מזדהה איתך.אם סגרו את המלוניות
יעזרו יותר למבודדים מאומתים בבית???
אשמח לדעת
כי אנחנו מחכים לתתשובות
ברור לי שיש כאן בבית כמה מאומתים וכמה לא
רק המחשבה להתפנות למלונית גרמה לי חלחלה
אבל מצד שני הרגשתי כ"כ לא נעים עד שהשגתי בת של שכנה שהסכימה לקנות לנו לחם הבוקר
אז באמת מאוד יעזור שבמקום לפנות למלוניות ידאגו לעזרה לשוהים בית
אני מעדיפה שלא, ימשוך מדי הרבה אש.אפשר להעלות את הפוסט? או לפחות לסכם מה היו הטענות?
איפה?הנה. תקשיבו להודעה של גברת גיטי אבלס- מנהלת קופ"ח כללית בביתר עילית.
עצוב לשמוע.
איך אני מבינה לליבך!אם סגרו את המלוניות
יעזרו יותר למבודדים מאומתים בבית???
אשמח לדעת
כי אנחנו מחכים לתתשובות
ברור לי שיש כאן בבית כמה מאומתים וכמה לא
רק המחשבה להתפנות למלונית גרמה לי חלחלה
אבל מצד שני הרגשתי כ"כ לא נעים עד שהשגתי בת של שכנה שהסכימה לקנות לנו לחם הבוקר
אז באמת מאוד יעזור שבמקום לפנות למלוניות ידאגו לעזרה לשוהים בית
לגמרי. (אם כי, לא תמיד זה נכון להכליל)תכלס לצערנו הרב, גיטי אבלס בהקלטתה צודקת בכל מילה.
מתביישת לחזור לעבודה
לא נדע לעולם, אם יש ירידה בהדבקות או ירידה בבדיקות,לגמרי. (אם כי, לא תמיד זה נכון להכליל)
ממש מעניין אותי מה יהיה המצב אם יודיעו שבכל הארץ אין יותר פינויים למלוניות, בכמה אחוזים זה יוריד את אחוזי החיוביים במגזר. (זה לא שאני גזען או עם שנאה עצמית, אלא מסתכל למציאות בעיניים. אז נכון שלא כולם נדבקים בשביל מלונית אלא בגלל צפיפות אוכלוסין, אבל זה בדיוק מה שמעניין, בכמה אחוזים תהיה ירידה).
לא שחשבתי לקבל תשובה מדוייקת אבל כיוון או מגמה, אבל ייתכן שבאמת לא נדע (אם כי שירידה במספר הבדיקות אפשר לדעת בקלות).לא נדע לעולם, אם יש ירידה בהדבקות או ירידה בבדיקות,
ונצטרך לחשב גם את ההשפעה האפשרית של סיום הזמן בישיבות והדבקות יום כיפור....
בקיצור, נראה לי שאלה שאי אפשר לענות עליה.
מה עונים בעבודה על כאלה שאלות מבישות?לא נדע לעולם, אם יש ירידה בהדבקות או ירידה בבדיקות,
ונצטרך לחשב גם את ההשפעה האפשרית של סיום הזמן בישיבות והדבקות יום כיפור....
בקיצור, נראה לי שאלה שאי אפשר לענות עליה.
ההבדל בין נשים שמרגישות לא טוב בלי קשר לקורונה, או שהבעל שלהן בחו"ל וכל כיו"ב,צריך להפריד בין הטיעון הסוציאלי ובין הטיעון האפידמי.
סוציאלית - יש הרבה נשים בלי קשר לקורונה שמרגישות מאוד לא טוב, והבעל שלהן בחו"ל או חולה או לא יודעת מה. ויש אלמנות או חד הוריות אחרות שחוטפות שפעת של שבועיים. אף אחד לא חושב שהמדינה אמורה להוציא אותן למלון. כי לא מדובר פה על סיוע סוציאלי. המלונית לא נועדה 'להקל על חולים', אלא לעזור לציבור - למנוע הדבקה. וכאן עברנו לטיעון האפידמי.
אני מזדהה איתך.מה עונים בעבודה על כאלה שאלות מבישות?
לראשונה, אני ממש נאלמת דום לגבי השתייכותי המגזרית.
זה נכון, וזה נורא.ההבדל בין נשים שמרגישות לא טוב בלי קשר לקורונה, או שהבעל שלהן בחו"ל וכל כיו"ב,
שלהן, הנ"ל, אפשר לעזור. קרובי משפחה, שכנים, ידידים.
יכולים לקחת להן את הילדים, לשלוח להן בייביסיטר, לבוא לסייע להן בעבודות בית.
ולחולי קורונה אי אפשר לעזור!!
(חוץ מקניות, שזה גם לא פשוט בכלל, ראי אשכולות רבים מני ספור על הנושא הזה.)
וגם אם את נורא אוהבת את אחותך, או חברתך הטובה, לא תבואי לשטוף לה כלים בזמן שהיא ובעלה מאומתים.
שוכבים חסרי אונים במיטתם לא מסוגלים לקום. והיו כמה עדויות כאלה בפורום.
לפי זה יש לקחת למלוניתההבדל בין נשים שמרגישות לא טוב בלי קשר לקורונה, או שהבעל שלהן בחו"ל וכל כיו"ב,
שלהן, הנ"ל, אפשר לעזור. קרובי משפחה, שכנים, ידידים.
יכולים לקחת להן את הילדים, לשלוח להן בייביסיטר, לבוא לסייע להן בעבודות בית.
ולחולי קורונה אי אפשר לעזור!!
(חוץ מקניות, שזה גם לא פשוט בכלל, ראי אשכולות רבים מני ספור על הנושא הזה.)
וגם אם את נורא אוהבת את אחותך, או חברתך הטובה, לא תבואי לשטוף לה כלים בזמן שהיא ובעלה מאומתים.
שוכבים חסרי אונים במיטתם לא מסוגלים לקום. והיו כמה עדויות כאלה בפורום.
ואם נניח לרגע לענין המלוניות,
זו , בעיני, תמציתה של הטרגדיה הקורונאית.
חוסר האפשרות לעזור איש לרעהו, בזמן חולי, קושי, על ערש דווי, ואף בזמן אבל.
זה מנוגד לטבע האנושי. ועוד יותר לטבע היהודי.
כמה שאת צודקת.אני מזדהה איתך.
עד הקורונה עסקתי בין השאר בהסברה, במפגשים עם אנשים מתעניינים.
יודעת שברוך השם הצלחתי לתת לאנשים תשובות שנתנו להם בלב בסוגיות שנחשבות לרגישות מאד, כמו צבא למשל.
אבל באה הקורונה - ועזבתי את הפרויקט. קשה לי להסביר. יכולה לתת 'הקלות' כמו מצב סוציואקונומי נמוך, צפיפות ועוד ועוד.
אבל זה לא הכל. ואני לא אשכנע לעולם במשהו שאני לא משוכנעת בו בעצמי.
אני לא חושב שצפיפות או מצב סוציואקונומי זה "הקלות", יש בזה הרבה מאוד מן האמת, א"א להתכחש לזה שזה ממש טריגר רציני בהדבקות, אבל באותה מידה א"א להתכחש "לניצול" של המצב בשביל להשיג כל מיני דברים... אבל בואו נשאל, האם רק אנחנו "מנצלים הזדמנויות" כמו שקרה עכשיו או שזה קיים גם בציבור הכללי בנושאים אחרים? אז נכון שאצלם זה לא באותה כמות (נניח, כן?, פשוט כי הם פחות באחוזים לכל בית אב) אבל גם שם זה קיים, רק אצלינו יותר.אני מזדהה איתך.
עד הקורונה עסקתי בין השאר בהסברה, במפגשים עם אנשים מתעניינים.
יודעת שברוך השם הצלחתי לתת לאנשים תשובות שנתנו להם בלב בסוגיות שנחשבות לרגישות מאד, כמו צבא למשל.
אבל באה הקורונה - ועזבתי את הפרויקט. קשה לי להסביר. יכולה לתת 'הקלות' כמו מצב סוציואקונומי נמוך, צפיפות ועוד ועוד.
אבל זה לא הכל. ואני לא אשכנע לעולם במשהו שאני לא משוכנעת בו בעצמי.
מסכימה עם כל הצדדים לדיון.אני לא חושב שצפיפות או מצב סוציואקונומי זה "הקלות", יש בזה הרבה מאוד מן האמת, א"א להתכחש לזה שזה ממש טריגר רציני בהדבקות, אבל באותה מידה א"א להתכחש "לניצול" של המצב בשביל להשיג כל מיני דברים... אבל בואו נשאל, האם רק אנחנו "מנצלים הזדמנויות" כמו שקרה עכשיו או שזה קיים גם בציבור הכללי בנושאים אחרים? אז נכון שאצלם זה לא באותה כמות (נניח, כן?, פשוט כי הם פחות באחוזים לכל בית אב) אבל גם שם זה קיים, רק אצלינו יותר.
היא מנהלת סניף קופ"ח באנשהו, והודעה שלה כשהיא מתפרקת מאין אונים ותסכול נפוצה ברחבי הרשת.מי זו גיטי אבלס?
ומה היא אמרה?
מנהלת קופ"ח כללית בביתר עילית.מי זו גיטי אבלס?
ומה היא אמרה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
קורס משולב בינה מלאכותית
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
18.06
י"ב סיוון
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
פוטושופ לצלמים
עם אופק עוגן
כלים מתקדמים, טכניקות חדשות ובינה מלאכותית בפוטושופ לצלמים בעידן 2024
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק יד
א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד אָמַר נָבָל בְּלִבּוֹ אֵין אֱלֹהִים הִשְׁחִיתוּ הִתְעִיבוּ עֲלִילָה אֵין עֹשֵׂה טוֹב:ב יְהוָה מִשָּׁמַיִם הִשְׁקִיף עַל בְּנֵי אָדָם לִרְאוֹת הֲיֵשׁ מַשְׂכִּיל דֹּרֵשׁ אֶת אֱלֹהִים:ג הַכֹּל סָר יַחְדָּו נֶאֱלָחוּ אֵין עֹשֵׂה טוֹב אֵין גַּם אֶחָד:ד הֲלֹא יָדְעוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן אֹכְלֵי עַמִּי אָכְלוּ לֶחֶם יְהוָה לֹא קָרָאוּ:ה שָׁם פָּחֲדוּ פָחַד כִּי אֱלֹהִים בְּדוֹר צַדִּיק:ו עֲצַת עָנִי תָבִישׁוּ כִּי יְהוָה מַחְסֵהוּ:ז מִי יִתֵּן מִצִּיּוֹן יְשׁוּעַת יִשְׂרָאֵל בְּשׁוּב יְהוָה שְׁבוּת עַמּוֹ יָגֵל יַעֲקֹב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל: