התחלואה היא מהימים האחרונים.לא מבין מה הפניקה, הרי מספר החולים הקשים ממשיך לרדת, אז או שלא התספו חולים רק התספו בדיקות, או שבקיץ המחלה קלה.
חלילה חלילה, אבל חולים קשה לא נהיים ביום אחד, זה בד"כ תהליך של שבוע- שבועיים.
התחלואה היא מהימים האחרונים.לא מבין מה הפניקה, הרי מספר החולים הקשים ממשיך לרדת, אז או שלא התספו חולים רק התספו בדיקות, או שבקיץ המחלה קלה.
קודם כל מספיק עם ההכללות . נקודה. לא אמור לעניין מי שומר ומי לא צריך שלכל אחד יהיה אחריות אישית מספיק עם הפילוג הזה.הייתי באזכרה.
חוץ מהמשפחה שלי-כולם היו חילונים.
היינו המשפחה היחידה עם מסיכה.
כולם הולכים למוסדות. לא שומרים על הכללים "עזבו אותי קורונה, עברנו את זה".
ובסוף הערב, היינו "אנחנו אשמים שהיתה הקורונה"
וכשהוכחנו למתווכחים שרק אנחנו שמרנו מרחק והיינו עם מסיכה, ורק הציבור החרדי שומר, אמרו לנו
"אחרי הפאשלה שעשיתם, אתם מנסים לתקן..."
רק להדגיש את הנאמר לעיל. בציבור החילוני לא שומרים. מבחינתם זה נגמר.
נכון ולכן צריכים לפתוח עד כיתה ג ד מקסימום וכל השאר בבית ואז אפשר לרווח בכיתות שלא לומדים.[בינינו עד כיתה ח זה נטו להעביר את הזממן עד שיגדלו לא יוצא מזה כלום. לא שמתיכונים יוצא יותר אבל שם זה לפחות לתעודת בגרות..] אם ממש רוצים להביא גם תיכונים לבית ספר שיחלקו כל כיתה לשתיים ראשון שני חצי בית ספר בא שלישי רביעי החצי השני חמישי שישי חופש [אם לומדים בשישי שיעשו ראשון שני שלישי ורביעי חמישי שישי, וידאגו שיהיה לשני הקבוצות את אותם מקצועות ,]זאת אומרת בבית!!!
א''א לעשות קפסולות בבתי ספר הצפופים והמאוכלסים שלנו!
וואלה? את צריכה לראות איך "שומרים" אצלנו בית ספר חרדי טהור אין קפוצונים אין נעלי ספורט ולא שומרים על כלום. כך שזה באמת לא קשור למגזר. כן כולם מעודכנות במה שקורה מודעות ולא שמות מסיכה. חום לא מדדו והצהרות בריאות אספו בסביבות תשע עשר אחרי כמה ימים שחלק מהנות החלו להתלונן שלא מודדים חום וכולי ששמו שולחן בכניסה וכל מישנכנסת מודדים חום ולוקחים הצהרה בואו נראה כמה זמן זה יחזיק.קודם כל הן בנות גדולות ומבינות את ענין "ונשמרתם" כשיש מטרה ומבינים אותה - זה נותן כח ויותר קל.
דבר נוסף אמרתי להן לבוא עם הכחולות הכירוגיות הן יותר נושמות.
ואני לא מכריחה אף אחת - אחרי הסבר ברור עם המון לב הן הפנימו וזה הגיע מרצונן ......
ובוודאי לא התעללות חס וחלילה - --------- ואפי' לא מתקרב להגדרה המעליבה הזו!!!!
הסיבה היא שלוקח זמן להיהפך למצב קשה /החולים החדשים הם צעירים יותר כנראה כי המבוגרים שומריםלא מבין מה הפניקה, הרי מספר החולים הקשים ממשיך לרדת, אז או שלא התספו חולים רק התספו בדיקות, או שבקיץ המחלה קלה.
או שהחולים עכשיו הם צעירים.לא מבין מה הפניקה, הרי מספר החולים הקשים ממשיך לרדת, אז או שלא התספו חולים רק התספו בדיקות, או שבקיץ המחלה קלה.
המנהלת צריכה לעמוד מעל,וואלה? את צריכה לראות איך "שומרים" אצלנו בית ספר חרדי טהור אין קפוצונים אין נעלי ספורט ולא שומרים על כלום. כך שזה באמת לא קשור למגזר. כן כולם מעודכנות במה שקורה מודעות ולא שמות מסיכה
כן מעירים פה ושם כשרואים אבל המורות באמת לא פנויות לעקוב על המסיכות אם כל אחת מה או לא אפשר לספור על יד אחת כמה באמת עם מסיכות. [בהתחשב בזה שגם המורות לא מי יודע מה שומרות מרחק ומקפידות אז באמת אין למה לצפות..... זה המצב בהרבה בתי ספר שאני מכירה. זה היה טעות לפתוח.]המנהלת צריכה לעמוד מעל,
אבל אני חושבת שזו עבודה אישית בכל כיתה - של המורה!!!!
מעירים אז הבנות מעלות את המסיכה לחצי דקה ומורידות.יתכן שזו עבודה של המורה, אבל האחריות על המנהלת.
אם המנהלת עוברת במסדרון תלמידה ללא מסכה, ומעירה לה, זה ישתנה.
סביר להניח שרוב המתגלים נדבקו מזמן, עכ"פ חלק גדול מהם.התחלואה היא מהימים האחרונים.
חלילה חלילה, אבל חולים קשה לא נהיים ביום אחד, זה בד"כ תהליך של שבוע- שבועיים.
בתחילת הגל תמיד אין הרבה חולים קשים.לא מבין מה הפניקה, הרי מספר החולים הקשים ממשיך לרדת, אז או שלא התספו חולים רק התספו בדיקות, או שבקיץ המחלה קלה.
לא נכון בכלל.סביר להניח שרוב המתגלים נדבקו מזמן, עכ"פ חלק גדול מהם.
רוב הנדבקים לא מפתחים תסמינים בכלל.לא נכון בכלל.
חלקם אפילו לא פיתחו תסמינים, הם התגלו רק כי היה חולה בקרבתם ואז בדקו את כל מי שהיה איתו במגע.
פחד!
בתי הספר הם חמת הידבקויות.
אני מסתכלת על הנחיות משה"ב ומשה"ח.
זה קצת כמו:
אמא יוצאת מהבית:
מוישי (3) תשמור על מיכלי (1),
אל תשכח לכבות את הגז כשהמרק יתמצה.
אלו הוראות משונות,
צריך לשמור 2 מטר?
אז מה הבדיחה בדיוק? כשמושיבים 40 בנות בכיתה?
שאם ח"ו יקרה משהו,עזבי הוראות..
מה תגידי על מורה בסמינר שלימדה היום בכתה צפופה מעל 40 בנות,
ללא מסיכה, ואף עודדה את הבנות שהמסיכה מיותרת...
ואין צורך להיות פראנואידים ...
העקומה תשתטח. בחופש.
ברגע שייפתחו מוסדות היא תתעקל שוב.
ואין לדבר סוף.
מורות לא אמורות להיות עם מסיכה כל עוד יש בינן לבין הבנות מרחק של 2 מטר במקרה שיש חובת המסיכה היא עליהן בדיוק כמו על התלמידות. אם הייתי תלמידה שם לא הייתי מגיעה לבית ספר.עזבי הוראות..
מה תגידי על מורה בסמינר שלימדה היום בכתה צפופה מעל 40 בנות,
ללא מסיכה, ואף עודדה את הבנות שהמסיכה מיותרת...
ואין צורך להיות פראנואידים ...
מה מקור לכך?מורות לא אמורות להיות עם מסיכה כל עוד יש בינן לבין הבנות מרחק של 2 מטר במקרה שיש חובת המסיכה היא עליהן בדיוק כמו על התלמידות. אם הייתי תלמידה שם לא הייתי מגיעה לבית ספר.
ווואי ממש לא! בבתי הספר אין מרחק במקרה ומישו חולה כולם נדבקים במקומות אחרים יש אופציה לשמור מרחק ועל כן הם פחות מסוכנים. הדבקה תמשך כי אנשים לא יודעים לשמור על עצמם ועל סביבתםהעקומה לא תשתטח בחופש.
אם יצאו וינהלו חופשה רגילה עם נסיעות וכו' ההדבקה תימשך, עם לימודים או בלעדיהם.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ: