השנה עוזרים לעוד זוגות להגשים את החלום להיות אבא ואמא

גדולי ישראל בפתיחת המגבית של בוני עולם:
"כל העוזרים לזוגות המצפים לילדים ומביאים חיים לעולם
יזכו מידה כנגד מידה להיכתב ולהיחתם לחיים טובים!"

ראש השנה בפתח, עוד שנה מסתיימת. לרובינו זו שנה שבה הילדים גדלו, שהם עלו כיתה או נכנסו לבית הספר או לתלמוד תורה. עבור הזוגות המצפים לילדים, מדובר בעוד שנה שעברה והבית לא התמלא באור המיוחל. עוד שנה שהחלום לא התגשם. עוד שנה של ציפייה דרוכה, שלא התממשה.

בפרוס השנה החדשה, בוני עולם רוצים לעזור לזוגות הללו, להגשים בשנה הבאה את החלום להיות אבא ואמא. שנה שבה קול בכי של תינוק, קול של חיים חדשים ישמע בביתם. כדי לעזור לזוגות הללו, בבוני עולם זקוקים לכם. זקוקים לעזרה שלכם במימון העלויות הכרוכות בטיפולים שיסייעו לזוגות הללו להשמיע את הקריאה בוא אלי, לתינוק החמוד שלהם.

לשותפות במסע של זוג המצפה לילדים לחץ כאן>>>>

המגבית ההיסטורית נפתחה בקריאתם ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור מכל החוגים והעדות שרואים את החשיבות הרבה בארגון ׳בוני עולם׳ - כקש״ת מרנן האדמו״רים מבעלזא, ויזניץ, צאנז, סערט ויזניץ, מכנובקא ואלכסנדר, מרנן הגרמ"ה הירש, הגר״מ שטרנבוך, הגרב"ד פוברסקי, הגר"מ מאיה, הגר״ש שטיינמן, הגר״ד כהן, הגר״ש מחפוד, הגר"ש גלאי, הגר״א יוסף, הגרמ״ש אלדשטיין, הגר"מ בן שמעון, הגרש"צ רוזנבלט, הגר"ע פריד, הגר"י אפרתי, הגרמ"ש קליין והגר"מ גרוס.

גדולי ישראל בירכו את כל המתפללים שבזכות הסיוע לזוגות המצפים לילדים ובהבאת חיים לעולם, יזכו והם ומשפחתם במידה כנגד מידה להיכתב ולהחתם לחיים טובים ולשלום.

בואו להיות שותפים בהגשמת החלום של הזוגות המצפים לילדים. לחצו כאן ותזכו בברכות של גדולי ישראל ובברכתם ובתודתם של הזוגות שבזכות תרומתכם, בשנה הבאה יתבשרו בטובה שבבשורות, הבשורה שהתבשרו שרה וחנה בראש השנה, להיפקד בזרע של קיימא.

WhatsApp Image 2023-09-06 at 14.16.17.jpeg
WhatsApp Image 2023-09-06 at 14.14.40.jpeg
WhatsApp Image 2023-09-06 at 14.14.53.jpeg
WhatsApp Image 2023-09-06 at 14.15.05.jpeg
WhatsApp Image 2023-09-06 at 14.16.53.jpeg


לשותפות במסע של זוג המצפה לילדים לחץ כאן>>>>