הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל...

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
דובר צה"ל:
*אמברגו לפרסום: היום (ג') בשעה 16:00*
*"אנחנו נמצאים בליבת ג׳באליה, בליבת שג׳עייה וכעת גם בליבת חאן יונס״ - לוחמי צה"ל פועלים במעוזי הטרור של ארגון הטרור חמאס ומנהלים קרבות עצימים מול מחבלי חמאס*
מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן: ״אנחנו נמצאים בליבת ג׳באליה, בליבת שג׳עייה והחל מהלילה גם בליבת חאן יונס. אנחנו ביממה העצימה ביותר מתחילת התמרון - מבחינת מחבלים הרוגים, כמות היתקלויות והפעלת האש מהיבשה ומהאוויר. אנחנו מתכוונים להמשיך לתקוף ולהעמיק את ההישג״.
מתחילת חידוש הלחימה בעזה, מטוסי חיל האוויר יצאו בשני סבבי תקיפה עצימים בהם השתתפו עשרות מטוסים מכלל טייסות הקרב בחיל. במטסים הוטלו הותקפו מטרות טרור רבות בהם תשתיות מבצעיות ועמדות נ״ט לטובת סיוע והכנת הקרקע לכוחות המתמרנים בשטח.
ביממות האחרונות, פועלים לוחמי צה"ל בלב מעוזי הטרור של ארגון הטרור חמאס בג'באליה ושג'עייה ומנהלים קרבות עצימים עם מחבליו. במרחבים אלו פועלות שתי אוגדות החוד של פיקוד הדרום, אוגדה 162 ואוגדה 36, שמובילות את הלחימה ברצועת עזה. החל מהלילה, לוחמים כוחות צה״ל גם במרחב חאן יונס. במהלך הימים האחרונים כוחות חי"ר, שריון, הנדסה וחיל האוויר נלחמים בשיתוף פעולה במחבלים בהיתקלויות פנים מול פנים, במהלכן חיסלו מחבלים רבים. בנוסף, לוחמי צה"ל משמידים אמצעי לחימה ותשתיות טרור, מעל הקרקע ומתחתיה.
כוחות אוגדה 36 פשטו על מרחב ׳שג׳עייה׳. הלוחמים פתחו במתקפה במטרה לחסל את המחבלים במרחב, לאתר משגרי רקטות ונ"ט ולהשמידם, ולפגוע בתשתיות התת קרקעיות. זאת על מנת להביא לפגיעה משמעותית ביכולותיו של האויב, ולאפשר את המשך התקדמות שאר כוחות צה״ל ברצועה.
במהלך היממה האחרונה פעלו כוחות אוגדה 162 בהתקפה על מעוזי החמאס בלב ג׳באליה והשמידו תשתיות טרור רבות במרחב. הכוחות פשטו והשיגו שליטה על מוצבים מרכזיים של ארגון הטרור במרחב, זאת תוך היתקלויות מבצעיות וחיסול מחבלים מארגון הטרור חמאס. בנוסף, איתרו הכוחות אמצעי לחימה ותשתיות טרור, חלקם גם במבנים אזרחיים, ביניהם בית ספר.
המתקפה הדו-אוגדתית במרחב נמשכת גם בשעות אלו.
מצורף תיעוד מפעילות הכוחות במרחב ג'באליה וש'געייה: https://bit.ly/46Kbygh
מצורף תיעוד מתקיפות שהוכוונו ע"י הכוחות הקרקעיים במרחב ג'באליה וש'געייה: https://bit.ly/3uODx1a

מצורפות תמונות מפעילות כוחות צה"ל במרחב ג'באליה וש'געייה: https://IDFANC.activetrail.biz/ANV5664
 

גונן

משתמש מקצוען

בניגוד לשלבים קודמים במערכה, ערוצים פלסטינים מודים בשעתיים האחרונים במותם של לפחות עשרה פעילי נוח’בה של חמאס, בקרבות במזרח ח’אן יונס.​

אין מדובר בהודעה רשמית של חמאס אבל מתפרסמים, שמות ותמונות, תוך הדגשה שמדובר בפעילים צבאיים, דבר שלא קרה כמעט בכלל מאז תחילת המלחמה.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אליהו ליבמן אביו של אליקים שנחטף לעזה עובר לינץ' מילולי על ידי משפחות חטופים אחרות בפגישה עם קבינט המלחמה. צעקו עליו שהוא שתול כי הודה על המאמצים שנעשו על ידי הממשלה. השר גנץ יצא להגנתו וביקש שיכבדו אותו, שהבן שלו בעזה ושהוא נלחם למען המדינה. (שירית אביטן)
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עמית סגל: למרבה הצער עימותים פיזיים בין משפחות חטופים לבין עצמם. הרקע: זרמים שונים במשפחות, בין אלה שתומכים בהמשך המבצע הקרקעי ובין הרוב שדורש עצירה
מוריה אסרף: הטונים בפגישת הקבינט עם החטופים הולכים ועולים, הוחלפו קללות ודחיפות בין המשפחות השונות. אחת הנוכחות צעקה לעברם: תראו מה קורה סביבכם, החמאס השיג את שלו, קרעתם את העם.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מיכאל שמש: פגישה קשה מאוד של קבינט המלחמה שזלגה למה שנראה כמו עימות פיזי בין משפחות חטופים.

ירון אברהם: פגישה קשה בין משפחות החטופים והשבים שחזרו עם חברי קבינט המלחמה: ״הם עוברים שואה שם, אל תהפכו אותנו למשפחות שכולות. זה על הראש שלכם. הם בתת תנאים, מורעבים לגורלם״.

דפנה ליאל: נתניהו במפגש עם משפחות החטופים - ״לשמוע את מה שעברתם מול ההפצצות זה מזעזע וזה עדיין נמשך. זה חודר ללב ולשיקולי העשיה שלנו. אם רציתם להעביר את המסר העברתם אותו״.
 

----------

משתמש מקצוען
ארה"ב: בוועדת החינוך של בית הנבחרים נפתח שימוע בהשתתפות נשיאות של שלוש אוניברסיטאות מובילות: הרווארד, MIT, ו-Penn. ראשי הוועדה דורשים מהם תשובות לגבי גילויים של אנטישמיות ופגיעה בסטודנטים יהודיים בקמפוסים מאז החלה המלחמה בעזה.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הרמטכ״ל בהצהרה על חידוש הלחימה: ״מי שחשב שצה״ל לא יידע לחדש את הלחימה בתום ההפוגה - טעה, בחמאס מרגישים את זה היטב. כוחותינו מכתרים את מרחב חאן-יונס בדרום הרצועה. אנחנו ממשיכים במקביל להעמיק את ההישג גם בצפון הרצועה. תוקפים את החמאס מעל ומתחת לקרקע, בתקיפות משולבות מהאוויר, מהים ומהיבשה •
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
אדם גולד: משפחות חטופים לא צריכות להפגש עם מקבלי ההחלטות. חלאס, זו איוולת. כן, גם אם רונן צור ממש רוצה מפגשים אסוניים כדי לייצר כותרות נוגות, אין להם שום יתרון אנליטי או מקצועי שקשור לשחרור חטופים. להפך, יש להם (באופן מובן) ראיה צרה ואינטרסים נקודתיים שמונעים מהם לשקול שיקולים אחרים שמקבלי החלטות חייבים לשקול. אין שום טעם לקרקס הזה. גם אם הוא מביא טראפיק ורייטינג לתקשורת.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
‏בעקבות הפגישה של קבינט המלחמה עם משפחות החטופים נמסר מפורום תקווה המייצג משפחות חטופים:

"קבינט המלחמה הדגיש בפה אחד כי רק לחץ צבאי ומדיני על חמאס הביא לשחרור החטופים בעסקה ויביא בעתיד עסקאות נוספות.
"פורום תקווה מחזקים את קבינט המלחמה. כל דרישה לעצור את צה"ל מחלישה את הסיכוי לשחרור החטופים ומסכנת את הלוחמים בחזית.
"הדרך היחידה להחזיר את האהובים שלנו היא להמשיך להלחם בכל הכח ועוצמה באויב הנאצי"
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם

מצורפים שמות החללים:

- רס״ר (מיל׳) מתן דמארי, (Matan Damari), בן 31, מדימונה, מפקד כיתה בפלוגת הסיור של חטיבת האש (215), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

- רס״ר (מיל׳) עילי אליהו כהן, (Ilay Eliyahu Cohen), בן 23, מבית נחמיה, לוחם בגדוד 7008, שבעוצבת ׳חצי האש׳ (551), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
 

יוסקה הזמר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אליהו ליבמן אביו של אליקים שנחטף לעזה עובר לינץ' מילולי על ידי משפחות חטופים אחרות בפגישה עם קבינט המלחמה. צעקו עליו שהוא שתול כי הודה על המאמצים שנעשו על ידי הממשלה. השר גנץ יצא להגנתו וביקש שיכבדו אותו, שהבן שלו בעזה ושהוא נלחם למען המדינה. (שירית אביטן)
השר בן גביר: אליהו ליבמן. אח שכול, מעוטר אות הרמטכ"ל. בנו אליקים שנלחם כמאבטח במסיבה בנובה חטוף כעת בידי הנאצים בעזה. ליבמן אינו מוכן לעסקת שחרור מחבלים כדי לשחרר את בנו, כי חשוב לו להכריע את החמאס ולהרתיע את אויבינו שזוממים לבצע טבח נוסף עם חטופים נוספים. מבחיל לראות את הקמפיין שמתנהל נגדו על ידי יושבי האולפנים רק בגלל שדעתו שונה. אני מחזק אותו ומתפלל יחד איתו לשובו של בנו אליקים ללא ויתור על הכרעה מוחצת של החמאס. במהרה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  0  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה