"ויקרא שמו בישראל"...
''בימים של אור מול חושך, בוני עולם מביאים חיים חדשים!"
בזמן מלחמת האור בחושך בוני עולם מוסיפים חיים בכל יום | בזכות 'בוני עולם' נולדו אלפי תינוקות | דווקא עכשיו זה הזמן שלנו לקרוא את השם הבא בישראל



מלחמת האור בחושך אויבינו רוצים לכלותנו, אך עם ישראל מתלכד ומתאחד, כאיש אחד בלב אחד, כחומה בצורה למול אויבינו, להכניע אותם ולהביא לניצחון ברור לעם ישראל.

דווקא בתקופה זאת, של מלחמה בה אנשי החושך רוצים לגבור על אנשי האור, ישנה חשיבות מאין כמותה להרחבת עם ישראל. ישנם רבים שעדיין לא זכו לזרע חיה וקיימא והם מתפללים, יום יום, שעה שעה, ומצפים לישועה שלהם שעדין לא הגיעה

'בוני עולם', בנשיאותו של מייסד הארגון הרב שלמה בוכנר ומנכ"ל הארגון בישראל הרב אליקים לבנון, פועלים במשך השנה כולה ובתקופה זו בפרט, למען הזוגות המצפים לילד.


בארגון מעניקים בין היתר, ייעוץ מקצועי והלכתי, סיוע ותמיכה כספית, תמיכה רגשית, ליווי בהליך הטיפול ע"י הרופאים המומחים ביותר , קרן הלוואות ומעטפת נרחבת לזוגות המצפים בכל המצטרך. לארגון ניסיון רב בשנים וקשרים אמיצים בשיתוף עם קופות החולים והמרכזים הרפואיים המובילים.

זוגות רבים נפקדו אודות הסיוע והליווי המקצועי של ארגון בוני עולם, אשר אלמלא הארגון, לא היו יכולים לממן לעצמם את הטיפולים הנדרשים היקרים.

נחמה, חיים, ישראל,

ועוד אלפי תינוקות בוני עולם שהגיעו אחרי החושך -

זאת תקומה!


WhatsApp Image 2023-12-06 at 11.10.45 (1).jpeg


תורמים לבוני עולם ומביאים חיים חדשים>>>