נכתב ע"י יונה יונה;1290292:משהו משובש שם מההודעה הזו- אני רואה את ההודעות משם כאילו בתוך ההודעה ההיא.
אז זה לא רק אצלי...
דוד לקחת את נושא העוצמות צעד אחד קדימה....
בוא נראה מה קורה בעמוד חדש.
3..2..1...
!
טה דה!
נכתב ע"י יונה יונה;1290292:משהו משובש שם מההודעה הזו- אני רואה את ההודעות משם כאילו בתוך ההודעה ההיא.
נכתב ע"י יונה יונה;1290297:ובקשר לחצובה שהגיע משומקום- דיברתי על השמאלית.
נכתב ע"י יונה יונה;1290301:כלומר, יש לך שם נישה כלשהי?
(טוב מה אני חופרת.... :-Q)
נכתב ע"י דוד דנברג;1290281:שהתוצאה תצא שווה שהכל יצא שרוף, אבל החלר העליון יקבל עוצמה גבוהה יותר ולא בגלל שהיא לא באמת שווה, ואז יהיה לך החזר חזק למצולם.
הריצפה אצלי שרופה, בצד ימין של התמונה היא פחות שרופה, בגלל הזווית של הפלאש, כמה סנטימטרים הצידה וזה היה שורף לגמרי, אבל גם ככה היא כמעט שרופה, העריכה של זה, זה רגע.
ו"הזליגה" שאת רואה זה לא זליגה, זו תאורה אחורית עם כוורת שמופנת מאחור.
נכתב ע"י יונה יונה;1290306:דבר ראשון, הסתדרה התצוגה.
דבר שני- אני רואה קיר כמה צעדים אחורה מהילד,
והתאורה נראית הרבה יותר פנימית.
בואי נשאל ככה, מה המרחק של הילד מהרקע?
נכתב ע"י RacheliM;1290310:אם הפלאש מספיק רחוק מהמצולם - האור החזק לא משפיע עליו..
הכל עניין של איזון...
הרצפה אצלך לא שרופה,כדאי שתבדוק שוב. (בלבלס,כן?)
נכתב ע"י דוד דנברג;1290314:זה לא משנה כמה הפלאש רחוק מהמצולם, האור חוזר מהרקע, הרקע משמש כרפלקטור, מחזיר אור, וכשהעוצמה גבוהה מידי האור שחוזר ממנו חזק, ונותן אפקט של תאורה אחורית שנכנסת לעדשה, ירידה בקונטרסט.
"הכל עניין של איזון" זה נכון צריך שהעוצמה מאחור לא תהיה חזקה מידי ביחס לנתוני הצילום, היא צריכה להגיע לרמה של "שרוף" אבל לא יותר מזה.
חלק מהרצפה אצלי לא שרופה, נכון, אבל בשביל זה יש עריכה, העריכה לא אמורה להציל פרטים אבודים, היא אמורה לתת נגיעה עדינה למקרה שתוך כדי הצילום לא יכולתי לראות שהחלק ההוא לא שרוף לגמרי, הוא שרוף, אבל לא בכל הערוצים.
בלבלס, כן
העריכה היא עניין של סטנדרטים, והעריכה שלך ברמה ממש גבוהה.נכתב ע"י RacheliM;1290319:לא יודעת מה להגיד לך...
אתה מבלבל אותי עם מה שאתה כותב והתמונות שאתה מצרף.
אני בכ"ז יחזור ואגיד שזה גם ענין של סטנדרטים.
אם כבר עושים עריכה לתמונה בשביל נגיעה עדינה אז עורכים עוד דברים על הדרך.
והתמונות שצירפת לטעמי זקוקות לעריכה.
זה לא משהו שהייתי מגישה ככה..
נכתב ע"י דוד דנברג;1290320:העריכה היא עניין של סטנדרטים, והעריכה שלך ברמה ממש גבוהה.
לתמונה שצרפתי, שרפתי מעט את הרקע, וכמה נגיעות קטנות, לא בשביל להגיש ללקוח
כל הדיון היה לגבי העמדה והעוצמה של הפלאשים ששורפים את הרקע, העוצמה צריכה להיות כמה שיותר נמוכה אחרי שמגיעים לשריפת רקע, ובשביל זה צריך שגם הפיזור יהיה אחיד, בשביל שהוא יהיה אחיד צריך להנמיך את גובה הפלאש ולהרחיק מהרקע, ככה המרחק שלו יהיה שווה לכל האיזור הנשרף.
יצא לי לאחרונה להיות אצל כמה וכמה צלמות סטודיו ואצל רובם הבעיות נפתרו אחרי ששינו את הדבר הזה, אין לי מושג מי הנחיל את העמדה הזאת אבל היא לא נכונה
נכתב ע"י דוד דנברג;1290326:מצרף דוגמא של שריפת רקע באירוע
צפה בקובץ המצורף 198158
(הרקע בצבע אפור, (בשביל לקבל רקע בגוון נוסף בלחיצת כפתור על המשדר), ולכן השריפה נעשית ע"י פלאשים בעוצמה גבוהה יותר מאשר על רקע לבן
הפלאשים מכוונים לגובה של אדם מבוגר, אצל ילדים צריך להוריד עוד יותר
המטריה הימנית סינית, הוחלפה. לא מומלץ לקנות מטריה שחורה בזול מאיביי.)
הפלאשים לא צמודים לרקע, הם במרחק של מטר ממנו, הם כמעט בגובה המצולם ולא בגובה של פי 2 ממנו, לפי התוצאה תראי שזה שונה.נכתב ע"י RacheliM;1290327:דוד,
בתכלס,
אנחנו עושים את אותו דבר...
נכתב ע"י דוד דנברג;1290332:הפלאשים לא צמודים לרקע, הם במרחק של מטר ממנו, הם כמעט בגובה המצולם ולא בגובה של פי 2 ממנו, לפי התוצאה תראי שזה שונה.
בתמונה הנוספת שצרפת, הפלאש האחורי נראה בעוצמה נמוכה יותר מאשר בתמונה שפותחת את האשכול, ככה זה נראה לפי האובך שעל המטריה השחורה.
ההשתקפות היא הדבר שפחות מעניין אותי בצילום, השתקפות זה רק בשביל שהיא תהיה יציבה על משהו, ואת זה גם השתקפות עם צל עושה, חשוב לי יותר התאורה האחורית, לברק ולתלת ממדיות ...נכתב ע"י RacheliM;1290324:תראה,
אתה מדבר פה על החזרי אור שמגיעים מגבוה,
אבל אתה צריך להביא דוגמא לכזה דבר.
בנתיים הבאת דוגמאות למשהו שהוא לא מספיק עשוי טוב.
(ואני לא באמת מבינה למה אתה משתמש בתאורה אחורית,זה ממש עושה צל לילדה,כל ההשתקפות שלך נהרסת מזה..)
הנכון הוא - להעמיד את שני הפלאשים בקצות הרקע כמה שיותר רחוקים ממנו.
אני חושבת שהמבנה הזה הוא מעולה,אבל כל אחת צריכה להתאים אותו למבנה החלל שלה.
לצורך ההמחשה:
הרוחב אצלי שאתה רואה בתמונה הוא מטר וחצי.
כן,מטר וחצי.
יש לי מטר וחצי לדחוף בו 2 פלאשים ו-2 מטריות.
עכשיו תקח את שתי המטריות האלה ותוריד אותם למטה - אוטומטית זה נכנס לראש של הילד,כי אין לאן להזיז בצדדים.
מי שיש לה מרחבים יכולה לארגן את זה אחרת,
האידיאלי היה סטודיו גדול ענק בלי ארונות אדומים,או קירות צפופים,או תקרה נמוכה או כל גורם מפריע אחר...
מה לעשות שרובנו עובדות מהסלון בבית
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
18.06
י"ב סיוון
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
פוטושופ לצלמים
עם אופק עוגן
כלים מתקדמים, טכניקות חדשות ובינה מלאכותית בפוטושופ לצלמים בעידן 2024
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק יד
א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל: