מידע שימושי תמ"ת תשפ"ד-עדכונים ושאלות ענייניות בלבד!

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מתי אפשר להגיש בקשה לוועדת קבלה למעון ?
 

יעקב ש

משתמש חדש
היום נפתח
מישהו יודע האם יש סנכרון עם ביטוח לאומי?
באתר מוצג הנתונים אבל יש אפשרות להגיש לבד, השאלה היא האם הם יכולים לבדוק את זה בביטוחח לאומי?
כמו"כ מישהו מכיר אחד שיכול לעזור עם הגשת הבקשה?
 

.יהודי טוב.

משתמש חדש
מה מומלץ לאברך למלא בועדת קבלה
אם אפשר לדווח על תלוש נמוך עדיף?
בכללי, מה הקריטריונים שלהם בועדה שכדאי לפעול לפיהם?
 

אפרוח קטן

משתמש מקצוען
אני מנסה להגיש בקשה וכותב לי

חלה תקלה. לתמיכה - פנו למענה ממשלתי מרכזי וציינו את מספר הבקשה ---- בטלפון 1299​


עוד מישהו?
זו כנראה קריסה מעומס פניות או מה?
 

מבית שאן

משתמש רשום
- שאלה דחופה: אם שנה שעברה במסגרת ועדת קבלה אישרתי סנכרון מול ביטוח לאומי (מחוסר ידיעה שרובם לא אישרו.. :( ) זה יכול להוות בעיה לגבי קבלת דרגה השנה? יכולים לעלות על הפער?
הבנתי שועדת קבלה וועדת סבסוד מתנהלות בנפרד ללא סנכרון ביניהם. האם זה נכון?
@המוכשר !!! אני שואל שאלה הפוכה,
אם הגשתי תלוש מסוים בשנה שעברה כך שיש פער , מה ניתן לעשות כעת בהגשה לוועדה
 

גינצלה

משתמש פעיל
@המוכשר !!! / מי יודע ;יש מצב לאשר נתוני קצבאות(אבטלה ) מביטוח לאומי, ומנגד לא לאשר תלושים.
בעצם לאשר סינכרון רק לעניין הקצבה.
האם יתכן?
 
ההייי אשמח לעזררה דחופה השאירו לי עכשיו הודעה טלפונית מהרישום לוועדת קבלה שהפניה לא הושלמה כי חסר לי מסמכים אין לי מושג איזה מסמכים חסרים [מסתבר הם שלחו למייל הקודם שלי שנחסם] והם טוענים שאפשר להשלים עד היום בלבד איך אפשר לתפוס אותם???????.
 

מבית שאן

משתמש רשום
ההייי אשמח לעזררה דחופה השאירו לי עכשיו הודעה טלפונית מהרישום לוועדת קבלה שהפניה לא הושלמה כי חסר לי מסמכים אין לי מושג איזה מסמכים חסרים [מסתבר הם שלחו למייל הקודם שלי שנחסם] והם טוענים שאפשר להשלים עד היום בלבד איך אפשר לתפוס אותם???????.
השאלה מה עושים בני הזוג
ואלו מסמכים הגשתם?
יש קובץ באתר שמסביר בדיוק מה צריך לצרף (עבור שכיר/אברך)
 

מבית שאן

משתמש רשום
עצמאית ואברך
השאלה אם הגשתם את כל המסמכים
מועתק מהקובץ של משרד העבודה:
עצמאי -
המסמכים שנדרש/ת לצרף עצמאי/ת.1 הצהרת הורה עצמאי בהתאם לנספח מס' 1 לנוהל זה..2 נוסח דוח בלתי מבוקר על הכנסותיו של העוסק המורשה למילוי על ידי הלקוח בהתאם לנספח 6 לנוהל .אישור רואה חשבון )בהתאם לנספח מס' 7 לנוהל זה( או מיועץ מס )בהתאם לנספח 12(. על פירוט ההכנסות החייבות במס. יש לדווח על הכנסות בתקופה של שלושה חודשים לפחות וחייבת לכלול גם את החודשים אוקטובר 2023 עד דצמבר 2023 כולל.

אברך -
המסמכים שצריך לצרף אב הלומד בישיבה גבוהה או בכולל.אישור לימודים בישיבה גבוהה או בכולל )עפ"י נספח 9 לנוהל זה(.הצהרת הורה לומד )עפ"י נספח 2 לנוהל זה(.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה