הייתי גרה בלפחות שתיים מהשכונות האלו + נסיעות בת. ציבורית, כמה פעמים ביום.אתה לא גר ברמת שלמה, נווה יעקב, פסכת זאב או בית וגן,
או שאתה לא נוסע בת.ציבורית.
והרכבת הקלה היתה לי הצלה, ממש!
וכן, כמו ש @anotherית כתבה, למי שיודע לנצל אותה.
הייתי גרה בלפחות שתיים מהשכונות האלו + נסיעות בת. ציבורית, כמה פעמים ביום.אתה לא גר ברמת שלמה, נווה יעקב, פסכת זאב או בית וגן,
או שאתה לא נוסע בת.ציבורית.
סיעת 'התעוררות' בירושלים פנתה לראש העיר, משה ליאון, בבקשה להצטרף ליוזמה להקים שכונה חדשה בעטרות, שכונה שתקרא על שמם של מרנן פוסקי הדורי הדור
סיעת "התעוררות בירושלים" בראשותו של עופר ברקוביץ' פועלת להקמת שכונת להנצחת מרנן פוסקי הדור רבי עובדיה יוסף זצ"ל ורבי יוסף שלום אלישיב זצ"ל, בשטחו של שדה התעופה הישן בעטרות.
השטח שנמצא בקצה הצפוני של ירושלים משמש עתודת הקרקע הגדולה והמשמעותית ביותר בשטחה המוניצאפלי של ירושלים, ויכול להכיל כ-9000 יח"ד.
עכשיו זה כבר מאוחר. הדברים האלה בתכנון כבר שנים. עכשיו זה כבר לאחר מעשה, עכשיו אפשר רק לצעוק/למחות/לזרוק אבנים. זה גמור.כי עכשיו זה קורה... כמה גאון!!!!!!!!!!!!!
אם בבני ברק יכלו לסגור את רח׳ לנדאו אחרי שהוא כבר נבנה,עכשיו זה כבר מאוחר. הדברים האלה בתכנון כבר שנים. עכשיו זה כבר לאחר מעשה, עכשיו אפשר רק לצעוק/למחות/לזרוק אבנים. זה גמור.
אמנם גם לפני ארבע שנים זה לא היה עוזר. וגם בשלבי ברעיון הראשוני זה כנראה לא היה עוזר.
מה שאפשר לעשות כרגע זה לשמר קווי אוטובוסים מהאזור בצורה שתתאים לתושבי השכונות החרדיות שלא רוצים לנסוע ברקל"ה. פתיחת קווי הרקל"ה החדשים ידרשו שינוי רחב בקווי האוטובוסים בעיר, זה הזמן לדבר. רק בהידברות זה יוכל להיעשות, אבל הבעיה שכותבי הפאשקווילים לא רוצים לדבר....
במחילה מראש אבל אף תושב נווה יעקב לא יכול לדבר כאלה הבלים!אתם אולי חיים לפני חמישים שנה...
נווה יעקב מקושרים רק לבר אילן, לרכס ולרמות??
צאו מזה, נשות האברכים המקסימות של נווה יעקב, רמת שלמה וכל השכונות החרדיות בירושלים (טוב, אולי חוץ מאזור ירמיהו, שהם אולי לא עובדות... או לפחות לא יוצאות מהאזור שלהם) עובדות בכל חור אפשרי, גם ד' ישמור ויציל, באזורים החילונים של העיר.
כן, והדרך למרכז העיר, תלפיות, וכן, גם הכותל, שאנשים טובים הולכים בכל אחד מהימים, גם אלו שהם לא מוצאי שבת,
היא בלי השוואה!,
(למי שזוכר את התחבורה הציבורית שהייתה לפני מרמת שלמה, היה מחריד!, קו 10 הידוע לשמיצה, קו 11 שלא היה הרבה יותר טוב, שינוי קווי האוטובוס ברמת שלמה, עשה רק טוב, מלבד אולי לבודדים...)
יש פה אנשים שנראה שגרים בציר ירמיהו - שמגר (והם אלו שבגללם אנחנו סובלים את הסיבוב הנוראי שכל אוטובוס בינעורני עושה וד"ל).
ומעולם לא יצאו את ציר האזורים החרדיים....
מקסימום, ללכת לבקר את הגיס שגר בנווה יעקב, ולהתלונן על הפקקים הבלתי נסבלים. (בעוזי נרקיס).
אם רק היה אפשרי שכל משתמש פה יכתוב בגילוי נאות, מאיפה הוא בדיוק, ומה הדרך היומיומית שלו כל יום,
ואיזה אנשים בעולם הוא מכיר, חוץ מבריבוע שלו...
זה מכעיס שכל אחד כותב מה שהוא רוצה בלי לברר את הענינים עד הסוף,
בלי להסתכל על קו 59 מידי יום, ולרחם על הסרדינים שהולך שם, ועל הפקקים שהם נאצלים לעבור בשעות הצהרים, במקום ליסוע ברחבות ברכבת הקלה. (90% מהזמן יש מקום לשבת, לפחות מתחנת גבעת המבתר ועד פסגת זאב\ נווה יעקב!, זה מושגים שלא מכירים בנווה יעקב...)
מי מחליט מה יוסיף קדושה לאזור?
???????????ירושלים מבחינת התעסוקה במצב ממש גרוע,
היא צריכה להתאים את עצמה לביקושהרכבת בלתי נסבלת רק למי שבטוח שהתחבורה הציבורית צריכה להביא אותו עד פתח ביתו.
לא עולים על הרכבת כי היא לא מגיעה לנווה יעקב. ברגע שהיא תגיע לנווה יעקב ויהיה גם קו לגבעת שאול- לא יהיה מי שישתמש באוטובוסים.במחילה מראש אבל אף תושב נווה יעקב לא יכול לדבר כאלה הבלים!
לנווה יעקב יש קו ישיר לתלפיות והביקוש שלו נמוך במיוחד.
שני הקוים למרכז העיר לא מתקרבים בביקוש שלהם לעשירית מהביקוש של 59 ו69,
90% מהנשים החרדיות בשכונה שעובדות בעבודות משרדיות עובדות בגבעת שאול או הר חוצבים.
למעט בין השעות 7-9 בבוקר הרכבת מפ. זאב יוצאת כמעט ריקה (כמה זקנים שקשה להם להחליף אטובוס)
גם מי שצריך להגיע לעירייה שהם כמעט היחידים שהרכבת מסייעת להם מעדיפים ליסוע באוטובוס עד גבעה צרפתיץ/התחמושת.
וכל זה אחרי שהרסו את כל הקוים והפכו ואתם ללא רלונטיים כדי שלא יפגעו ברכבת...
כן, תעסוקה למאות משפחות, שהבעלים יוכלו לשבת וללמוד בנחת,???????????
קדושה---תעסוקה?
יש קשר?
1.דיברתי על תושבי פ.זאבלא עולים על הרכבת כי היא לא מגיעה לנווה יעקב. ברגע שהיא תגיע לנווה יעקב ויהיה גם קו לגבעת שאול- לא יהיה מי שישתמש באוטובוסים.
הנסיעה מנווה יעקב (מרכז השכונה) ועד לגבעת התחמושת תיקח למעלה מחצי שעה.לא עולים על הרכבת כי היא לא מגיעה לנווה יעקב. ברגע שהיא תגיע לנווה יעקב ויהיה גם קו לגבעת שאול- לא יהיה מי שישתמש באוטובוסים.
או שאתה לא גר בנווה יעקב, או שאתה בעל רכב.לא עולים על הרכבת כי היא לא מגיעה לנווה יעקב. ברגע שהיא תגיע לנווה יעקב ויהיה גם קו לגבעת שאול- לא יהיה מי שישתמש באוטובוסים.
במחילה מראש אבל אף תושב נווה יעקב לא יכול לדבר כאלה הבלים!
לנווה יעקב יש קו ישיר לתלפיות והביקוש שלו נמוך במיוחד.
שני הקוים למרכז העיר לא מתקרבים בביקוש שלהם לעשירית מהביקוש של 59 ו69,
90% מהנשים החרדיות בשכונה שעובדות בעבודות משרדיות עובדות בגבעת שאול או הר חוצבים.
למעט בין השעות 7-9 בבוקר הרכבת מפ. זאב יוצאת כמעט ריקה (כמה זקנים שקשה להם להחליף אטובוס)
גם מי שצריך להגיע לעירייה שהם כמעט היחידים שהרכבת מסייעת להם מעדיפים ליסוע באוטובוס עד גבעה צרפתיץ/התחמושת.
וכל זה אחרי שהרסו את כל הקוים והפכו ואתם ללא רלונטיים כדי שלא יפגעו ברכבת...
לא עולים על הרכבת כי היא לא מגיעה לנווה יעקב. ברגע שהיא תגיע לנווה יעקב ויהיה גם קו לגבעת שאול- לא יהיה מי שישתמש באוטובוסים.
חותם על כל מילה!זה פשוט לא נכון!
אני לא מכיר אף אחד שיתנדב בחינם לעשות כל בוקר טיול בכל פסגת זאב ובית חנינא ושועפט,
זה מסלול הזוי ומייגע!
לדעתי הפתרון אמור היה להיות שהמסלול של הרכבת יעבור רק על הכביש הראשי של נווה יעקב ופס"ז ובית חנינא,
וכמו שלתושבי הרכס אין רכבת בתוך השכונה (כמו לתשובי שועפט הסמוכה) אלא יש קו 57 לרכבת,
וגם בבית וגן וקריית יובל הרכבת נמצאת בסמוך לשכונה ולא בתוך השכונה, כך גם היה אמור להיות גם בנוה יעקב,
וגם הרכבת שתגיע בעתיד לרמות אני לא חושב שהיא תכנס לתוך השכונה אלא רק על הציר הראשי.
ועוד נקודה, שבגלל הרכבת שמו רמזור בכל צומת או בכל יציאה מחניה קטנה יש רמזור שתוקע את כל העסק.
(תושבי רמות או ב"ב תנסו לדמיין לעצמכם, שמכל חניה של 20 מכוניות עומד לכם פתאום רמזור, ובמקום פשוט לצאת בנחת מהבית, אתם תקועים 2 דקות ברמזור, וכמובן יש אח"ז עוד רמזורים מה שהופך כל יציאה לסופר לדקה, לחמש דקות מייגעות)
ואגב, בעקרון יש התחייבות שקו 59 ימשיך גם אחרי הרכבת, בתמורה להסרת התנגדות של הרבנים והמנהל,
אבל לאף אחד אין מושג האם יקיימו את ההסכם.
לפני שמגדירים שערוריה.
צריך לוודא את הנתונים ולבדוק האם אכן זו שערוריה.
4. כבר היום חילונים נוסעים בנתיב זה בכל הקווים העוברים בבר אילן, כך מאז שאני זוכרת ומכירה את ירושלים.
אז די כבר בשם "הקדושה" להתבצר בשמרנות. ולקדם כל חדש בצעקות גיוואלד.
תפנו את האנרגיה לקידום צרכי הציבור החרדי בתוך המגמות החדשות. זה יהיה יעיל וטוב עשרת מונים.
פה הנקודה!מי שהיה פעם באחת מבירות אירופה- לונדון, וינה, ברלין בודפשט וכדו'
מי שהיה פעם תייר בחו''ל
יבין את המוח הקודח של הקודקודים שיושבים במשרד התיירות (ולא בעיירית י-ם) .
השינוע של החוזרים מהעבודה והתיירים ע''י רשת מסילות של רכבות שנוסעות ברציפות ללא כל חיכוך עם התנועה, גם שם צפוף. גם שם אין מקום לזוז. אבל זה השיטה כנראה היא מוכיחה את עצמה.
ירושלים כבירת ישראל והעיר הכי מתויירת בישראל המושכת מאות אלפים אנשים גם שני הדתות הנוספים.
ירושלים שהיא הפנים של ישראל בעולם (למעט תל אביב).
המטרה העיקרית של הרכבת הקלה היא להדמות לערי אירופה הגדולות כדי למשוך תיירים וכדי להיות בקידמת הבמה הביצועית והטכנולוגית.
לכן הרכבת חוצה את העיר מנקודה לנקודה.
לכן יפו היא מדרחוב.
לכן האזור שהכי מושקע זה: כניסה לעיר (גשר המיתרים) מרכזית (רכבת לתל אביב). יפו (מדרחוב) העיר העתיקה.
תיירות.
זה כבר שטויותמעניין שבאותם לוחות מודעות, באותם פונטים, יש את המודעות על הרכבת הקללה ועל החיסונים הנוראים...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: