!!!אבל גם להרבה כבוד.
!!!אבל גם להרבה כבוד.
מתפלא אני עליכם, שכחתם כל כך מהר את התום של הגיל?אז למה 'במדבר'?!
אם השה מרגיש קירבה ואור, למה הוא בוחר שיר שמדבר על ימי קושי, חול וצריבה? על חסד נעורים שניתן למרות הכל?
יש בעיה עקרונית עם הבאת גמרות וציטוטים בנושא הזה, כי יש אלף ציטוטים אחרים ושונים, שאותם אי אפשר להביא כי הם לא עוברים צנזורה...הגמרא בשבת (נג, ב) מביאה:
ובכן...
אשכול משובח כל כך, חבל להרוס.
נא לנסות להתכנס לאזור המקצועי, אודות צורת הכתיבה, חדות המסרים והמסתעף.
עצם הדיון האם הסיפור מופרך או שהוא מציג תופעה קיימת הוא דיון נכון - אך כשהוא מתפתח ל-3 עמודים של חוויות אישיות והוכחות, כדאי לצמצם.
זה גם מפריע לקוראי הפרקים, הזקוקים לדפדף כמה וכמה עמודים בנושא אחר בין פרק לפרק.
להתחשבותכם אודה.
עם המונולוגים שפותחים את האשכול:פרק י"ז
אם הייתי שואלת אותו איזה שיר הוא רצה לחופה, הוא היה מושך בכתף, רק טיפונת ככה, ואומר אחת משלוש תשובות; כלום או שום דבר או לא יודע.
אפשר לבכות. מכל מכלול המילים המדהים, מכל רוחב האפשרויות הבלתי נתפס לגשת לדברים, מכל תשעת הכרכים במילון אבן שושן על כריכתו הכחולה הדהויה, לו- יש רק שלוש אפשרויות. כלום או שום דבר או לא יודע. פעם חשבתי שהוא מתחמק, מתעלם, קצר רוח, פגוע מוח, דל שפה, חסר סבלנות, אנוכי, מה הסיפור שלו, ולא אכפת לו ממני, בכלל. כלום. שום דבר. היום, בחיים אני לא חושבת דבר כזה, כמעט בחיים. וכשאני שוכחת או גולשת לגלי העלבון, אני מזכירה לעצמי שיש אנשים שנולדים עם רק שלוש תשובות ובלי שום שאלה.
המשיך במונולוג שנקטע קודם בלי להקדיש משפט סלחני לשגיאה מעוררת החלחלה שלי. כבר לא הבנתי כלום, לא את המונולוג בענייני פאות ומטפחות...
עד היום הוא מפטיר ברצינות תהומית שהיה בסדר גמור. מבחינתו, ומבחינתו גם מבחינתי. לא נתפס אצלו, פשוט אין איפה שייתפס, שבמשך הפגישה השניה החזקתי לעצמי אצבעות מתחת חורי התחרה במפה, בהרגעות מנחמות שהנה הנה זה ייגמר. להלן תיאור המונולוגים;
הוא: בבית כשר לא מכניסים רדיו וכדומה מנתקים את הרדיו בסטריאו ובתחליפיו הטכנולוגיים כפי שידרוש הזמן...
אני: מהנהנת.
הוא: בעניין עיתונים מן הראוי שלא להכניס...
אני: כן כן ברור
הוא: החומרות, ההשקפה החינוך ה....
אני: אמן ואמן
וזה לא נגמר כשיצאנו לכיוון המעלית, כי אנחנו קרי הורי רצינו פגישה בפנים והם קרי החתן רצו פגישה בחוץ. תיווך טלפוני הניב הסכם על חצי חצי וככה יצאנו לכיוון המעלית כדי להמשיך את הפגישה. כשצעדנו על המדרכה הציצו האחראים מלמעלה והתחממו במחזה המלבב שפסע על המדרכה. 'נראיתם נהדר' כפי שעודכנתי חמישים ושלוש דקות מאוחר יותר.
בינתיים מצאנו פינת חמד בדמות גינה ציבורית פרושה מעם, שם בין מגלשה לעמוד ברזל הצלחתי סוף סוף להשחיל את משנתי בנושאי חינוך. הוא הקשיב כנראה ו-לא הגיב בכלל. בצונאמי ההסמקה, מבוכה, חולשת הדעת, שתקפו אותי למול התגובה שאיננה. הודיע הבחור שזהו רגע השיא של הפגישה. הבחורה שהיא אני הייתה מאוד טרודה בתגובה האבודה לדבריה, אלא שהוא לא הבחין בשום התרחשות רגשית חריגה והמשיך מעדנות להצהרה כובשת אודות שאיפתו הכמוסה להקדיש את חיינו לתורה. חיינו כלומר כל זמן משותף בדגש על שעות הסיבוב בערבים וימי בין הזמנים.
גם אני תהיתי על זה.לא מסתדרת לי דלות השפה פה:
לפי מה שאני מבינה אפשר להסביר את זה כך:אני מצטרפת מאוחר לחגיגה המרתקת מאד.
תאורים אותנטיים, ציניים וסוחפים.
לא מסתדרת לי דלות השפה פה:
עם המונולוגים שפותחים את האשכול:
דווקא נשארנו עם רגש חדש ומפתיע.מקסים, כמו כל הפרקים
קצת היה לי אריכות עם החומוס, וגם נשארנו רק עם אליגוריות על הבחור בלי שום דבר להחזיק ביד.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד הִנֵּה מַה טּוֹב וּמַה נָּעִים שֶׁבֶת אַחִים גַּם יָחַד:ב כַּשֶּׁמֶן הַטּוֹב עַל הָרֹאשׁ יֹרֵד עַל הַזָּקָן זְקַן אַהֲרֹן שֶׁיֹּרֵד עַל פִּי מִדּוֹתָיו:ג כְּטַל חֶרְמוֹן שֶׁיֹּרֵד עַל הַרְרֵי צִיּוֹן כִּי שָׁם צִוָּה יְהוָה אֶת הַבְּרָכָה חַיִּים עַד הָעוֹלָם: