כללי רכישת קבוצתית של מחשבים חזקים

  • פותח הנושא GRN
  • פורסם בתאריך

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
וואוו,זה נראה כאן דיון על רכישת דירה,לא מחשב...

בכ"א,המחשב של פרוג מעניין אותי מאוד,(מבירור שערכתי הוא עונה על כל הדרישות+++)
אם תסגרו מתישהו על עיסקה בשנה הקרובה---
אני מעוניינת גם.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
מכיוון שאני יכול לרכוש את אותו מחשב יותר בזול בלי קבוצה, אין לי עניין בזה...
 

israelm24

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לגרפיקאי ממוצע אין שום צורך בכרטיס מסך חזק יותר, ההבדל היחיד שיורגש הוא במשחקים ולכן אפשר לוותר על התוספת הזו. אם כבר להשקיע יותר, כדאי להוסיף למעבד.
 

שריל'ה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ממש אבל ממש לא רוצה לעורר שוב דיון\מחלוקת\דעות של כל אחד.
אבל שעיה אשמח לדעת פירוט, מאיפה אתה קונה, מחיר.
תודה מראש.
 

israelm24

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מבדיקה קצרצרה שעשיתי עולה התמונה הבאה: עם המחיר שאתם הולכים לשלם פה על מפרט מדור קודם, אתם יכולים לקבל מפרט טוב הרבה יותר מהדור החדש!

מפרט לדוגמא:

<TABLE border=0 cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%"><FORM method=post name=cart_quantity action=http://www.pandas.co.il/shopping_cart.php?action=add_update_product><TBODY><TR><TD class=tableHeading align=middle>כמות. </TD><TD class=tableHeading width="70%"> מוצרים </TD><TD class=tableHeading width="22%" align=left> סה"כ </TD></TR><TR><TD colSpan=4>
pixel.gif
pixel_black.gif
</TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> Intel Core i5 Processor i5-750 2.66GHz 8Mb LGA 1156 Box </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 1,090 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> Intel P55 WHITESBURG BLKDP55WB LGA 1156 </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 485 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> G.Skill 4GB Kit Ripjaws DDR3 PC3-10666 1333MHZ 7-7-7-21 F3-10666CL7D-4GBRH </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 525 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> Samsung 500GB 16MB 7200RPM SATA II HD502IJ Spinpoint F1 </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 295 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> Palit GeForce 9500GT Super 1Gb DDR2 Hdmi PCI-e Model 28643 </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 313 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> OCZ ModXStream 400W PSU / 140mm Fan / 80+ Certified </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 285 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> LG GH22NS50 Super Multi DVD Rewriter Sata x22 Black Oem </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 145 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> Compucase 6XR8 Midi-Tower Black No-PSU </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 335 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD vAlign=top width="8%" align=middle>1</TD><TD class=main vAlign=top width="70%"> הרכבת מחשב במעבדה </TD><TD class=main vAlign=top width="22%" align=left> 197 ש"ח </SPAN> </TD></TR><TR><TD colSpan=4>
pixel.gif
pixel_black.gif
</TD></TR><TR><TD colSpan=4 align=right><TABLE border=0 cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" align=right><TBODY><TR><TD class=tableHeading align=right> סה"כ </TD><TD class=tableHeading align=left> 3,670 ש"ח</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></FORM></TABLE>

הורכב באתר www.pandas.co.il

המחירים המוציינים לעיל הינם ללקוח פרטי רגיל ללא שום הטבת קנייה קבוצתית, בטוחני שניתן להוזיל את המחיר עוד יותר דרך פרוג למשל.

שימו לב! המפרט המוצע לעיל מכיל מעבד מרובע ליבות מהדור החדש של אינטל CORE i5 עם לוח של אינטל בעל גשר צפוני P55 החדש, עם דיסק קשיח 500GB של סמסונג המוצלח, עם זכרונות מעולים בעלי קירור פסיבי, הכרטיס מסך כולל קירור פסיבי (ללא מאוורר שנדפק בדרך כלל אחרי שנה) ומכיל תמיכה ב-CODA (חשוב לפוטושופ CS4 למשל), מארז מרווח ובעל זרימת אויר מצויינת שגם נראה טוב, ספק 400W של OCZ בעל נצילות של 80+, וכל זה באותו מחיר כמו מחשב מדור קודם בעל ביצועים פחותים בהרבה..
כדאי לקחת זאת לתשומת לבכם!

חשוב לי לציין שהאינטרס היחיד שלי זה לעזור לאנשים פה שיקבלו את הטוב ביותר בתמורה לכסף, לא שום דבר אחר. לגבי החנות שציינתי זה לצורך המחשה בלבד.
 

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
שיע וישראל. תודה על המידע.
אחזור שוב כדי לעמוד על שלנו כקבוצה.
חשוב לנו כמובן חוו"ד שלכם כמקצוענים בתחום החומרה.
 

מבינים

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
שייע, למרות שאתה יכול להשיג יותר בזול, פליז, תחשוב גם על שאר החברים, (כדרכך בקודש) שלא מבינים במחשבים ובמחירים, ואל תנטוש את המערכה עד שיוצע לנו המחשב האיכותי והחזק ביותר, כמובן, במחיר הזול ביותר. עם הדברים החשובים שהיו בהצעה שלך אוברק' וכו'

ושוב תודה להנהלת פרוג ולישראל, ולכל העוסקים בצ"צ באמונה... ה' ישלם שכרכם...
 

שריל'ה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
מה הקטע?..
אם שעיה יודע הכי טוב, אז תנו לו את "הכבוד" ושהוא כבר יארגן.
למה ללכת סחור סחור ולא בדוך?
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
בלבלתם אותי לגמרי. העצמתם את בורותי במחשבים והעליתם את רף חששותי. אני עדיין בלי מחשב. הצילו!
 

israelm24

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אין מה להיות מבולבל! המפרט שהוצע ע"י טובי ושייע מצויינים לשעתם, אך כיום כשיצאה פלטפורמה חדשה וחזקה יותר והיא עולה אותו דבר אין טעם ללכת על חומרה ישנה יותר.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
ברוך ה', הנהלת פרוג נותנים את דעתם לנאמר מעל דפי האשכול וידוע לי שהם פועלים ללא לאות במטרה למצוא נוסחה שתהיה מקצועית ואיכותית מחד ומשתלמת מאידך.

אני מקווה שנזכה לשמוע על התפתחות חיובית בקרוב.

גם אני לחוץ בזמן וזקוק לפתרון בהקדם אבל החלטתי לתת עוד צ'אנס למהלך החיובי הזה.

במאמר מוסגר רציתי להעיר לגבי המפרט מבוסס הi5 שהציעו פה.
הוא אמנם מבוסס על המעבדים החדשים של אינטל (SOCKET 1366), אבל שימו לב שהמעבד הוא הi5 שהוא "אחיו המוגבל" של הi7 המהולל, ובנוסף, ההתעקשות על מעבד ולוח חדישים יותר, באה על חשבון רכיבים אחרים כמו הספק, הזיכרון והמארז.
יכול להיות שבשורה התחתונה כדאי להעדיף דווקא את המפרט החדיש בזכות פתיחותו לשידרוגים בעתיד, אבל צריך להבין שתמיד דבר אחד בא על חשבון השני, קידמה גם עולה כסף.
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
תודה תודה אני מחכה. טובי, השמיעי קול, כדי שידע המון העם היכן עומדים הדברים.
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מנסיון מסויים שייע,
גרפיקאים מטבעם לא "משדרגים". הם פשוט מחכים עד שהכל נתקע,
ואז בחמת זעם מתקשרים לטכנאי שלהם ומזמינים את החיה הכי רעה שיש בשוק (לא משנה מה המחיר). ככה זה לפחות בסביבתי.

..אלא אם המדובר בעכברי מעבדה שגם עושים חלטורות בגרפיקה.


הלא כן?..
 

Smeshi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
920 i7 לא הרבה יותר יקר. בסביבות 1400 ש"ח
 

israelm24

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נכתב ע"י Shia;308499:
במאמר מוסגר רציתי להעיר לגבי המפרט מבוסס הi5 שהציעו פה.
הוא אמנם מבוסס על המעבדים החדשים של אינטל (SOCKET 1366), אבל שימו לב שהמעבד הוא הi5 שהוא "אחיו המוגבל" של הi7 המהולל, ובנוסף, ההתעקשות על מעבד ולוח חדישים יותר, באה על חשבון רכיבים אחרים כמו הספק, הזיכרון והמארז.
קודם כל הוא ממש לא אחיו המוגבל של ה-I7 אלא אחיו השפוי יותר. נכון שמבחינת מחיר הוא לא הרבה יותר זול מה-I7, אך בראיה כוללת של כל הפלטפורמה, שילוש של לוח/מעבד/זכרון I7 יעלה יותר בכ-1000 עד 1500 ש"ח משילוש של I5.
חשוב לי לציין שההבדל העיקרי בין ה-I7 ל-I5 מעבר לתושבת השונה (1366 לעומת 1156) זה התמיכה בריבוי נימים (HT). מעבר לזה ל-I5 יש יתרון שאין ל-I7 והוא הטורבו מוד. שזה אומר שביישומים בהן אין צורך בארבעה ליבות, המעבד מכבה אוטומטית שתי ליבות וממהיר את השתיים הפעילות, כך שמקבלים מעבד דו ליבתי זמני בעל מהירות גבוהה יותר ממהירותו המקורית של המעבד.
לגבי בא על חשבון השני, אני לא רואה איפה בדיוק משהו בא על חשבון משהו אחר.. הן הזיכרון, הן הספק, הן הקשיח והן המארז מעולים ולא נופלים מאף מפרט שהוצע פה.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
הזיכרון במפרט שלך הוא של 1333MHZ לעומת 1600 בזה של פרוג
הספק 400W לעומת 500W
המארז, זול ביותר מ-100 שקלים
לא התעמקתי בלוח שבמפרט שלך אבל הלוח של פרוג יקר ב300 ש"ח, מן הסתם שיש לזה משמעות.

אם נשווה את כל הרכיבים הנ"ל לרמה של המפרט של פרוג, נקבל בשורה התחתונה מחשב שמחירו מעל 4000 ש"ח.

יכול להיות שעדיף להתפשר טיפה בכמה רכיבים (ספק, מארז, מהירות זיכרון וכד') לטובת מעבד מתקדם יותר.
קשה לי להחליט מה עדיף, ללכת על מעבד מתקדם עם מפרט נלווה טוב
או לחילופין, ללכת על מעבד פחות מתקדם עם מפרט נלווה מעולה
 

*לאה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נו, מכל האשכול הזה יצאתי עם דוקטורט למחשבים אבל נשארתי בלי מחשב,
יש מצב להגיע לתכל'ס?
 

יוסי10

משתמש חדש
חברה הגעתי למסקנה שהדרישות של חברי האתר הם ברמה גבוהה ומפוצלת והחלטתי לעשות שיעורי בית לעצמי ולחברי הפורום הלכתי ל3 חנויות מחשבים וקיבלתי הצעות מגוונות הדברים עדין בבדיקה
אעלה אותם בקרוב לאתר .......
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  22  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה