עזרה שלמה המלך ב"ב בשעות הערב

אני וביתי

משתמש מקצוען
הפתרון האמיתי מצלמות חניה וחסל חסימות כבישים. אבל אז יקומו כל הדור שלא זוכר שלא היה אפשר להיכנס בהשומר מכיון זבוטינסקי בגלל שוק הפועלים ובגלל חניות כפולות באזור יש ושוק השומר ויזעקו חמס!
ויש עוד כמה מקומות בבני ברק שצריך מצלמות דחוף למשל בר עקיבא וחזוא ועזרא.
אני רואה את כל חזוא מנחמיה כולל נחמיה טור ארוך של אוטובוסים ומה מתברר חכמולוג אחד הלך לקנות פיצוחים בעפולה פישל לדוגמא, וכל האוטובוסים עוצרים על הכביש להוריד נוסעים וכמובן שהכל נחסם מי שיכול לקדם את המצלמות תבוא עליו הברכה.
 

איש הכותל

משתמש פעיל
בדף הפרופיל של רחוב שלמה המלך כתוב כך:
רחוב לא ארוך, צר וקצר. ובכן זה מה שאני מכיל: 4 סופרים ענקיים, 3 מושבי זקנים, 4 ישיבות, 4 תלמודי תורה, כ10 אולמות שמחה, ועוד אין סוף חנויות מוסדות נגריות ומרפאות.
נשמע הזוי? אבל אמיתי בהחלט!!
ויש גם חסידות גדולה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה