להשראה -- אחת המודעות --

BRAVERMAN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
הכיתוב למטה גורם שלא להתחיל לקרוא אותו אבל
הקריאיטיב יפה
 

sarit_f

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
הרעיון טוב
הטיפוגרפיה גרועה ביותר
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הקופי עצבן אותי לחלוטין.

למרות שהוא טוב, הוא... אמממ... מעוות.
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
קמפיין שתחילתו בימי נוחעם (למה להפסיד 17 אחוז?) ועדיין לא נס ליחו.
כזכור לכולנו, משנתו של נוחעם היתה החידוש, הרענון, החשיבה החוץ קופסתית, הפורצת.

תודו, הקונספט - לקחת את הרב אירנשטיין כ'דמותג' מודליסט - היה בזמנו חידוש אפילו מבהיל.

וכשאירנשטיין מביא איתו קריאייטיב, קופי ועיצוב, לא נותרו לנו הרבה ברירות אלא להודות: התוצאה מושלמת. לפחות בעיני.
והפייבוריט שלי זה זה עם הנר.


מצות אירנשטיין / לאה בלוי (ויתכן והקרדיט המקורי מסונף לגורמים נוספים. עם הגורמים סליחה...)

צפה בקובץ המצורף 290713

צפה בקובץ המצורף 290714

צפה בקובץ המצורף 290718
 

קבצים מצורפים

  • עובדים.png
    KB 581.7 · צפיות: 335
  • פריכות.png
    KB 622.9 · צפיות: 249
  • מחפש.png
    KB 437.7 · צפיות: 220
  • תודה
Reactions: a80

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מי שקורה רק את הכותרת (רוב העולם), נתפש לו בראש - מה יש לחפש במאפיה הזאת? ובכלל האיזכור של קרקים ליד מצות מהודרות.... האותיות הקטנות לא מתקנות.
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
המודעות ממתגות את הרב אירנשטיין כ"מייבין" גדול בתחום
וממילא את המצות שלו לאנשים שחושבים שהם מבינים
ולכן זה קמפיין מוצלח.
 

אברוּמי

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
לא התנסיתי אישית בכסיסת מצות אירנשטיין.
הקמפיין אפוי טוב, בלי חלקים שרופים, אצל אנשי מקצוע שיודעים את המלאכה,
ועם שלל צרכים חדשים שהציבור בעצמו לא היה מודע לכך שהוא צריך אותם...
[מצות שנאפו ללא חשש סמארטפון]

מה שכן, מצות שצברו מוניטין בזכות עצמן, באיכותן/טעמן/פריכותן/ויראשמיימותן
לא זקוקות לקמפיינים מוצלחים ככל שיהיו, ודי להן במודעה פשוטה ש/ל,
בפונט אקראי, ללא טיפוגרפיה, אסטרטגיה, פילוסופיה ופסיכולוגיה.

כמודעה המרושלת שנתקלתי בה בשטיבל גור הקרוב לביתי:
[בערך, מהזיכרון, אילוסטרציה בלבד]
 

קבצים מצורפים

  • 111.jpg
    KB 67.8 · צפיות: 284

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י אברוּמי;2047855:
לא התנסיתי אישית בכסיסת מצות אירנשטיין.
הקמפיין אפוי טוב, בלי חלקים שרופים, אצל אנשי מקצוע שיודעים את המלאכה,
ועם שלל צרכים חדשים שהציבור בעצמו לא היה מודע לכך שהוא צריך אותם...
[מצות שנאפו ללא חשש סמארטפון]

מה שכן, מצות שצברו מוניטין בזכות עצמן, באיכותן/טעמן/פריכותן/ויראשמיימותן
לא זקוקות לקמפיינים מוצלחים ככל שיהיו, ודי להן במודעה פשוטה ש/ל,
בפונט אקראי, ללא טיפוגרפיה, אסטרטגיה, פילוסופיה ופסיכולוגיה.

כמודעה המרושלת שנתקלתי בה בשטיבל גור הקרוב לביתי:
[בערך, מהזיכרון, אילוסטרציה בלבד]

כל מילה.

בנוסף לכך. מותג הממוצב גבוה כדוגמת קוממיות. קמפיין פרסומי עלול רק להזיק לתדמית החזקה שלו.
המיתוג של קוממיות, במודע או שלא במודע נקרא נאן-ברנדינג. מותג חזק המתנהל ללא מיתוג כלל.

