נכתב ע"י אברוּמי;2047855:לא התנסיתי אישית בכסיסת מצות אירנשטיין.
הקמפיין אפוי טוב, בלי חלקים שרופים, אצל אנשי מקצוע שיודעים את המלאכה,
ועם שלל צרכים חדשים שהציבור בעצמו לא היה מודע לכך שהוא צריך אותם...
[מצות שנאפו ללא חשש סמארטפון]
מה שכן, מצות שצברו מוניטין בזכות עצמן, באיכותן/טעמן/פריכותן/ויראשמיימותן
לא זקוקות לקמפיינים מוצלחים ככל שיהיו, ודי להן במודעה פשוטה ש/ל,
בפונט אקראי, ללא טיפוגרפיה, אסטרטגיה, פילוסופיה ופסיכולוגיה.
כמודעה המרושלת שנתקלתי בה בשטיבל גור הקרוב לביתי:
[בערך, מהזיכרון, אילוסטרציה בלבד]
נכתב ע"י איציק כרמי;2047704:המודעות ממתגות את הרב אירנשטיין כ"מייבין" גדול בתחום
וממילא את המצות שלו לאנשים שחושבים שהם מבינים
ולכן זה קמפיין מוצלח.
מישהו יכול לעזור לי להבין למה המודעה הזאת מקבלת כל כך הרבה קריאות התפעלות?נכתב ע"י shoshi;1880057:עקב שיבושי מזג האויר, הפרינט שבחרתי לשבוע זה טרם הגיע אלי.
נאלץ להתאזר בסבלנות...
בנתיים, כדי לא להשאיר את הדף ריק, פילחתי בזהירות מהפורום השכן פרינט עיצובי מושקע במיוחד, תוצרת אחת המוכשרות המסתובבות כאן בפורום.
14korat / פידבק100
צפה בקובץ המצורף 267302
נכתב ע"י קקטוס;2054806:מישהו יכול לעזור לי להבין למה המודעה הזאת מקבלת כל כך הרבה קריאות התפעלות?
מודעה נחמדה באמת, אבל כנראה יש משהו מעבר לזה שמוחי צר מלהבין, אשמח לשמוע את דעתכם.
בסדר.נכתב ע"י sarit_f;2054813:אין פה קריאייטיב מיוחד
אבל העיצוב, אוהו, חוי האלופה
עיצוב מינימליסטי ומרגש ביופיו.
נכתב ע"י מפתח המוח;2058693:הו... נוחעם! אלו כותרות!! מגרות, מדברות, ובעיקר קולעות. המודעה הראשונה משאירה טעם של הידור, שהרב זורק 13% בשביל ההידור - כמובן למי שלא קורא הכל. והשניה משדרת טעים ופריך בפטנט ייחודי.
לעומת זאת השנה הכל הפוך. הכותרת משדרת מה חיפשת, מה חיפשת זה לשון של תלונה מרתיעה ומרחיקה. ולהיתחקות להיות קרקרים - גם רחוק וגם מוסיף לרתיעה...
אם הייתי צריך לעשות פש'קוויל שיצא נגד מאפיית מצות שנמצאה מוכרת חמץ ח"ו הייתי נותן לה כותרת של 'בעל המאפיה מה חיפשת במפעלי קרקרים'?
המושך בכותרות של השנה הוא ההפוך. ולמי שקורא רק כותרות זה כישלון בטעם שישאר אצלו, כותרת מגרה גם צריכה להשאיר טעם טוב, או לכל הפחות להיות נטרלית. זאת דעתי
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: