תשתחרר' מהמחירים הגבוהים שמונעים ממך לקנות משקפיים איכותיים עם שירות.


שיערתי שזו הכוונה
אבל אם גם אני ועוד כמה לא הבינו, הקופי מתברר כטעות חמורה!
 

המפצח

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מפתח המוח;2362083:
קהל היעד שבישבילו קניית משקפיים זה עול שצריך להשתחרר ממנו, 299 שקל זה מחיר יקר...


שיערתי שלזה התכוון המשורר
אבל מי שלא מתעמק בפרסומות לא אמור לחשוב על זה
מה שהופך את הקופי הזה לטעות חמורה
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תכל'ס, ממבט של לקוחה, לא מעניין אותי קופי נכון או לא מפוספס או מטופש
ראיתי משקפיים ב-299 במקום ב-800, בעינית, שוקלת ברצינות אפשרות של קניה.
 

המפצח

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י wald;2363192:
תכל'ס, ממבט של לקוחה, לא מעניין אותי קופי נכון או לא מפוספס או מטופש
ראיתי משקפיים ב-299 במקום ב-800, בעינית, שוקלת ברצינות אפשרות של קניה.


אז מה את בעצם אומרת? שתורת הקריאייטיב לפח...
וזה כמובן לא נכון כי עם קופי או קריאייטיב כזה בכלל לא בטוח שתשימי לב למודעה הזו
זה כל הרעיון של קריאייטיב: לתפוס את הצרכן בשלושת רבעי השניה שהוא עומד לדפדף את המודעה ולעצור אותו על המסר שלי. טעות אחת ואני מסתכן בלפספס אותו.
 

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
אישית, ברגע הראשון התלהבתי... וואלה, משרד חרדי ממוצע ומעלה, מעלה קריאייטיב לענף, זה די נחמד.

אחר כך באה התהייה... לא הבנתי ממה להשתחרר. מממה, עינית ידועה כיקרה, פסיק נקודה. למה? או שהיא באמת ככה או שהתדמית האולטרה רפואית שלה השוותה אותה לבית מרקחת עם תרופות מרשם ללא מרשם (יקר, יקר).

בתכל'ס המודעה צדה את עיני(ת). ואגב כן. גם המסר התמוה חדר בלא משים, שמתי עין על המסר הזול, וזה בהחלט הפתיע שעינית משום מה השתחררו מהתדמית היקרה, אז אולי כן, אולי לא? ימים יגידו.
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
בידול שמידול

נכתב ע"י מוטי נאה;2363466:
בתכל'ס המודעה צדה את עיני(ת). ואגב כן. גם המסר התמוה חדר בלא משים, שמתי עין על המסר הזול, וזה בהחלט הפתיע שעינית משום מה השתחררו מהתדמית היקרה, אז אולי כן, אולי לא? ימים יגידו.

יכול להרוס להם ת'שם
בעצם המחיר הוא חלק מהבידול, "אנחנו יקרים כי אנחנו איכותיים ושווים ת'כסף".

מאידך הלפרין עושה מבצעים ונשאר מותג
- מעניין מה הבידול של הלפרין? - ועם יש הבדל, ומה?

כל טוב
- דגאיש
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה