נכתב ע"י itzuvim;2414422:
כמה נחמד לפגוש את עצמי מול המראה
תודה לshoshi על החשיפה.
הדיון בהחלט ענייני ומקצועי. אבל - - -
בתור מי שמכיר את התחום מקרוב, ועשה מחקר מקיף לגבי הרגלי שימוש של אנשים במוצר, אני יכול לומר שיש כאן לא מעט עומק ומחשבה לגבי אסטרטגיית השיווק של המוצר, ולכן אני מאמין שיהיה לכם קשה לשפוט את קמפיין מבלי להכיר את המהלכים שמאחורי הקלעים.
ת'אמת, אותי לימודו שלמרות שהקמפיין נראה מעולה וקריאייטיבי, אבל הוא נמדד רק לפי התוצאות בשטח, אז נאלץ להתאזר בקצת סבלנות ולראות את התוצאות.
נתחיל מהסוף להתחלה.
א' הפרסום טוב וישיג את מטרתו! ב' אני מתייחס נטו לשורה האחרונה בתגובתך.
לא כל קמפיין נמדד בתוצאות שטח. לטוב ולמוטב.
ורק דוגמה אחת. נתניהו בבחירות האחרונות עשה סיבוב של סרטונים שאולי העלו אותו למודעות (בהנחה שיש אנשים שלא הכירו את השם
)... אבל תכל'ס ממר בטחון, הם הפכו אותו לשחקן קלאסי מהשורה האמצעית ומטה.
לעומת זאת האמירה המבריקה (מבחינת קלפי נטו), הערבים נוהרים לקלפיות הקנתה לו את הכסא בהליכה. כך שאם נשפוט? הקמפיין היה גרוע! אבל התוצאות משוקללות על בסיס המציאות, והמציאות היא הצלחה! עכשיו אפשר לחלוק רק על הסיבה להצלחה. וברור שזה כמובן לא מחייב ולא קשור בשום קשר לקמפיין המקדים.
לענינינו. הקמפיין הנוכחי הוא גאוני ברמת הטיזר, מבדל מבחינת זווית הלוגו, אבל... קצת פחות בתשובה. התשובה לא מדוייקת לגמרי, וזאת כי למי בדיוק משנה אם הקוגל מגיע מירושלים או מבני ברק (בינינו העיקר לא מהרש"פ), אם בתכל'ס הקוגל מגיע עם משלוח עד הפלטה?
ממממה, כיוון שמדובר בקוגל ירושלמי ולא בקוקה קולה בני ברקי, אני חושב שהקופי יכול רק לקדם אותו בשוק הקוגלים בבית שמשינו. הוא בולט, מדבר קוגל, ונראה קוגל. כך שאם מדברים על הקוגל החדש (ומדברים... כן
), אז הוא עשה את זה. אלא מאי? אני מתאר לעצמי שבמודעות הבאות הוא יתמקד בטעם, כי בסופו של יום זה מה שמונח לי בצלחת.