אירנשטיין הממוצב נמוך יותר על המפה, היה צריך בפרסום לצורך מיתוג וקידום מכירות.

מה שכן, גם מודעה מרושלת (למראית עין) יכולה לבוא כמהלך אסטרטגי מטעם משרד פרסום.
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נכתב ע"י איציק כרמי;2047704:
המודעות ממתגות את הרב אירנשטיין כ"מייבין" גדול בתחום
וממילא את המצות שלו לאנשים שחושבים שהם מבינים
ולכן זה קמפיין מוצלח.

לא התרשמתי שהוא מבין גדול בתחום. התרשמתי שהוא מחפש אם נשארו לו מצות, שהוא למד איזה משהו על קרקרים (גיוועלד) ושהוא עובד קשה בעצמו למצוא עובדים יר"ש.
הסיבה היחידה שאנשים משלמים יותר על מצות - הידור, גם קצת על טעם. בשתיהם הוא לא הרשים אותי. למד משהוא חדש על קרקרים? נו נו הוא עדין די מתחיל יש לו מה ללמוד. (אני מקווה בשבילם שאנשים לא יבינו את זה כסוג של חדשנות מתירנות במצות). ובציבור היראים הנושא של יר"ש הוא מעל הסמרטפון.
מלבד מה שהמודעה נותנת תחושה של מצות מאוד יקרות.
שיהיה להם בהצלחה. אבל לדעתי נתנו כאן יותר מדי משקל לקריאטיב, והזניחו את המטרה.
 

עיטורים פלוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
עימוד ספרים
אם מצות אירנשטיין היה נמכר בסופר.
ודאי שהקמפיין עשה את שלו.
זה מה שתיגש ותיקח.

מצות אבל, הרי לא קונים בסופר.
זה בנוי יותר על ידע והיסטורייה.
מי שמעדיף משהו אחר מסויים (כמוני), הקמפיין לא יצליח להזיז אותו, וגם לא מתעתד לעשות זאת.
בקרב כל איש אחר. הקמפיין נ"ל מוצלח מאוד.
1. המצות מבוקשות, לא נשאר אפי' קילו אחד.
2. פריך.
3. לא כל אחד מתקבל לצוות.

האדם קורא בעיקר את הכותרות.

לאחר הפסח, ולשנים הבאות, מי שנהנה מהמצות, מספיק לא מודעה פשוטה כמו שאברומי כתב, רק לדעת איפה קונים את זה.

אחדד. אדם שלא מכיר לא את מצות אירנשטיין ולא את מצות קוממיות.
ויהיה לידו את 2 המודעות הנ"ל.
מרבית הסיכויים שיעדיף את אירנשטיין
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י shoshi;1880057:
עקב שיבושי מזג האויר, הפרינט שבחרתי לשבוע זה טרם הגיע אלי.
נאלץ להתאזר בסבלנות...

בנתיים, כדי לא להשאיר את הדף ריק, פילחתי בזהירות מהפורום השכן פרינט עיצובי מושקע במיוחד, תוצרת אחת המוכשרות המסתובבות כאן בפורום.

14korat / פידבק100

צפה בקובץ המצורף 267302
מישהו יכול לעזור לי להבין למה המודעה הזאת מקבלת כל כך הרבה קריאות התפעלות?
מודעה נחמדה באמת, אבל כנראה יש משהו מעבר לזה שמוחי צר מלהבין, אשמח לשמוע את דעתכם.
 

sarit_f

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
נכתב ע"י קקטוס;2054806:
מישהו יכול לעזור לי להבין למה המודעה הזאת מקבלת כל כך הרבה קריאות התפעלות?
מודעה נחמדה באמת, אבל כנראה יש משהו מעבר לזה שמוחי צר מלהבין, אשמח לשמוע את דעתכם.

אין פה קריאייטיב מיוחד
אבל העיצוב, אוהו, חוי האלופה
עיצוב מינימליסטי ומרגש ביופיו.
 

פוזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
באמת בתחום הזה, לפני שלמדתי פרסום היו לי הרבה השגות על כל מיני תותחים/יות.
אחרי הלימודים- הכל קיבל פרספקטיבה מקצועית.
למשל, פרסום על חנות זהב-
אין שום קונספט חוץ מהעברת מסר של טהור, נקי, נוצץ. זהו.
אין צורך בסלוגנים.
אין צורך באיזה גריד מטורף שיטרוף אנשים משלוותם.
עדין, רך, ונעים לעין.

כמו ששרית כתבה, אלופה!
 

shoshi

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אם כבר נגענו,
אירנשטיין - דע מאין באת...

געגועים לתקופת פרינטים פריכים במיוחד,
תוצרת מאפייתו המשובחת של פרסום נוחעם דאז.

קבלו אותם היישר מהגנזך (חכו חכו, יש לי בגנזך הפתעות מעניינות. אולי בהזדמנות אקדיש לכך אשכול מיוחד)
 

קבצים מצורפים

  • unnamed (1).png
    KB 617.2 · צפיות: 284
  • unnamed.png
    KB 732.5 · צפיות: 202

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י sarit_f;2054813:
אין פה קריאייטיב מיוחד
אבל העיצוב, אוהו, חוי האלופה
עיצוב מינימליסטי ומרגש ביופיו.
בסדר.
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הו... נוחעם! אלו כותרות!! מגרות, מדברות, ובעיקר קולעות. המודעה הראשונה משאירה טעם של הידור, שהרב זורק 13% בשביל ההידור - כמובן למי שלא קורא הכל. והשניה משדרת טעים ופריך בפטנט ייחודי.
לעומת זאת השנה הכל הפוך. הכותרת משדרת מה חיפשת, מה חיפשת זה לשון של תלונה מרתיעה ומרחיקה. ולהיתחקות להיות קרקרים - גם רחוק וגם מוסיף לרתיעה...
אם הייתי צריך לעשות פש'קוויל שיצא נגד מאפיית מצות שנמצאה מוכרת חמץ ח"ו הייתי נותן לה כותרת של 'בעל המאפיה מה חיפשת במפעלי קרקרים'?
המושך בכותרות של השנה הוא ההפוך. ולמי שקורא רק כותרות זה כישלון בטעם שישאר אצלו, כותרת מגרה גם צריכה להשאיר טעם טוב, או לכל הפחות להיות נטרלית. זאת דעתי
 

עוד אחד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
נכתב ע"י מפתח המוח;2058693:
הו... נוחעם! אלו כותרות!! מגרות, מדברות, ובעיקר קולעות. המודעה הראשונה משאירה טעם של הידור, שהרב זורק 13% בשביל ההידור - כמובן למי שלא קורא הכל. והשניה משדרת טעים ופריך בפטנט ייחודי.
לעומת זאת השנה הכל הפוך. הכותרת משדרת מה חיפשת, מה חיפשת זה לשון של תלונה מרתיעה ומרחיקה. ולהיתחקות להיות קרקרים - גם רחוק וגם מוסיף לרתיעה...
אם הייתי צריך לעשות פש'קוויל שיצא נגד מאפיית מצות שנמצאה מוכרת חמץ ח"ו הייתי נותן לה כותרת של 'בעל המאפיה מה חיפשת במפעלי קרקרים'?
המושך בכותרות של השנה הוא ההפוך. ולמי שקורא רק כותרות זה כישלון בטעם שישאר אצלו, כותרת מגרה גם צריכה להשאיר טעם טוב, או לכל הפחות להיות נטרלית. זאת דעתי

מודעה יצירתית, מקורית, נועזת ואיך שלא יקראו לזה. תמיד יש שיאהבו ויש שלא, מה שבטוח שלא מתעלמים ממנה.
זה סיכון שצריך לדעת מתי לקחת. זו אחת הסיבות שהמודעות של משרדי הפרסום הגדולים בנאליות ומשעממות, כי הן עוברות כל כך הרבה ביקורת של אנשים מוכשרים שמורידים ומנפים כל סיכון וביקורת אפשרית.
במקרה של אירנשטיין הציבור מחכה לנועזות, זה מה שהוא זוכר מהמודעות הראשונות. אף אחד לא ממש יורד לפרטים ומנסה לנתח את המודעה, לרוב העוילם אין זמן להתעמקות, הם רואים את הפנים של אירנשטיין יחד עם הכותרת הנועזת משהו ומבינים הגימיק חזר ועדיין קיים.
אם היו הולכים על מודעה בנאלית שלא מעוררת הרמת גבות, היה כאן שינוי מהקונספט הראשוני שזה דבר בעייתי מאד בפרסום.
בקיצר, אני לא חושד ביוצרי המודעה (שהמוניטין שלהם בתחום לא צריך הוכחות כלשהן) שלא לקחו בחשבון את הדברים שכתבת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה