מזמן, אבל מזמן, לא היה לי פרויקט כיפי כזה!
בקצרה - מיתוג לסוכנות ייעוץ צעירה בעולם ההייטק שהמטרה שלה לגרום ללקוחותיה למצות כל פינה בעולם הדיגיטל כדי לגרום להם להרוויח יותר. הלקוחות שלה הם חברות בינוניות, לא תאגידים אבל גם לא עסקים מקומיים. סוכנויות וחברות מיד-לבל קלאסי.
לחברה קוראים Apricom, שילוב של Apricot (משמש) ו-Com (הסיומת המוכרת מעולם הדיגיטל).
הרשיתי לעצמי להתפרע עם גראדינט וצל, בגלל שהחברה כולה דיגיטלית לחלוטין, כרטיסי הביקור של העובדים דיגיטליים, החשבוניות דיגיטליות, כל המסמכים.. בקיצור, זו האג'נדה שלה, וזה הכיוון.
למרות זאת - דאגתי כמובן שצורת הלוגו לא תהיה תלויה בגרדיאנט ובצל.
עיצבתי סה"כ 3 סקיצות שלדעתי יצאו מצוינות (הם עדיין לא בחרו) אך המלצתי בחום על הסקיצה הזו, שמשלבת משמש עם ההצלחה העסקית שהם הגדירו כמטרה ללקוחותיהם:
---
הסקיצות הנוספות:
אשמח לשמוע מה דעתכם!
שבת שלום!
בקצרה - מיתוג לסוכנות ייעוץ צעירה בעולם ההייטק שהמטרה שלה לגרום ללקוחותיה למצות כל פינה בעולם הדיגיטל כדי לגרום להם להרוויח יותר. הלקוחות שלה הם חברות בינוניות, לא תאגידים אבל גם לא עסקים מקומיים. סוכנויות וחברות מיד-לבל קלאסי.
לחברה קוראים Apricom, שילוב של Apricot (משמש) ו-Com (הסיומת המוכרת מעולם הדיגיטל).
הרשיתי לעצמי להתפרע עם גראדינט וצל, בגלל שהחברה כולה דיגיטלית לחלוטין, כרטיסי הביקור של העובדים דיגיטליים, החשבוניות דיגיטליות, כל המסמכים.. בקיצור, זו האג'נדה שלה, וזה הכיוון.
למרות זאת - דאגתי כמובן שצורת הלוגו לא תהיה תלויה בגרדיאנט ובצל.
עיצבתי סה"כ 3 סקיצות שלדעתי יצאו מצוינות (הם עדיין לא בחרו) אך המלצתי בחום על הסקיצה הזו, שמשלבת משמש עם ההצלחה העסקית שהם הגדירו כמטרה ללקוחותיהם:
---
הסקיצות הנוספות:
שבת שלום!