להשראה -- אחת המודעות --

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני במכבי, ולצערי יש דברים בהם הסלוגן הזה הוא נכון בכמה וכמה פנים, אני שוקלת לנטוש, בנו לנו מלא בתי מרקחת ובנינים בכל מקום, אבל הרופאות ילדים שלי למשל, עדיף לא לכתוב, אין שום דבר שיעזור.
אני מאמינה שמכבי עושים דברים טובים, אבל בנקודות ההשקעה במבנים יותר מאנשים, זה לא סלוגן, זה קמפיין נוגע ללב, כהמשך מהאצלם אתה ת.ז. אצלינו אתה בן אדם.

לצערי, שוב, אבל זה המצב.
אם יש למכבי גולשים כאן שרוצים לדעת על מה יצא הקצף, הם מוזמנים...
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י ag;2123557:
אני אישית במכבי וכשמגיעים מאוחדת ואומרים ״הם משקיעים בבנינים, אנחנו משקיעים בך״ אז זה אמירה חזקה ולדעתי מאוד משכנעת אפי׳ לעבור.


בעיני ממש לא!
גם הפרסום הקודם שלהם, אצלם אתה רק מס' אצלנו אתה...
צרם לי מאד!
אגב, להשקיע בבנין זה אומר להשקיע בך, נגישות חדשנות נוחות מקצועיות וכו'
אין לי כלום נגד/בעד מכבי, אבל הפרסום של מאוחדת כל הזמן מתנגח, ולדעתי זה שגוי.
תעצימו את מה שיש לכם, ואל תהיו עסוקים כל היום בלהוריד את השני. זה לא מוסיף להם כלום.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אחרי שנים של מודעות 'קוביות' חונקות ומקובעות, המוֹכְרות הכל בכל מכל,
מחליטים ביאקאב לשנות גישה ולהקצות זירה נפרדת לפלח הממוזג.

הקמפיין מהווה דוגמה לתעמולת לחץ חונקת. עושה רושם שהקופירייטר לא הזיע כאן יותר מדי (ונניח לו שהמיזוג הטעה אותו) למרות זאת, הגודל האחיד, הצבעים הבולטים והעקביות מעבירים את המסר החד משמעי.

אני כמעט בטוחה שאם אי מי יעצור בתקופה זו אי מי ברחוב ויצעק לו: "ר' איד, מזגן! בדחיפות! איפה?" ישלוף ההוא את 'יאקאב' כאחת האופציות הראשוניות.

מיקוד. זה כל הסיפור כאן.


מה דעתכם?


צפה בקובץ המצורף 302045

צפה בקובץ המצורף 302040

צפה בקובץ המצורף 302041

צפה בקובץ המצורף 302042

צפה בקובץ המצורף 302043

צפה בקובץ המצורף 302044

צפה בקובץ המצורף 302046
 

קבצים מצורפים

  • 1.png
    KB 81.6 · צפיות: 255
  • 2.png
    KB 82.1 · צפיות: 190
  • 3.png
    KB 84.5 · צפיות: 157
  • 4.png
    KB 92.5 · צפיות: 125
  • 5.png
    KB 209.8 · צפיות: 114
  • 6.png
    KB 63.4 · צפיות: 117
  • 7.png
    KB 78.9 · צפיות: 152

פרספכתיבה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
ברגע הראשון היה לי ברור שזה הקמפיין החדש של "זה לזה" \קופת העיר וכדו'...אותו כיוון של סלוגנים, אותו גודל ואותה חלוקה...
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני קצת מתלבטת לגבי מיקוד.
הקונספט של כמה מודעות מאד ברור,
אחרות לא ממש קשורות.
אלא אם כן, לא ממש הבנתי את הקונספט עד הסוף.

בכל מקרה, אין ילד רע, יש ילד שחם לו, מאד אהבתי.
זה חזק!
 

ת'כלס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
הראשון השלישי והשישי הכי טובים בעיניי
והם גם אותו דבר
 

מיכל ב'

כתבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
ועוד משהו, אין כאן בידול.
הרי כדי לגרום לילד שלא יהיה לו חם, אפשר גם במזגן של "א.א מזגנים".

אבל- מה שכן יש פה סלוגנים שיכניסו את שם החברה לתודעה.
אם זה בתוספת לשידור רדיו, זה יכול להכניס את הרשת חזק לשוק.

בכל פעם שיצטטו את המשפט הנ"ל ימשיכו: "רק ביאקב חשמל. נקודה".
וזו סיבה מעולה להשקעה:)
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עם כל הכבוד, לא הבנתי על מה ההתלהבות.
בעיני זה נראה קמפיין של חברא קדישא.
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לדעתי, זה קמפיין מושלם!
הייתי אומר אולי להוסיף איזה טאצ' של בידול בקטן.
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
מעולה.
מדגיש לכל אורכו את אספקט 'טובת הציבור בלבד'.
והאחרון עולה על כולם. פסיכולוגית.

ר' איד, לא משנה איפה... העיקר תקנה כבר מזגן
(ובלבד שזה יהיה אצל טרקלין־יאקב־זוראח־חשמל.)
 

מה הענינים

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
ראיתי את הפרסום, וממש התלהבתי,
עד שהגיעה המודעה של: לא פלא שלא רוצים לבוא אליכם לשבת,
כאן הרגשתי שזה עושה את הפעולה ההפוכה.
בנ"א לא אוהבים אצבע מאשימה, ולא טוב להם לראות את האמת מולם.
הייתי מציעה למשרד הפרסום להוריד את החלק הזה.
 

פרונט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הייתי הופכת את זה לדרך החיוב
"לא פלא שכולם רוצים לבוא אליכם לשבת"..וכו'..
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י פרונט;2143662:
הייתי הופכת את זה לדרך החיוב
"לא פלא שכולם רוצים לבוא אליכם לשבת"..וכו'..
אבל אם יש להם כבר מזגן, למה שיקנו עוד אחד?
 

israelintop

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
ישתבח שמו לעד!

עבודה מדהימה!.

סטריפ לסטריפ מצטרף. ולבסוף? קונים מזגן!
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י efrat1;2143417:
מישו יכול להעתיק לכאן?

אין ילדים רעים!
הפוסט נכתב ב: ג׳ באלול תשע״א (02/09/11) בשעה: 2:05 ע"י: חוצניק
הגדל טקסט + | הקטן טקסט -
בגלל שהיה כבר ליל שישי השבוע, ובגלל שאנחנו חושבים שהגענו לידי מיצוי עם המהדורה השבועית הזו, והגיע הזמן – אולי – לשנות קונספט, הלילה אנו מתכבדים לפרסם מודעה מעולה שהתפרסמה בשבועות האחרונים.

"אין ילד רע", אומרת המודעה, "יש ילד שחם לו". לפני כמה ימים קיבלנו מייל מגולש פשקוויל, ואולי זה הזמן לצטט אותו.

"אני לא מתחום הפרסום אבל ראיתי מודעה ביתד נאמן ואני חושב שמן הראוי שתתייחסו אליה. מדובר במודעה של טקרלין חשמל שיושבת על תובנה מאוד-מאוד חשובה. מעניין שאף פעם לא השתמשו ברעיון הזה. הרי זה מתבקש מאליו".

לדבריו, "אני אישית מכיר את הסיטואציה הזאת שנמצאים באיזה מקום בלי מזגן והילדים משתוללים ולא רגועים. בפעם הבאה שזה יקרה לי, אני אחשוב על זה שהילדים לא רעים באמת והם מתנהגים ככה בגלל שהחום מציק להם".
 

ronitg

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י פרונט;2143662:
הייתי הופכת את זה לדרך החיוב
"לא פלא שכולם רוצים לבוא אליכם לשבת"..וכו'..

אולי יותר נכון זה להפוך את זה ל:

הם כן רוצים לבוא אליכם לשבת
פשוט אין לכם מזגן
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה