להשראה -- אחת המודעות --

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אחיה - מודעות תדמית בקונספט אחיד הפזורות לאור ולאורך עונות השנה. יפה.

רק בקטנה, ראינו בתשרי אתרוג, זה היה מושלם אילו היינו רואים גביע בעונת ניסן.
(ולא רק בגלל הויזואל, ניסן נחשבת כ'ה'עונה של הבצפרים ומכוני הלימוד למינהם, במטרה להכין את המידע המבוקש בחזית תאי התודעה הקדמיים, למען ישַלפו מעליהם בזמן אמת - קרי תקופת הרישום הצצה בתזמון מושלם ממחרת השבת).



מכון אחיה / ?? (דמיון?)

צפה בקובץ המצורף 303806
 

קבצים מצורפים

  • אחיה.png
    KB 310.7 · צפיות: 236
  • תודה
Reactions: a80

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ענף הרפלקסולגיה. תהיו כנים, מי מאתנו לא מדלג אוטומטית על מודעות גדושות עלים וכפות רגליים מחוררות...?
המעצב מנדי אייזן בקונספט מרענן עבור רפלקסולוגית. שאפו.

ואגב, קריאייטיב מבית. כמה זה מחמיא לנו כקהילה. נכון?



רפלקסולוגית גולדי טורק / מנדי אייזן

צפה בקובץ המצורף 306326

צפה בקובץ המצורף 306323

צפה בקובץ המצורף 306324

צפה בקובץ המצורף 306325
 

קבצים מצורפים

  • סדרה לטורק3.png
    KB 154.6 · צפיות: 262
  • סדרה לטורק4.png
    KB 96.9 · צפיות: 220
  • סדרה לטורק.png
    KB 109 · צפיות: 210
  • סדרה לטורק2.png
    KB 91 · צפיות: 203

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מודעה מדהימה

אין ספק המודעה מדהימה ואני גם אוהב את הרעיון.

אבל אז ראיתי משהו שעורר לי את השאלה
מי קהל היעד?
נשים או גברים?

הייתי מחפש אלמנטים קצת יותר נשיים > אולי מעולם המטבח.

פטיש שניצל, מלקחיים, מקל בלנדר וכו' מקלף, פותחן קופסאות וכו'
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הקריאיב מגניב ברמה...
כ״אשת מקצוע״- נהנתי מאד מאד מההברקה ומה״יציאה מהקופסה״...

כלקוחה פוטנציאלית....- נדמה לי שהביצוע הסופי קצת אגרסיבי מיד...
לי אישית זה גרם רתיעה, זה עשה לי קונטציה של טיפול אגרסיבי ולא נעים, ולא בטוח שהייתי בוחרת מרצון ללכת לטיפול כזה גם אם כאבי הראש היו מטריפים אותי...
ולמרות שברור שהכוונה היא לאגרסביות של הכאבים ולא של הטיפול ... בכל אופן זו התחושה שנוצרה... (לי בכל אופן...)
וכשקראתי את המילים ״רפלקסולוגית עם נשמה״, שאלתי את עצמי,
״איפה קצת נשמה כאן?״

ושוב, נהנתי מאד מאד לראות חשיבה קריאיטיבית מענינת ופורצת דרך...
אך בכל אופן נדמה לי שהיה אפשר לנסות לאזן בין הרעיון האגרסיבי לתחושה הנוחה יותר...
 

מנדי אייזן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י shoshi;2174312:
ענף הרפלקסולגיה. תהיו כנים, מי מאתנו לא מדלג אוטומטית על מודעות גדושות עלים וכפות רגליים מחוררות...?
המעצב מנדי אייזן בקונספט מרענן עבור רפלקסולוגית. שאפו.

ואגב, קריאייטיב מבית. כמה זה מחמיא לנו כקהילה. נכון?



רפלקסולוגית גולדי טורק / מנדי אייזן

צפה בקובץ המצורף 306326

צפה בקובץ המצורף 306323

צפה בקובץ המצורף 306324

צפה בקובץ המצורף 306325

שושי, תודה על הפרגון!
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י לנדא;2174408:
הקריאיב מגניב ברמה...
כ״אשת מקצוע״- נהנתי מאד מאד מההברקה ומה״יציאה מהקופסה״...

כלקוחה פוטנציאלית....- נדמה לי שהביצוע הסופי קצת אגרסיבי מיד...
לי אישית זה גרם רתיעה, זה עשה לי קונטציה של טיפול אגרסיבי ולא נעים, ולא בטוח שהייתי בוחרת מרצון ללכת לטיפול כזה גם אם כאבי הראש היו מטריפים אותי...
ולמרות שברור שהכוונה היא לאגרסביות של הכאבים ולא של הטיפול ... בכל אופן זו התחושה שנוצרה... (לי בכל אופן...)
וכשקראתי את המילים ״רפלקסולוגית עם נשמה״, שאלתי את עצמי,
״איפה קצת נשמה כאן?״

ושוב, נהנתי מאד מאד לראות חשיבה קריאיטיבית מענינת ופורצת דרך...
אך בכל אופן נדמה לי שהיה אפשר לנסות לאזן בין הרעיון האגרסיבי לתחושה הנוחה יותר...

בדיוק לי עלתה השאלה
ונשמח לתשובה אמיתית ממנדי אם תוכל
כבעלת מקצוע שהתחום של יופי פירסומי ורעיון ביחד עם מכירה
מאד מענין אותי..! וחוקרת הרבה את התוצאות בשטח :cool:

הקראייטיב מקסים וגם הבצוע 10+!
השאלה שלי עם זה הגדיל את המכירות
אם היו טלפונים מידיי או שלקח זמן

תודה מראש
 

מנדי אייזן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י סתם;2174600:
בדיוק לי עלתה השאלה
ונשמח לתשובה אמיתית ממנדי אם תוכל
כבעלת מקצוע שהתחום של יופי פירסומי ורעיון ביחד עם מכירה
מאד מענין אותי..! וחוקרת הרבה את התוצאות בשטח :cool:

הקראייטיב מקסים וגם הבצוע 10+!
השאלה שלי עם זה הגדיל את המכירות
אם היו טלפונים מידיי או שלקח זמן

תודה מראש


כדי להגדיל מכירות באופן מיידי צריך לגרום לבן אדם להנעה לפעולה מיידית, זה עושים בכל מיני דרכים של סיילים ודברים עם דד ליין.

הפרסום הזה נועד להחדיר את הרפלקסולוגית לשוק הרחב, ולא היתה כאן מטרה מיידית לעשות מכירות, אלא למכור אותה.
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י mnd;2174708:
כדי להגדיל מכירות באופן מיידי צריך לגרום לבן אדם להנעה לפעולה מיידית, זה עושים בכל מיני דרכים של סיילים ודברים עם דד ליין.

הפרסום הזה נועד להחדיר את הרפלקסולוגית לשוק הרחב, ולא היתה כאן מטרה מיידית לעשות מכירות, אלא למכור אותה.

לעשות מכירות הכוונה שיקבעו תורים לטיפולים / התענינות בסוגי הטיפולים
ויכנס כסף לקופה

אם זה מודעה מיתוגית אני תוהה מבחינה מקצועית איך היא יכולה לכסות עמודים של מודעות בלא לכסות את המודעה - ושוב אני תוהה מקצועית ולא כחפירה
תוך כמה זמן - היא אמורה להכנס למצב של מכירות הרי היא לפי שמה שנראה לי היא עסק קטן ופרטי ולא מרכז כלשהוא...
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י סתם;2174893:
לעשות מכירות הכוונה שיקבעו תורים לטיפולים / התענינות בסוגי הטיפולים
ויכנס כסף לקופה

אם זה מודעה מיתוגית אני תוהה מבחינה מקצועית איך היא יכולה לכסות עמודים של מודעות בלא לכסות את המודעה - ושוב אני תוהה מקצועית ולא כחפירה
תוך כמה זמן - היא אמורה להכנס למצב של מכירות הרי היא לפי שמה שנראה לי היא עסק קטן ופרטי ולא מרכז כלשהוא...

בקיצור שורה תחתונה
יעיל או סתם יפה?
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
'סתם'
גם רפלקסולוגית יכולה להיות עסק מרכזי. מאוד.
אפאחד לא מצפה לכסות הוצאות מיתוג לאחר חודש. תוצאות פרסומיות נחשבות בטווח של חצי שנה / שנה / ואף יותר. זאת כמובן בתנאי שהפרסום נערך בצורה מקצועית ומחושבת. (לא סתם להוציא תשדירי רחוב על חשמלאים מוטה ובניו...)
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י shoshi;2175173:
'סתם'
גם רפלקסולוגית יכולה להיות עסק מרכזי. מאוד.
אפאחד לא מצפה לכסות הוצאות מיתוג לאחר חודש. תוצאות פרסומיות נחשבות בטווח של חצי שנה / שנה / ואף יותר. זאת כמובן בתנאי שהפרסום נערך בצורה מקצועית ומחושבת. (לא סתם להוציא תשדירי רחוב על חשמלאים מוטה ובניו...)

תשדיר על חשמלאים 'מוטה ובניו' יכול מאד ללכת - אם הקהל יעד שלו מתאים ויקנה אותו
זה ממש לא חייב להיות שם מפוצץ / פירסום מעוצב יפה- זה מה שאני מנסה להגיד כאן

אולי אני טועה אבל זה ההרגשה שלי לאחרונה
ולפעמים גם המציאות בשטח אולי באמת כדאי לפתוח על זה דיון באשכול אחר ולתת כאן את הבמה לדברים יפים.
 

poto12

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י סתם;2175198:
תשדיר על חשמלאים 'מוטה ובניו' יכול מאד ללכת - אם הקהל יעד שלו מתאים ויקנה אותו
זה ממש לא חייב להיות שם מפוצץ / פירסום מעוצב יפה- זה מה שאני מנסה להגיד כאן

אולי אני טועה אבל זה ההרגשה שלי לאחרונה
ולפעמים גם המציאות בשטח אולי באמת כדאי לפתוח על זה דיון באשכול אחר ולתת כאן את הבמה לדברים יפים.

גם אותי הנושא מסקרן
מה מוכר?
האם תמיד צריך להיות יפה
וע"ע המודעות של שרית ששידרו חנות זולה והעיצוב היה מתאים בדיוק
אמנם מוקפד ולא מוזנח כמו איזה גמ"ח ובכל זאת גרם ללקוח להבין שמדובר בחנות עממית

סתם את מתנדבת לפתוח אשכול כזה?
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לדעתי זה אחד האתגרים הכי גדולים בתחום הפרסום
מצד אחד קופי/קריאייטיב/עיצוב - מושכים, מעניינים, יפים מרעננים וכו'
מצד שני שיהיה נכון!!! וקולע למטרות העסק בטווח המידי או הרחוק (תלוי בנסיבות) לקלוע לקהל היעד, וסופו של דבר להביא למכירות.
ולכן חושבים אסטרטגיה לפני שמוציאים לפועל פרסומות, זה שלב ראשון, אחרי שהכל ברור עוברים לביצוע/טכני.
ההצלחה הגדולה - היא לדעת לשלב ולאזן בין הצדדים הנ"ל.
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
למבינים

פשוט... מטורף.
מה אתם אומרים?

attachment.php
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
היי

הצד שהמודעה לא תעבוד היא שיבינו אותה כדרך הטיפול. עם מקדחה נתקן לך את האוזן וכו'.

לדעתי הרעיון התחיל מהפטיש, שהוא מסמל מצוין את כאבי הראש כשם הסלוגן 'יש לי פטישים בראש'. כל שאר הדברים באמת יותר מזכירים - לפחות במבט הראשון את דרך הטיפול, במיוחד המקדחה...

אני הייתי הולך רק על הפטיש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה