להשראה -- אחת המודעות --

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
נכתב ע"י א-ירושלמית;2404826:
שושי, יתכן שאת צודקת. אבל מה לעשות שקהל היעד לא מכיר את הציזיקי או את המאכלים הפחות מוכרים?



ונצפתה היום תופעה מעניינת בהמודיע:
כזכור, המודיע משווקים את היריד שלהם היטב עם טיזרים "לגור בXXX זה..." וכאן מגיע פירוט.
היום ראיתי שעיריית ב"ב תפסה טרמפ על הטיזרים האלו; "לגור בבני ברק זה..." עם פירוט.
נשמח אם מישהו יעלה את המודעות.

אותו פרסומאי שכתב את המודעות של המודיע, כותב גם את המודעות של עיריית בני ברק.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י ckuh;2404858:
אותו פרסומאי שכתב את המודעות של המודיע, כותב גם את המודעות של עיריית בני ברק.

ואם?...
עיריית ב"ב חייבת לקבל הסכמה של המודיע כדי להשתמש בקונספט הזה!
וזה מבריק.
ואת ההברקה הזאת הייתי מבקשת להעלות לכאן, ממי שיש לו המודיע + אפשרות להעלות.
 

inspiration

משתמש צעיר
נכתב ע"י א-ירושלמית;2404826:
שושי, יתכן שאת צודקת. אבל מה לעשות שקהל היעד לא מכיר את הציזיקי או את המאכלים הפחות מוכרים?



ונצפתה היום תופעה מעניינת בהמודיע:
כזכור, המודיע משווקים את היריד שלהם היטב עם טיזרים "לגור בXXX זה..." וכאן מגיע פירוט.
היום ראיתי שעיריית ב"ב תפסה טרמפ על הטיזרים האלו; "לגור בבני ברק זה..." עם פירוט.
נשמח אם מישהו יעלה את המודעות.

קודם כל, לא קוראים לי שושי:)
זה שקהל היעד לא מכיר מה זה ציזיקי, זה הפוינט! המטרה היא ליצור סקרנות וענין.
זהו פרסום!! לא להאכיל בכפית. לא לגרום לעבור הלאה. אלא, להעצר, לחשוב ולהנות מההברקה.
אגב, ציזיקי יש בכל מכולת... כמעט.(לא מסקרן מה זה??)
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קוגל ירושלמי - זאת התשובה!
מקורי וחזק!
(wald - שאפו על הניחוש המדוייק. נא לגשת לר' נוחם קוגלך עם האשכול הנ"ל ולבקש ממנו כמה נתחים בתמורה...)

נוחמס קוגלך / תפיסת עומק

צפה בקובץ המצורף 335997
 

קבצים מצורפים

  • פרסום1 עותק.png
    KB 270.1 · צפיות: 245

חלב

משתמש מקצוען
הלוגו שלו מקסים.
אבל המילים "הקוגל שיגדיר מחדש את המושג 'קוגל ירושלמי'" בעייתיות בעיני.
קוגל ירושלמי לא מגדירים מחדש.
להיפך, נצמדים כמה שיותר למקורי.
 

מנדי אייזן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י shoshi;2413986:
קוגל ירושלמי - זאת התשובה!
מקורי וחזק!
(wald - שאפו על הניחוש המדוייק. נא לגשת לר' נוחם קוגלך עם האשכול הנ"ל ולבקש ממנו כמה נתחים בתמורה...)

נוחמס קוגלך / תפיסת עומק

צפה בקובץ המצורף 335997

מודעה מעולה!
מסכים עם ההערה הקודמת, מיותר בעיני כל הכיתוב מתחת לקוגלים, זה עובד יפה גם בלעדיו.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מודעה טובה!
גם הקופי גם העיצוב.

קצת מוזר לי להוציא כזה קמפיין על קוגלים, אבל אולי אני לא קהל היעד ;)
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
למה נראה לכם יש הבדל בין קוגל לשמפו?
שניהם משוועים להמכר.
ודוקא לקחת מוצר כמו קוגל ולשווק במקוריות אגרסיבית - ראוי להערכה בעיני.
 

לאה ולדמן

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י shoshi;2414161:
למה נראה לכם יש הבדל בין קוגל לשמפו?
שניהם משוועים להמכר.
ודוקא לקחת מוצר כמו קוגל ולשווק במקוריות אגרסיבית - ראוי להערכה בעיני.

אין הבדל ויש הבדל
שמפו מוצר לשימוש יומיומי, קוגל ירושלמי - פעם ב.
שמפו - בנ"א ידלק ממודעה, וינסה על עצמו
בקוגל הוא פחות ייקח סיכונים, הוא קונה לציבור שלם ויסתמך על טעם הציבור, המלצות מפה לאוזן.

אבל דווקא כן אהבתי שעסק קטן מתייחס ברצינות לעניין המיתוג והפרסום, זה יפה מאד בעיני
(הזכיר לי את שולמן זיס כאן באוסם-ב"ב שג"כ עשה מיתוג מושקע)
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י wald;2414169:
אין הבדל ויש הבדל
שמפו מוצר לשימוש יומיומי, קוגל ירושלמי - פעם ב.
שמפו - בנ"א ידלק ממודעה, וינסה על עצמו
בקוגל הוא פחות ייקח סיכונים, הוא קונה לציבור שלם ויסתמך על טעם הציבור, המלצות מפה לאוזן.

אבל דווקא כן אהבתי שעסק קטן מתייחס ברצינות לעניין המיתוג והפרסום, זה יפה מאד בעיני
(הזכיר לי את שולמן זיס כאן באוסם-ב"ב שג"כ עשה מיתוג מושקע)

מה מגד?
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י shoshi;2414161:
למה נראה לכם יש הבדל בין קוגל לשמפו?
שניהם משוועים להמכר.
ודוקא לקחת מוצר כמו קוגל ולשווק במקוריות אגרסיבית - ראוי להערכה בעיני.


יש הבדל גדול!

קהל יעד:
שמפו - נמכר לכל מגזר/עדה ולכל גיל (למעט שמפו מיוחד)
קוגל - לקהל יעד ספציפי (חסידי/ליטאי בד"כ)

שימוש מוצר:
שמפו - שימוש ברמה יומיומית.
קוגל - בעיקר שמחות/שבתות.

פרסום:
שמפו - עוד מוצר שטובע בין עשרות+ כאלו, חייב בידול ופרסום נרחב.
קוגל - מוצר די ייחודי, אין המוון מתחרים, הפרסום הכי טוב עובד - מפה לאוזן (תרתי משמע:)) אם הוא טעים, הקוגל אמור לעוף...

לסיכום, ההקבלה בין שמפו לקוגל קצת רחוקה....
אין לי התנגדות לפרסום, אדרבא אם זה יעבוד - אז מצוין.
השאלה היא בעיקר תקציבית, האם שווה להשקיע על מוצר כזה ברמה כ"כ נרחבת... וההשקעה תחזור ותניב יפה - לזה אין לי תשובה.
(ועוד משהו בקטנה, סתם מרגיש לי מידי גרנדיוזי לקוגלים, הופכים את זה למוצר שיווקי ולא למשהו היימיש...)

בכל מקרה הקמפיין ממש טוב, ובעיקר מגרה...
 

itzuvim

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
שופט/ת באתגר דריבל
כמה נחמד לפגוש את עצמי מול המראה ;)
תודה לshoshi על החשיפה.

הדיון בהחלט ענייני ומקצועי. אבל - - -
בתור מי שמכיר את התחום מקרוב, ועשה מחקר מקיף לגבי הרגלי שימוש של אנשים במוצר, אני יכול לומר שיש כאן לא מעט עומק ומחשבה לגבי אסטרטגיית השיווק של המוצר, ולכן אני מאמין שיהיה לכם קשה לשפוט את קמפיין מבלי להכיר את המהלכים שמאחורי הקלעים.

ת'אמת, אותי לימודו שלמרות שהקמפיין נראה מעולה וקריאייטיבי, אבל הוא נמדד רק לפי התוצאות בשטח, אז נאלץ להתאזר בקצת סבלנות ולראות את התוצאות.
 

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י itzuvim;2414422:
כמה נחמד לפגוש את עצמי מול המראה ;)
תודה לshoshi על החשיפה.

הדיון בהחלט ענייני ומקצועי. אבל - - -
בתור מי שמכיר את התחום מקרוב, ועשה מחקר מקיף לגבי הרגלי שימוש של אנשים במוצר, אני יכול לומר שיש כאן לא מעט עומק ומחשבה לגבי אסטרטגיית השיווק של המוצר, ולכן אני מאמין שיהיה לכם קשה לשפוט את קמפיין מבלי להכיר את המהלכים שמאחורי הקלעים.

ת'אמת, אותי לימודו שלמרות שהקמפיין נראה מעולה וקריאייטיבי, אבל הוא נמדד רק לפי התוצאות בשטח, אז נאלץ להתאזר בקצת סבלנות ולראות את התוצאות.

נתחיל מהסוף להתחלה.

א' הפרסום טוב וישיג את מטרתו! ב' אני מתייחס נטו לשורה האחרונה בתגובתך.

לא כל קמפיין נמדד בתוצאות שטח. לטוב ולמוטב.

ורק דוגמה אחת. נתניהו בבחירות האחרונות עשה סיבוב של סרטונים שאולי העלו אותו למודעות (בהנחה שיש אנשים שלא הכירו את השם;))... אבל תכל'ס ממר בטחון, הם הפכו אותו לשחקן קלאסי מהשורה האמצעית ומטה.

לעומת זאת האמירה המבריקה (מבחינת קלפי נטו), הערבים נוהרים לקלפיות הקנתה לו את הכסא בהליכה. כך שאם נשפוט? הקמפיין היה גרוע! אבל התוצאות משוקללות על בסיס המציאות, והמציאות היא הצלחה! עכשיו אפשר לחלוק רק על הסיבה להצלחה. וברור שזה כמובן לא מחייב ולא קשור בשום קשר לקמפיין המקדים.

לענינינו. הקמפיין הנוכחי הוא גאוני ברמת הטיזר, מבדל מבחינת זווית הלוגו, אבל... קצת פחות בתשובה. התשובה לא מדוייקת לגמרי, וזאת כי למי בדיוק משנה אם הקוגל מגיע מירושלים או מבני ברק (בינינו העיקר לא מהרש"פ), אם בתכל'ס הקוגל מגיע עם משלוח עד הפלטה?

ממממה, כיוון שמדובר בקוגל ירושלמי ולא בקוקה קולה בני ברקי, אני חושב שהקופי יכול רק לקדם אותו בשוק הקוגלים בבית שמשינו. הוא בולט, מדבר קוגל, ונראה קוגל. כך שאם מדברים על הקוגל החדש (ומדברים... כן :) ), אז הוא עשה את זה. אלא מאי? אני מתאר לעצמי שבמודעות הבאות הוא יתמקד בטעם, כי בסופו של יום זה מה שמונח לי בצלחת.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

קבצים מצורפים

  • מגד.png
    KB 727.3 · צפיות: 205

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

קבצים מצורפים

  • 1.png
    KB 318.5 · צפיות: 236
  • 2.png
    KB 343.3 · צפיות: 198
  • 3.png
    KB 315.2 · צפיות: 185

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה