האם לדעתכם יהיה טוב שיוקם בית ספר לילדים בעלי קשב וריכוז
הבית ספר יעניק להם חווית למידה בצורה שונה וחוויתית מתאימה להם
הבית ספר יעניק להם חווית למידה בצורה שונה וחוויתית מתאימה להם
אם הצוות יהיו אנשי מקצוע מעולים בתחום ואוהבים באמת - התשובה גורפת לחיוב.האם לדעתכם יהיה טוב שיוקם בית ספר לילדים בעלי קשב וריכוז
הבית ספר יעניק להם חווית למידה בצורה שונה וחוויתית מתאימה להם
את בטח מתכוונת לילדים בעלי הפרעת קשב וריכוז...האם לדעתכם יהיה טוב שיוקם בית ספר לילדים בעלי קשב וריכוז
הבית ספר יעניק להם חווית למידה בצורה שונה וחוויתית מתאימה להם
אפשר למתג את זה כ: וואו, אתה לומד בבית הספר של היצירתיים האלו! או משהו כזה.אני אישית חושבת שהכל טוב ויפה
אבל, אנחנו בתור אנשים קצת מקטלגים
אז אם יפתחו כזה בית ספר הילדים אולי ירגישו
סוג "אה אתה לומד בבית ספר הזה"
זה קצת יקטלג אותם
ואני לא יודעת אם זה היה להם טוב...
מסכימה עם כל מילה! זה לא כל כך פשוט...אני אישית חושבת שהכל טוב ויפה
אבל, אנחנו בתור אנשים קצת מקטלגים
אז אם יפתחו כזה בית ספר הילדים אולי ירגישו
סוג "אה אתה לומד בבית ספר הזה"
זה קצת יקטלג אותם
ואני לא יודעת אם זה היה להם טוב...
אמת, הדברים נכונים וראויים לחשיבה.מסכימה עם כל מילה! זה לא כל כך פשוט...
בציבור החרדי יש כ"כ הרבה סטיגמות...אמת, הדברים נכונים וראויים לחשיבה.
אבל לדעתי, היום יש הרבה יותר פתיחות, ואם יפתחו משהו ברמה נאותה, וגם עם עבודה מסודרת לתלמידים האלה, יהיו הורים שישמחו לשלוח, זה יתחיל בקטן, ולאט לאט אנשים יעריכו וישלחו.
צריך שמשרד החינוך יכיר בזה, ויתן לו אפשרות קיום. אם כן, זה יעבוד.
רק שצריך לדעת להגדיר את האוכלוסיה שלו, ולא לערבב רק בגלל שרוצים מספר מסויים של תלמידים.
וצריך ועדה חוץ בית ספרית שתקבע מי מתאים למקום. שלא יהיו אינטרסנטים.
חלום חיי, אולי הוא עוד יתגשם!
נכון אבל אי אפשר להתכחש למציאות ואולי הפגיע הנפשית שהוא לומד בבית ספר שונהאז זהו. שלחשוב שבגלל הענין הסטגמטי כל כך הרבה ילדים חווים חוויות של כישלון במקום של הצלחה.
דווקא בגלל הסטיגמה, דווקא בגלל שכרגע חוקי המשחק אינם הוגנים,
דווקא בגלל שמערכת החינוך התבלבלה לגמרי... (תראו ערך הלמידה מרחוק של היום בבתי הספר לבנות: לא היה עדיף ללמד כישורי חיים? אינלגנציה רגשית? למדיה חוויתית? לשלוח חוברות העשרה מרתקות לכל התלמידים?)
לא חוזרת בי.
זה מדבר רק על בעיות קשב והיפראקטיביות, יש ילדים עם בעיות קשב שהם יכולים לשבת בשקט ולהתעסק או לחלום בעצמם מבלי להפריע לשאר הכיתה.אגב, יש הבדל עצום בין בעיות קשב וריכוז לבין שאר הבעיות, כי בעיית הקשב משביתה את התלמיד ומפריעה לכיתה כולה,
לדעתי האישית זה יכול להיות מבורך, והבית ספר לא חייב להיות מקוטלג כ"כ, כלומר לא רק בעלי הפרעת קשב וריכוז יכולים ללמוד בו אלה כל מי שרוצה וחושב שהוא מעדיף סגנון למידה שונה.
אני ג"כ חושבת כך, אני שנים בתחום החנ"מ ללקויות למידה וכל השאר.. ויש לי הרבה חילוקי דעות מול המערכת שדורשת קידום וצמצום פער לשכבת הגיל, בעוד התלמיד\ה מרסקת את כל האני שלה, שזה אומר יצירתיות, מעוף כשרונות כאלו ואחרים...
אני מאמינה כי בית ספר כללי לא מקוטלג בשום פנים ואופן!, בית ספר שיציג גישה לימודית שונה, שיאבחן יכולות בולטות אצל ילדים ויטפח אותם מגיל צעיר ומאידך יקדם לימודית ברמה סבירה, כלומר יביא את הילד לידיעות נחוצות בלי מרוץ להשגים. מערכת השעות תהיה מורכבת משעות של למידה פרונטלית והקבצות לשיעורים המפתחים אישית את התלמיד בתחומים בהם הוא חזק.
לעניות דעתי, לכל ילד יש את החולשות והחוזקות שלו, כל ילד רוצה להיא את האני שלו ולממש אותו. לא הגיוני לעשות מכל הילדים שווים ולהציג מטרה שווה לכולם, פשוט כי נולדנו שונים...
בית ספר כזה יצליח ובגדול, כמובן יש להביא את הרעיון לפתחם של גדו"י ולקבל את הסכמתם לכך.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ: