ברכי פוזנר
מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
•
איזה כיף לשתף קצת אחרי העבודה הלחוצה
אז---
מה יש פה יום?
רחלי היקרה פנתה אלי בבקשה לשדרג לה לוגו קיים שעיצבה בתוכנת קאנבה (רחלי את מרשה לי נכון?)
הלוגו שקאנבה הוציאה היה חביב ומטה, ורחלי הרגישה שהיא לא אוהבת את התוצאה היא חיפשה משהו שישדר יותר מקצועיות, יוקרה, אמינות וראש גדול. אז היא באה אלי
עבדנו תיק תק על כמה סקיצות כמו אלו שהיו נראות לי גם מחברות לאוירת הוינטאג' שבתמונות שלה וגם יפות אש!
אבל רחלי עדיין לא התחברה
היא טענה שהתמונות שלה זה סטייל אחר, יותר מוקפד ויוקרתי, היא רוצה גווני זהב בכלל
זרמתי.
מפה לשם עוד קצת ירידה לפרטים וחפירה בערכי המותג הגענו לסקיצה הזאת, ורחלי ישר התחברה אליה: זה בול אני! מושלם! ככה ודי! (אני: הידד!)
והנה כמה מוקאפים:
אחרי הלוגו קפצנו במהירות טיל לעיצוב מודעה למקומונים ותפוצה דיגיטלית עבור רישום לכנס הפתוח שהיא עורכת,
כאן התחיל הסיפור האמיתי!
התחלתי עם סקיצה שהיתה נראית לי וואוו, למרות המלל הרב:
משהו עדיין לא זרם טוב ללקוחה, זה היה חיוור מידי והיא הרגישה שזה לא מעביר את המסר שלה כמו שצריך
ניסיתי לשחק עם הצבעים, מיקומים וכל העניינים:
אבל אז הגיעו שינויים מגבוה (מנטוריזציה בלע"ז) שלא אהבו את התוצאה, נאלצנו לוותר וללכת על סגנון אחר, מודעה יותר מלאה ודחוסה בטקסט אבל עדיין יפה וחתיכה
קבלו אותה
ב"ה אחרי פרסום המודעה רחלי הוצפה בפניות רישום (מה שאומר היה שווה!)
מיד אחרי הפרסומים התיישבתי על פרוספקט (מלא מלא מלללל!!) שיחולק לאורחות בארוע וכן עוד כמה אביזרים שישלימו את הלוק בארוע עצמו, וזהו!
הלקוחה ואני מבסוטות לחיים ולשלום
תודה שהגעתם לכאן
כל תגובה תתקבל בברכה
אז---
מה יש פה יום?
רחלי היקרה פנתה אלי בבקשה לשדרג לה לוגו קיים שעיצבה בתוכנת קאנבה (רחלי את מרשה לי נכון?)
הלוגו שקאנבה הוציאה היה חביב ומטה, ורחלי הרגישה שהיא לא אוהבת את התוצאה היא חיפשה משהו שישדר יותר מקצועיות, יוקרה, אמינות וראש גדול. אז היא באה אלי
עבדנו תיק תק על כמה סקיצות כמו אלו שהיו נראות לי גם מחברות לאוירת הוינטאג' שבתמונות שלה וגם יפות אש!
אבל רחלי עדיין לא התחברה
היא טענה שהתמונות שלה זה סטייל אחר, יותר מוקפד ויוקרתי, היא רוצה גווני זהב בכלל
זרמתי.
מפה לשם עוד קצת ירידה לפרטים וחפירה בערכי המותג הגענו לסקיצה הזאת, ורחלי ישר התחברה אליה: זה בול אני! מושלם! ככה ודי! (אני: הידד!)
והנה כמה מוקאפים:
אחרי הלוגו קפצנו במהירות טיל לעיצוב מודעה למקומונים ותפוצה דיגיטלית עבור רישום לכנס הפתוח שהיא עורכת,
כאן התחיל הסיפור האמיתי!
התחלתי עם סקיצה שהיתה נראית לי וואוו, למרות המלל הרב:
משהו עדיין לא זרם טוב ללקוחה, זה היה חיוור מידי והיא הרגישה שזה לא מעביר את המסר שלה כמו שצריך
ניסיתי לשחק עם הצבעים, מיקומים וכל העניינים:
אבל אז הגיעו שינויים מגבוה (מנטוריזציה בלע"ז) שלא אהבו את התוצאה, נאלצנו לוותר וללכת על סגנון אחר, מודעה יותר מלאה ודחוסה בטקסט אבל עדיין יפה וחתיכה
קבלו אותה
ב"ה אחרי פרסום המודעה רחלי הוצפה בפניות רישום (מה שאומר היה שווה!)
מיד אחרי הפרסומים התיישבתי על פרוספקט (מלא מלא מלללל!!) שיחולק לאורחות בארוע וכן עוד כמה אביזרים שישלימו את הלוק בארוע עצמו, וזהו!
הלקוחה ואני מבסוטות לחיים ולשלום
תודה שהגעתם לכאן
כל תגובה תתקבל בברכה