אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

ליבה ארזי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
וכמה זה עולה?
 

גפ"ן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הזמנתי עגלת שירות והיא הגיעה בלי כל החלקים.
פניתי למוכר והוא ענה :
אנו מתנצלים על אי הנוחות שגרמנו לך. המחלקה הנוגעת בדבר תיידע ואנו נעבוד קשה כדי לשפר את השירותים שלנו כדי לשרת אותך טוב יותר בפעם הבאה. אנו יכולים להציע החזר של 20%, נא לפתוח מחלוקת ולמלא את הסיבה ואת סכום ההחזר המתאימים, ואנו נסכים. תודה על הסבלנות וההבנה הטובה. איחולים לבביים

אני שואלת, האם הוא לא צריך להחזיר לי את מלוא הסכום?
או לחילופין שישלח לי את החלקים החסרים?
שהרי אם בכל פעם שאזמין השירות יהיה התנצלות , הקניות האלו לא משתלמות בעליל...
עלה לי 32.25$ כולל משלוח (משלוח בערך 9$)

מה עלי לעשות עכשיו?
והאם יש לי מה לעשות מלבד לקבל 20%?
יש איזה סיכוי?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הזמנתי עגלת שירות והיא הגיעה בלי כל החלקים.
פניתי למוכר והוא ענה :
אנו מתנצלים על אי הנוחות שגרמנו לך. המחלקה הנוגעת בדבר תיידע ואנו נעבוד קשה כדי לשפר את השירותים שלנו כדי לשרת אותך טוב יותר בפעם הבאה. אנו יכולים להציע החזר של 20%, נא לפתוח מחלוקת ולמלא את הסיבה ואת סכום ההחזר המתאימים, ואנו נסכים. תודה על הסבלנות וההבנה הטובה. איחולים לבביים

אני שואלת, האם הוא לא צריך להחזיר לי את מלוא הסכום?
או לחילופין שישלח לי את החלקים החסרים?
שהרי אם בכל פעם שאזמין השירות יהיה התנצלות , הקניות האלו לא משתלמות בעליל...
עלה לי 32.25$ כולל משלוח (משלוח בערך 9$)

מה עלי לעשות עכשיו?
והאם יש לי מה לעשות מלבד לקבל 20%?
יש איזה סיכוי?
לפתוח מח':
להסביר את התקלה + העוגמת נפש זמן המתנה וכו'
ולהעלות תיעוד של המוצר עם המוצרים החסרים + צילומסך עם תגובת המוכר.
ובקשת החזר על כל התשלום כמובן!!

ואם יפסקו שעליך להחזיר את המוצר.
האם המוצר זכאי להחזר חינם?
אם כן מצוין, ואם לא להגיב שזה אנור להיות על חשבון המוכר.
 

וילה בצפת

משתמש פעיל
בגלל שזה לא של דואר ישראל הם מעדכנים בסמס ולמי שאין לו אז לא יודע?
AE.....................IL
מה עושים עם זה?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

רינה דיצה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כשאתן קונות דברים יקרים מעל 75$ משלמות מכס?
אם אני יעשה את ההזמנה מפוצלת יצרפו לי את זה ואני יצטרך לשלם?
מה אומרות המנוסות?
 

פחות או יותר

משתמש פעיל
כשאתן קונות דברים יקרים מעל 75$ משלמות מכס?
אם אני יעשה את ההזמנה מפוצלת יצרפו לי את זה ואני יצטרך לשלם?
מה אומרות המנוסות?

בעקרון כל הזמנה מחו"ל מעל 70$ (לא כולל משלוח) עלולה להיתפס במכס.
אני ממליצה לך לפצל את ההזמנה ולהזמין בהפרש של יותר מ-24 שעות, כך לא יצרפו לך להזמנה אחת.
 

חיה בד

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
צריך לבקש מהמוכר לאחר ההזמנה(בצאט)
שסכום ההזמנה יהיה 70$ ושאר הסכום יהיה על המשלוח
כך עושים בפריטים מעל 70$
 

איש חריש

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הוא יסכים בטוח?
למשל הוא יחייב 70$ על מעיל ועוד 140$ משלוח? (על עוד 2 מעילים)
צריך לבקש מהמוכר לאחר ההזמנה(בצאט)
שסכום ההזמנה יהיה 70$ ושאר הסכום יהיה על המשלוח
כך עושים בפריטים מעל 70$
קודם כל לגבי חיוב מכס מחיר המשלוח הוא כלול בסך המינימום לחיוב (קלטו את זה מזמן)
הדבר שאני עשיתי ועזר זה לבקש מהמכור לכתוב על ההזמנה סכום נמוך (למשל קניתי ב80$ והוא דיווח על זה כ20$)
המכס לא מעודכנים בפרטי העיסקה ממש.
זה עבד בנתיים.
 

רינה דיצה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
קודם כל לגבי חיוב מכס מחיר המשלוח הוא כלול בסך המינימום לחיוב (קלטו את זה מזמן)
הדבר שאני עשיתי ועזר זה לבקש מהמכור לכתוב על ההזמנה סכום נמוך (למשל קניתי ב80$ והוא דיווח על זה כ20$)
המכס לא מעודכנים בפרטי העיסקה ממש.
זה עבד בנתיים.
אז שווה לנסות? סה"כ מדובר במחיר גבוה יחסית (אני צריכה סחורה בסך שך 660 ש"ח)
ועוד משהו אם עשיתי הזמנה ואחרי יומים שוב הם יכולים לצרף לי ולבקש מכס?
 

איש חריש

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אז שווה לנסות? סה"כ מדובר במחיר גבוה יחסית (אני צריכה סחורה בסך שך 660 ש"ח)
ועוד משהו אם עשיתי הזמנה ואחרי יומים שוב הם יכולים לצרף לי ולבקש מכס?
רוב המוכרים מכירים את זה והם יסכימו בקלות
דבר שני חשוב שזה יהיה מחיר הגיוני כי המכס עלולים לחשוד (אי אפשר לשלוח מחשב נייד ולכתוב על זה 1 דולר)
ולגבי צירוף הזמנות על פי החוק על 72 שעות בין הזמנות מאותו מוכר נחשב הזמנה אחת
דבר שאפשר לעשות זה לעשות הזמנה עבור שניים שלושה אנשים בבית (אחד בעל אחד אשה וכו' אפשר אפי' לעשות שם נעורים על המשלוח כדי שזה יהיה שונה לגמרי) ולשלם מכרטיסי אשראי שונים.
 

גפ"ן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לפתוח מח':
להסביר את התקלה + העוגמת נפש זמן המתנה וכו'
ולהעלות תיעוד של המוצר עם המוצרים החסרים + צילומסך עם תגובת המוכר.
ובקשת החזר על כל התשלום כמובן!!

ואם יפסקו שעליך להחזיר את המוצר.
האם המוצר זכאי להחזר חינם?
אם כן מצוין, ואם לא להגיב שזה אנור להיות על חשבון המוכר.
איך אדע אם המוצר זכאי להחזר חינם?
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
איך אדע אם המוצר זכאי להחזר חינם?
סימון כזה:
1640034844294-png.1027442
 

ד.ה.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
D I G I T A L
איך מחזירים פריט לאליאקספרס?
יש לי להחזיר שלוש פריטים הם עם החזרה חינם.
פתחתי סכסוך וקיבלתי את הברקוד להחזרה
מה הלאה?
 

גפ"ן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
@rabin
אין את הסימון של החזרה חינם:(
האם בכ"ז לכתוב שזה אמור להיות ע"ח המוכר?
האם כך זה הנוהל, או שיטת מצליח?


וכן בפתיחת הסכסוך, יש צורך לכתוב מדוע אני רוצה להחזיר וכו',
מה פרוש השורות האלו המודגשות, מה עלי לבחור?
 

קבצים מצורפים

  • פריט פגום.JPG
    פריט פגום.JPG
    KB 27.7 · צפיות: 13
נערך לאחרונה ב:

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אין את הסימון של החזרה חינם:(
האם בכ"ז לכתוב שזה אמור להיות ע"ח המוכר?
האם כך זה הנוהל, או שיטת מצליח?
שוב..
אם חסר חלקים
לפתוח מח' בכל אופן ולבקש החזר מלא! כנ"ל
באם פוסקים שצריך להחזיר על חשבונך אז לבקש על חשבון המוכר.
 

גפ"ן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
@rabin
ומה בקשר לזה, מה לבחור
החזר והחזר או החזר בלבד
 

קבצים מצורפים

  • פריט פגום.JPG
    פריט פגום.JPG
    KB 27.7 · צפיות: 14

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  22  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה