רמת בית שמש ד4

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
בוודאי שיש אברבנאל אבוחצירא יש שם מגורים. גם בתוך בני ברק אני מאמין שאם יהיה הבדל של דקה נסיעה הווייז יקח אותם משם.
ברור שאם יהיה הבדל של דקה או שתיים הוויז יביא פשוט אין סיכוי שיהיה הבדל.
בוודאי שיש אברבנאל אבוחצירא יש שם מגורים.
אבוחצירא הוא כביש שווה בגודלו ובמהירות הנסיעה הממוצעת לכל כביש אחר שמחבר בין ז'בוטינסקי לאם המושבות. והוא כביש ישר.
אם שד' האמוראים היה מגיע עד 38. היה טענה כזו. אלא שצריכים לעבור דרך כבישים נוספים. שבו יש את הדברים האמוראים.

סתם שתדע שגם בזכריה הנביא בעיקרון מותר לנסוע עד 50 קמ"ש.
זה לא משנה מה בעיקרון. משנה כמה נוסעים בפועל. החל מכיכר של נריה הנביא נוסעים על 70-80 קמ"ש. ואם המהירות המותרת שם היא 50, זה עצמו דבר שצריך תיקון להתיר עד 70. או לפחות 60. בשדרות האמוראים בעד שנתיים שלוש לא יהיה סיכוי ליסוע במהירות. כי זה בעצם אמצע שכונה. וכמובן רק בד' 3 יש הבדלים של חצי ק"מ בין מעברי חציה. ולדעתי זה ישתנה וישימו עוד מעברי חצייה. (לא לעניין שאין משהו באמצע. וזה עצמו מביא אנשים לנסות לעבור לא במעבר חצייה, כולל לעקור את גדר ההפרדה.)
עכ"פ לנסות בכח למצוא למה יהיה איזה משוגע שיקצר דרך ד' ושוב אם באמת יהיה יותר מה, אז או שזכריה יהיה פקוק וא"כ זה מבורך שיהיה אפשרות לעקוף. או שד' יהיה כ"כ ריק. וא"כ אין שום בעיה שעוד כמה רכבים יעברו שם.

אני גם לא חושב שזה יקרה, מסיבה פשוטה כי לא החליטו ככה. ויתכן גם שהתועלת לא מצדיקה את העלות, אבל ברור שזה יהיה נכון ותועלתי לעשות את זה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
אם שד' האמוראים היה מגיע עד 38. היה טענה כזו. אלא שצריכים לעבור דרך כבישים נוספים. שבו יש את הדברים האמוראים.
אם רמה ד' תתחבר לכביש 38 זה יהיה דרך כביש רחב לפחות כמו האמוראים אם לא יותר (יש למשרד התחבורה "היררכיה" של כבישים) כתבתי לדוגמא כביש שיתחבר לכיכר של האמוראים רב חנן וירד לכביש 38. כמובן אם כן זה יהיה כביש עם לפחות 2 נתיבים לכל כיוון.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
מגוחך שמישהו מרמה א' ואפי' מרמה ג' יעבור דרך 3 שכונות עם ככרות ופסי האטה אינסופיים, בשביל להגיע לנקודה מרוחקת יותר בכביש 38. לא קוראים לזה כביש גישה מהיר. מאידך, רחוב שד' האמוראים יתרוקן כיוון שרמה ד' 4 וד'5 לא יצאו משם.

שיקולים אחרים אני מבין. (כמו עלות שיפוע, וקירבה של שני מחלפים) אבל שיקול של פקק ברמה ד' בגלל שיש יציאה משם הא טיפשי כי רמה ג' ודאי לא ישתמשו בזה. יותר נח ליסוע בכביש של 2 נתיבים ולהגיע לנקודה יותר טובה.
זה כמו לומר שתושבי תל אביב יקצרו דרך רח' רבי עקיבא להגיע לכביש גהה.
אתה מגחך כי אתה לא מכיר את המציאות, תיסע לבני ברק ותבדוק ברחובות חד סטריים את עומסי התנועה הנוצרים מאנשים שמקצרים בהם את דרכם במקום לנסוע בכביש גהה הרחב והפקוק.
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אתה מגחך כי אתה לא מכיר את המציאות, תיסע לבני ברק ותבדוק ברחובות חד סטריים את עומסי התנועה הנוצרים מאנשים שמקצרים בהם את דרכם במקום לנסוע בכביש גהה הרחב והפקוק.
זה בהחלט מגוחך.
אם המצב של זכריה הנביא יהיה כמו כביש גהה, אז לא כדאי לפתוח עוד יציאה?
מה היה עדיף? אולי למשל לסגור את ז'בוטינסקי כדי שלא יקצרו דרך אבוחצירא? אלא יפקקו עוד יותר את אם המושבות?
אם זה יביא עוד רכבים שיקצרו בדרך שבלי פקקים היא לוקחת כ- 2,3 דקות יותר, זה אומר שפקוק נורא יהיה בזכריה וחובה להוריד ממנו רכבים כמו למשל את הרכבים שיוצאים מד'.
שוב דברתי על יציאה מרמה ד' 5, שזה הנושא שהתחיל כאן, ועליהם הגבתם.
העניין של עלות מול תועלת לא חישבתי ואני לא יודע. ואני מבין שצריך הצדקה רבה בשביל לבנות מחלף נוסף, ייתכן שהיא לא קיימת. דיברתי נטו על הטענה שבשביל לחסוך פקקים ברמה ד' לא עושים יציאה מהם. שזה אכן מגוחך.
 

די

משתמש סופר מקצוען
מה היה עדיף? אולי למשל לסגור את ז'בוטינסקי כדי שלא יקצרו דרך אבוחצירא? אלא יפקקו עוד יותר את אם המושבות?
אם זה יביא עוד רכבים שיקצרו בדרך שבלי פקקים היא לוקחת כ- 2,3 דקות יותר, זה אומר שפקוק נורא יהיה בזכריה וחובה להוריד ממנו רכבים כמו למשל את הרכבים שיוצאים מד'.
לא חייב להיות פקוק נורא בזכריה הנביא. מספיק שיהיה פקק קטן בכיכר של צאלים כדי שהוויז ישלח דרך רמה ד'.
ולדעתי אין סיכוי שתהיה יציאה מרחוב צדדי בד'5 לכביש 38. אם כבר תהיה יציאה רחבה דרך האמוראים.
 

יעקב הרמתי

משתמש פעיל
בשד' האמוראים יש מלא ככרות. ובד' 4 יש מלא מלא פסי האטה.

אני לא אתפלא לשמוע. דרך רחוב של מגורים זה לא קיים. צפון בני ברק זה משהו אחר. זה אזור תעשייה.

נסיעה מאליהו בנביא למחלף רמת בית שמש הוא 4 ק"מ בנסיעה.צפה בקובץ המצורף 1661761
אם יהיה יציאה דרך רמה ד' 5 להגיע לאותה נקודה יהיה יותר מ4.5 ק"מ.
ועכשיו חשבון פשוט, נסיעה דרך כביש שנוסעים כ60 70 קמ"ש במשך 4 ק"מ עם שני נתיבים (שזה אומר שאפשר לעקוף.) או נסיעה 4.5 ק"מ דרך כביש שאפר להגיע בו הכי הרב ל50 קמ"ש וצריך להאט כל 200 מטר ולחות להולכי רגל שיעברו את הכביש, ולפעמים להיתקע מאחורי רכב שעוצר באמצע הכביש... מה יותר מהר? ברור שיקצרו דרך ד'. נכון????

שוב, אני מבין שיש שיקולים אחרים. אבל טענה שיקצרו דרך אזור של בנינים, שזה אומר כל פעם רכב מאט בשביל להיכנס לחניה. מעברי חציה, ככרות עם נתיב אחד, ופסי האטה. אין סיכוי שמישהו יחשוב לקצר דרך שם. (אלא אם כן המצב בזכריה יהיה כ"כ קטטסטרופלי. וא"כ זה יהיה ממש מבורך.)
יש שיקול אחד שגורם לתכנן כביש יציאה מד'5
הקבלן מפעיל לחצים אדירים על העירייה ושלוחות משרדי התכנון לתכנן כביש שכזה
שלא רק שיגרום לפקקים ב'רחבי' השכונה,
אלא גם ייתן יותר סיכויים לחברת 'נתיב/שפיר' להרוויח משהו מהפרויקט
 

יעקב הרמתי

משתמש פעיל
לא חייב להיות פקוק נורא בזכריה הנביא. מספיק שיהיה פקק קטן בכיכר של צאלים כדי שהוויז ישלח דרך רמה ד'.
ולדעתי אין סיכוי שתהיה יציאה מרחוב צדדי בד'5 לכביש 38. אם כבר תהיה יציאה רחבה דרך האמוראים.
רק לזכור ''שמתכננים'' את כביש '39' ב375
 

די

משתמש סופר מקצוען
יש שיקול אחד שגורם לתכנן כביש יציאה מד'5
הקבלן מפעיל לחצים אדירים על העירייה ושלוחות משרדי התכנון לתכנן כביש שכזה
שלא רק שיגרום לפקקים ב'רחבי' השכונה,
אלא גם ייתן יותר סיכויים לחברת 'נתיב/שפיר' להרוויח משהו מהפרויקט
נתיב מתכונן לשלם על הכביש הזה אם יאשרו לו אותו?
נראה לך שיש סיכוי שיאשרו כזה דבר?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אולי כן, כמו שאישרו לעשות יציאה משדרות נחל ערוגות לרחוב נהר הדן?!
לא כ"כ ירדתי לעומק דעתך (כרגיל) בכל מקרה כל הכביש הזה מתוכנן להרחבה לסטנדרט של כביש מרכזי
הכוונה לחבר את ד'5 לד'7 שמתחברת לכביש 38?
כבר דיברנו על זה מספר פעמים בעבר, אין שום תכנית כזאת זה הכל דיבורים של אנשים שלא קראו תכניות
ד7 מתוכננת כשכונת בלון קטנה לא כשכונת מעבר
גם אין שום תכנית של משרד השיכון לחיבור ישיר בין ד לכביש 38, לפחות לא כרגע
כמו שדי כתב אם יתכננו משהו זה יהיה כביש מרכזי שמתחבר לכביש מרכזי, לא משהו צדדי
לחץ של נתיב? מאוחר מדי, משרד השיכון לא יוציא עוד כסף עכשיו אחרי תכנון השכונה זה דבר שמתמחרים מראש
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מלבד זאת היציאה לזכריה לא קיימת בתכנון אלא יציאה לחדי עם גשר לא מעבר וגם זה לא בטוח שיקרה
קיימת גם קיימת, ואושרה במסגרת ה-2
1716969280950.png
 

די

משתמש סופר מקצוען
כבר דיברנו על זה מספר פעמים בעבר, אין שום תכנית כזאת זה הכל דיבורים של אנשים שלא קראו תכניות
ד7 מתוכננת כשכונת בלון קטנה לא כשכונת מעבר
גם אין שום תכנית של משרד השיכון לחיבור ישיר בין ד לכביש 38, לפחות לא כרגע
כמו שדי כתב אם יתכננו משהו זה יהיה כביש מרכזי שמתחבר לכביש מרכזי, לא משהו צדדי
לחץ של נתיב? מאוחר מדי, משרד השיכון לא יוציא עוד כסף עכשיו אחרי תכנון השכונה זה דבר שמתמחרים מראש
אולי הוא מתכוון שנתיב רוצה לחבר את ד'5 לד'7 כמו בשרטוט המצורף בקצה הימני של ד'7 כביש קטן שמתחבר לד'5, אז להרחיב אותו, זה כביש קטן שייתכן שנתיב יסכים לעשות על חשבונו. ואז יורדים דרך ד'7 למחלפון של מושב זכריה לכביש 38.
לדעתי זה טעות (גם מבחינת תושבי ד'5) אבל אולי זה מה שנתיב רוצה.
ד7.png
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אין דבר כזה נתיב על חשבונו, נתיב בונה את התכנון של משרד השיכון ואין שום תכנון כזה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה