דרוש מידע שינוי חד פעמי של תחנות האוטובוס של 350 - איפה מודיעים על כך?

שידרוגים

משתמש מקצוען
מ ו נ י ת
והחוצפה של אפקים שדברתי איתם למה לא חיכת עוד שעה לאוטובוס הבא...
אין להם גבולות:mad:
לא הבנתי מה יהיה עוזר לך אוטובוסהבא?
הוא גם לא היה עובר בתחנה הזו.....

וחוצפה זה מיני על החברה הזו
ונציגיה האנטיפטים
שהודו לו בפה מלא שלא הוציאו את האוטובוס האחרון וע"כ יפצו אותי "לפנים משורת הדין" - ב100 ש"ח מוטען ברב- קו:mad::mad::mad::mad: למשפחה של 7 נפשות...... נס שיש לי הקלטה של השיחה הזו
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אם החברה החליטה שהיא משנה את התחנה שלה - רק ליום אחד, - יש לה חובה לפרסם את זה? לפחות לתלות מודעה בתחנות, שמי שמחכה שם שידע ולא יחכה לשווא? ( @שואל כעניין אולי לכם יש מידע אם יש חוק לגבי אירוע כזה?)

ערב שבועות,
מחכים לתומנו בתחנה הרגילה של 350 מבני ברק לכיון אשדוד
עד שמישהי שמכירה אותי ויודעת שאני מחכה לקו ההוא מעירה את תשומת ליבי שהאוטובוס אמור לצאת רק מתחנה אחת - שינוי חד פעמי,
רצנו כל המשפחה עם הפקלאות ועוגות הגבינה לתחנה ההיא - אין שם שום אוטובוס
מתקשרים לאפיקים - אין מענה
מתקשרים לקל קו- לא אומרים שם חוץ משינוי כזה: במקום קו 350 מאיילון לכיוון אשדוד אומר קו 350 מדבורה הנביאה חז"א לכיוון אשדוד, - רצים לתחנה ההיא - נאדה, כלום.
תכלס, רצנו בכל העיר - ולאשדוד נסענו עם 2 רכבים ששילמנו עליהם טבין ותקלין..... ולקחנו איתנו במקום אחד מיותר שנשאר עוד נוסעת שעמדה בתחנה שלנו וחיכתה....
נראה לי שהסעיף הרלוונטי בנוהל הוא סעיף 5.5.1.2 שם כתוב "הממונה המחוזי יהיה רשאי להחליט האם להורות למפעיל לפרסם את השינוי גם בחלק או בכל האמצעים הבאים" ומפורטים שם הודעות בתחנות ובעיתונות, ככה שנראה שזה לא חובה.
אני הייתי שולח פניה למשרד התחבורה ומברר איתם מה והאם היתה חובה כזאת.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
מ ו נ י ת
והחוצפה של אפקים שדברתי איתם למה לא חיכת עוד שעה לאוטובוס הבא...
אין להם גבולות:mad:
הדבר הכי טוב שאפשר לעשות כרגע:
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
כמדומני שרוב המפעילות לא מפרסמות בתחנות על ביטול הזמני של התחנה - ולא רק כשזה ליום אחד.

גם במודיעין עילית בדרך כלל מפרסמים רק בעיתונים (לפעמים משגרים הודעה קולית לתושבים, שימו לב לשינויים, אנא עיינו בעתונות המקומית)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  9  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה