חו"ד שאלה למקצועיים שבינינו

רספקט

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עימוד ספרים
ערב טוב
שאלה קצת הזויה...
ובכן:
איך מעיזים לומר לא ללקוח / להצעת עבודה כשיש עומס?
ז"א איך דוחים הצעות עבודה (כגרפיקאיים עצמאיים)
אשמח מאד למענה רק מבעלי נסיון
תודה רבה מראש!
זה יהיה לי מאד מאד לעזר!
 

חיים רכניטצר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
במקום להגיד לא,
אתה יכול לומר לו שאתה עמוס מאוד, ולכן לא תוכל לתת לו שירות בחודש (למשל) הקרוב.
ואם אמור יאמר שאין לו בעיה להמתין חודש, אזי תאמר לו שגם אחרי חודש אינך יכול להתחייב.
 

אריאל לוי

אתרים מהעתיד.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים
קרה לי כמה פעמים.....
פשוט אומרים 'יש לי עומס עבודות כרגע, אשמח לעמוד לשירותכם בעתיד!'
אל תכנסו לזה יותר מידי זה רק יסבך אתכם
 

אריאל לוי

אתרים מהעתיד.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים

צריח

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ערב טוב
שאלה קצת הזויה...
ובכן:
איך מעיזים לומר לא ללקוח / להצעת עבודה כשיש עומס?
ז"א איך דוחים הצעות עבודה (כגרפיקאיים עצמאיים)
אשמח מאד למענה רק מבעלי נסיון
תודה רבה מראש!
זה יהיה לי מאד מאד לעזר!
אין פה מה 'להעיז'
להיפך הלקוח יותר מעריך כשאתה עסוק
גם כי אתה מבוקש
וגם כי הוא יודע שאתה מתעסק בעבודה אחת וכשזה יהיה העבודה שלו לא תעבוד עם עוד מישהו במקביל
וכו' וכו'

בנוגע לגוף השאלה
אומרים בטבעיות את האמת ש
''הייתי שמח לעבוד איתך אבל אני בהתחייבויות קודמות''
אם זה לקוח ותיק
אפשר לפרגן ולהציע לו שאתה תחזור אליו כשתתפנה
 

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
אני לא משאירה לקוח באוויר
אני יכולה להגיד:
סופ"ש הזה אני מאוד עמוסה,
שבוע הבא אוכל לעבוד, אם זה רלוונטי מבחינתכם

או: אני עכשיו מאוד עמוסה
אבל אני יכולה להפנות אתכם לגרפיקאית נוספת שאני עובדת איתה ביחד
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
ממתי יש את האומץ אכן לדחות לקוחות??? ולא לקבל הכל ולהיקרע...
כשמציבים לעצמינו גבולות:
שעות עבודה מוגדרות, שעות שהן נטו לבית, מינימום שעות שינה וכו'
אז רואים שפשוט לא מספיקים ולא "מעיזים"
לקוחות בד"כ לא משנה להם הבדל של שבוע, ומי שלחוץ לו - לפעמים עדיף לנו לא לקחת בשביל בריאות הנפש שלנו.
וכשאומרים "אני עמוסה כרגע, בואי ננסה לראות עוד שבוע" מנסיון הם מחכים לך בסבלנות.
גם כי אתה מבוקש
וגם כי הוא יודע שאתה מתעסק בעבודה אחת וכשזה יהיה העבודה שלו לא תעבוד עם עוד מישהו במקביל
 

אריאל לוי

אתרים מהעתיד.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים
כשמציבים לעצמינו גבולות:
שעות עבודה מוגדרות, שעות שהן נטו לבית, מינימום שעות שינה וכו'
אז רואים שפשוט לא מספיקים ולא "מעיזים"
לקוחות בד"כ לא משנה להם הבדל של שבוע, ומי שלחוץ לו - לפעמים עדיף לנו לא לקחת בשביל בריאות הנפש שלנו.
וכשאומרים "אני עמוסה כרגע, בואי ננסה לראות עוד שבוע" מנסיון הם מחכים לך בסבלנות.
כל מילה!
 

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
לא כ"כ מבינה את השרשור, ולמה זה נחשב לתעוזה.
לא אחת ולא שתיים פשוט שלחתי ללקוח מייל חוזר בזה הלשון: "מצטערים, לא נוכל לקחת את הפרויקט הזה בתקופה הקרובה"... או "אנחנו לא מקבלים בתקופה הקרובה עבודות"...

היו שהסתדרו [ולכן לא ניסו שוב לאחר זמן], והיו שהמתינו וניסו שוב לאחר תקופה.
אם הסתדר לקחתי, ואם לא אז דחיתי שוב.

אגב, גם לא חייבים לדחות את העבודה, אפשר לתת ללקוח הצע"מ, ולהעסיק גרפיקאית במחיר זול יותר / לתווך עם דמי תיווך.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  37  פעמים

לוח מודעות

למעלה