דרוש מידע תלונה על נהג

אינטלגנטית

משתמש צעיר
האם וכיצד ניתן להתלונן על נהג
שלא עצר בכל התחנות הנדרשות
אף שהיו עדיין מקומות ישיבה
וללא שום סיבה מוצדקת
הדבר הסב לנו עוגמת נפש מרובה
 

חגית קרמר

בניית אתרים ברמה בינלאומית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
האם וכיצד ניתן להתלונן על נהג
שלא עצר בכל התחנות הנדרשות
אף שהיו עדיין מקומות ישיבה
וללא שום סיבה מוצדקת
הדבר הסב לנו עוגמת נפש מרובה
חבל על האנרגיות.
אני מיואשת מאגד בין עירוני, ומהזלזול בציבור החרדי.
במיוחד בקווים ישירים בזמנים מיוחדים.
 

MichalS

עיצוב וייצור אופנה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
האם וכיצד ניתן להתלונן על נהג
שלא עצר בכל התחנות הנדרשות
אף שהיו עדיין מקומות ישיבה
וללא שום סיבה מוצדקת
הדבר הסב לנו עוגמת נפש מרובה
בחברת "קווים" ישנה אפשרות באתר.
אבל את צריכה לכתוב שם את התאריך והשעה המדויקת כדי שידעו באיזה נהג מדובר.
עוזר או לא עוזר?
א"א לדעת..
אני אישית התלוננתי על נהג שהתנהג בגסות לנוסעים באופן קבוע, והוא לא המשיך בקו. (בכל אופן לא יצא לי לעלות איתו שוב..-נסעתי קבוע בקו מסוים)
[אם את נוסעת באוטובוס והנהג עוקף תחנות כדאי להתקשר ליד הנהג לשירות לקוחות ולעדכן אותם..]
 

- אסתר -

משתמש פעיל
בחברת "קווים" ישנה אפשרות באתר.
אבל את צריכה לכתוב שם את התאריך והשעה המדויקת כדי שידעו באיזה נהג מדובר.
עוזר או לא עוזר?
א"א לדעת..
אני אישית התלוננתי על נהג שהתנהג בגסות לנוסעים באופן קבוע, והוא לא המשיך בקו. (בכל אופן לא יצא לי לעלות איתו שוב..-נסעתי קבוע בקו מסוים)
[אם את נוסעת באוטובוס והנהג עוקף תחנות כדאי להתקשר ליד הנהג לשירות לקוחות ולעדכן אותם..]
אני ניסיתי ולא ממש עזר..... או ממש לא......
הייתי בתחנה ראשונה רק אני ובעלי ולא עצר, התקשרתי לחברה, שלחו לי זיכוי 20 ש"ח. מרגש נכון?
אה וטענו (למרות שהדגשתי את זה בברור בשיחה) שזה לא היה נהג שלהם וזה היה אוטובוס קבלני....... חוצפה!!
אבל אין מלעשות ככה זה בתחבורה ציבורית........ לדעתי לא עוזר כלום להתלונן, לא באמת מעניין אותם..
 

MichalS

עיצוב וייצור אופנה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
אני ניסיתי ולא ממש עזר..... או ממש לא......
הייתי בתחנה ראשונה רק אני ובעלי ולא עצר, התקשרתי לחברה, שלחו לי זיכוי 20 ש"ח. מרגש נכון?
אה וטענו (למרות שהדגשתי את זה בברור בשיחה) שזה לא היה נהג שלהם וזה היה אוטובוס קבלני....... חוצפה!!
אבל אין מלעשות ככה זה בתחבורה ציבורית........ לדעתי לא עוזר כלום להתלונן, לא באמת מעניין אותם..
מרגיז!!
בעיה..
באמת בעיה..
 
נערך לאחרונה ב:

מוטי מ

משתמש צעיר
אני שלחתי פנייה על נהג שלא עצר בתחנה עקב עומס של אוטובסים באותו תחנה ותסתכלו את התשובה אפילו שבתחנה אחר כך הוא עצר ועלו שם הרבה מאוד איש
שלום רב,





הנדון – הנחיות משרד הבריאות (נגיף הקורונה) - קו 65

בתאריך 10/03/2021




בהמשך לאמור בפנייתך, נבקש להפנותך להנחיות משרד הבריאות במסגרתן נקבע כי בימים אלו, ניתן להעלות באוטובוס רגיל עד 49 נוסעים בו זמנית, ובאוטובוס מפרקי (אקורדיון) עד 75 נוסעים בו זמנית ובאוטובוס בינעירוני ניתן לעלות עד 45 נוסעים (ללא נוסעים בעמידה כלל).



לפיכך, נהגי האוטובוס המסורים של "אגד" מחויבים לפעול בהתאם לאורן של ההנחיות המפורשות של משרד הבריאות, ולהגביל את מספר הנוסעים בו זמנית, וזאת על מנת להפחית את הסיכון בהדבקה בלתי מכוונת של נגיף הקורונה.



"אגד" מצרה על העובדה שנוסעים רבים נפגעים כתוצאה מהנחיות משרד הבריאות, אולם יחד עם זאת סבורה, כי מדובר בצעד נכון ומבורך, אשר כל תכליתו נועדה להפחתת אחוז התחלואה של חולי נגיף הקורונה בישראל.



אנו ב"אגד" מאמינים שתקופה מורכבת ומאתגרת זו תחלוף במהרה, ועמה ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות, כך שנוסעי התחבורה הציבורית של "אגד" ישובו ליהנות משירות איכותי ומדאגה בלתי פוסקת לשלומם ולרווחתם.
 

נועה 993

משתמש חדש
שמעתי ממישהו שאם יש לך את כל הפרטים על הנסיעה מעבר לפניה לחברה עצמה, לשלוח פניה למשרד התחבורה.
לפעמים שם ההתייחסות יותר מבחברות.
 

eli001

משתמש צעיר
אני עכשיו גם בדיונים מול אגד ומשרד התחבורה על מצב דומה שהאוטובוס לא עצר למרות הוא לא היה מלא בכלל.
הקטע שאני שולח פניה ואני מדגיש שהאוטובוס לא היה מלא והיו איתי עוד אנשים שהמתינו וכו'.. ומה היתה התשובה ???.. אתם יכולים לקרוא בפוסט 7... כן, כמעט אותם מילים!!! הם בכלל לא הסתכלו כמו בוטים שלחו: זה הקורונה...
שלחתי שוב פניה ממש נזעמת עם איומים וכו'.. כשבמקביל שלחתי גם למשרד התחבורה.
התשובה של אגד הפעם הייתה, שמבדיקה של המערכת GPS האוטובוס עצר!! חוצפה שאין לתאר!!
אם היה לי כח ואם היה לי מידע מדוייק איך לעשות את זה ואם הייתי יודע בדיוק מי היה איתי שם (חבל שלא לקחתי בזמנו מס' פלא') הייתי תובע אותם בבית משפט לתביעות קטנות (עד 35,000)
אחרי הרבה זמן הגיעה התשובה ממשרד התחבורה, והיא הייתה: "פנייתך נבדקה אל מול מערכות המשרד ונמצא, כי המקרה המתואר מהווה לכאורה חריגה מתנאי רישיון הקו, ועל כן הנושא הועבר להליך אכיפה מנהלית."
לא ממש הבנתי אם התכוונו לאשר שאכן הוא לא עצר למרות שלא היה מלא, אך אני לא יעצור כאן.. הם יטרדו..

אני הייתי רוצה לעשות איזה 'מדריך' קצת בלשון העם עם קישורים והכל בשביל שזה יהיה זמין לכל אחד (למרות שכבר עכשיו זה זמין) ושהרבה יותר אנשים ישלחו וכך אולי כשאגד יראו שהציבור החרדי לא 'שקוף' אולי יתייחסו אלינו בצורה שונה.

הייתי שמח לשמוע מאחרים אם מישהו הלך איתם לבית משפט ואיך לעשות וכו'.
 

אינטלגנטית

משתמש צעיר
שלחתי עכשיו תלונה לאגד
מאמינה שלא תהיה התייחסות
אם אכן הם לא יתייחסו אשלח תלונה גם למשרד התחבורה
 

שלס

משתמש מקצוען
שלחתי עכשיו תלונה לאגד
מאמינה שלא תהיה התייחסות
אם אכן הם לא יתייחסו אשלח תלונה גם למשרד התחבורה
צריך בכל מקרה לשלוח גם למשרד התחבורה, גם כדי שאגד יתייחסו לתלונה ולא ימרחו אותך.
ענין של שלש-ארבע דקות למלאות את הטופס.
 

eli001

משתמש צעיר
אם אכן הם לא יתייחסו אשלח תלונה גם למשרד התחבורה
חבל על הזמן תשלחי גם למשרד התחבורה, למשרד התחבורה לוקח די הרבה זמן לענות.

לשלוח לאגד פניות זה יותר כמו 'לאיים על אגד'.. אם שולחים פניה למשרד התחבורה אני חושב שבאיזשהו שלב הם גם יכולים לקנוס את החברה. והם הרבה יותר מפחדים מזה. זה גם מוריד להם את הדירוג ליכולת עמידה ומכרזים וכו'..
 

צבי טכנאי מחשבים

משתמש צעיר
המשתמש נחסם
האם וכיצד ניתן להתלונן על נהג
שלא עצר בכל התחנות הנדרשות
אף שהיו עדיין מקומות ישיבה
וללא שום סיבה מוצדקת
הדבר הסב לנו עוגמת נפש מרובה
 

קריקטורה

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
יש לי חבר שפעם אוטובוס לא עצר לו בתחנה, ואגד לא התייחסו אליו, הוא פנה לבימ"ש לתביעות קטנות, ויצא זכאי, כך כמה פעמים, עד שהיום כל פעם שהוא שולח פניה (אחרים מבקשים ממנו לשלוח פניות עקב הצלחתו בנידון...) הוא מיד מקבל מענה הולם!!
 

תות פלוס

משתמש צעיר
אני הייתי באוטובוס והנהג צעק עלי בלי סיבה,
שלחתי תלונה לאגד, ואחרי יומיים התקשר אלי נהג מהעיר פה, וביקש בכל לשון של בקשה שאני יבטל את התלונה, כי הנהג הוא בן אדם מסכן ולא התכוון וזה וזה, האמנתי לו, כי הנהג שהתקשר הוא חרדי ובינינו,
תאמת לא חשבתי שעד כדי כך מתייחסים לתלונות, (יש לי כמה במשפחה שכל היום מתלוננים ובחיים לא מגיבים להם)
כמובן שביטלתי, ואחר כך הנהג החרדי העביר לי מסר, שתודה רבה ועשיתי מצווה ענקית,
תאמת אולי יש לו כמה תיקים לנהג העצבן הזה, לכן היה צריך שאני יבטל לו.....
אז לפעמים כן מתייחסים, תלוי.....
הסיפור היה לפני חודש חודשיים....
 

שלס

משתמש מקצוען
אני הייתי באוטובוס והנהג צעק עלי בלי סיבה,
שלחתי תלונה לאגד, ואחרי יומיים התקשר אלי נהג מהעיר פה, וביקש בכל לשון של בקשה שאני יבטל את התלונה, כי הנהג הוא בן אדם מסכן ולא התכוון וזה וזה, האמנתי לו, כי הנהג שהתקשר הוא חרדי ובינינו,
תאמת לא חשבתי שעד כדי כך מתייחסים לתלונות, (יש לי כמה במשפחה שכל היום מתלוננים ובחיים לא מגיבים להם)
כמובן שביטלתי, ואחר כך הנהג החרדי העביר לי מסר, שתודה רבה ועשיתי מצווה ענקית,
תאמת אולי יש לו כמה תיקים לנהג העצבן הזה, לכן היה צריך שאני יבטל לו.....
אז לפעמים כן מתייחסים, תלוי.....
הסיפור היה לפני חודש חודשיים....
אולי כשהתלונה על בן דוד הם גם מעדיפים לא להתעסק...
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה