קורונה קורונה - ענייני בלבד!

מצב
הנושא נעול.

שמחהלה

משתמש פעיל
אני שמעתי מאבא של בחור שהוא וכמאה מחבריו נבדקו כנל
בערך 10 נמצאו חיוביים
10!!!!! אחוז
וזה כאן הבעיה של החזרה ללימודים בבתי ספר ובגנים, שיתכן וחלק מהילדים חיוביים בלי תסמינים והם ידביקו את אנשי הצוות המבוגרים וגם ילדים נוספים שידביקו את ההורים, נשמע מפחיד.
 

יחיאל א

משתמש פעיל
בשורות טובות: הדס ביטון מאלעד בת ה11 שנדבקה בקורונה ואושפזה במצב קשה, שבה להכרה מלאה.

'ערוץ 13': נער בן 16 אושפז ברמב"ם במצב קשה אך יציב - באחת מהבדיקות נמצא חיובי לקורונה.

ד"ר איתי גל (ווינט): שוויץ קובעת: ילדים אינם מדביקים בקורונה - ויכולים לחבק את הסבא והסבתא.

עצמאות בסגר: במהלך היממה האחרונה המשטרה רשמה 1,091 דוחות על יציאה מהבית בניגוד לתקנות.

הקורונה בעולם: הולנד - מספר הנדבקים בנגיף הקורונה במדינה עלה בעוד 386, ועומד על 38,802 מקרי הידבקות סה"כ. 145 בני אדם נוספים מתו מהנגיף במדינה, ומספר המתים הכולל עומד על 4,711

חדשות 12: ממשלת שווייץ מאריכה את האיסור על עריכת אירועים ציבוריים גדולים שעולים על אלף איש עד סוף אוגוסט. מאידך כמה מגבלות אחרות על פתיחת חנויות, מסעדות ומוזיאונים יוסרו ב11 במאי.

‏מצרים היא המדינה האפריקאית עם הכי הרבה מקרי קורונה מאומתים, כך על פי סיכום יומי של ארגון הבריאות העולמי ביבשת. במצרים 5,042 מקרים, והיא מקדימה מעט את דרום אפריקה שבה 4,996 מקרים. המדינה שבה הכי הרבה מקרי מוות באפריקה היא אלג'יריה

הקורונה בישראל: מספר החולים עומד על 7,386 מתוכם 115 במצב קשה ו-90 מונשמים. מניין הנפטרים עלה ל-215. מפרוץ המגפה אומתו בישראל 15,834 חולים.

ערוץ 12: חלק מגורמי המקצוע ימליצו מחר לראה"מ לפתוח ביום ראשון רק את כיתות א' וב' ולא את גני הילדים.

‏היועץ הרפואי הבכיר לטיפול בקורונה בארה"ב, ד"ר פאוצ'י: "יש תרופה שיכולה לעצור את הקורונה" ‎

׳כיכר׳: בחור ישיבה בן 16 מצפת אושפז בביה״ח רמב״ם בחיפה עם בעיה לבבית וכשל רב מערכתי. חשש כי הוא חולה בנגיף הקורונה. מצבו מוגדר קשה.

עמליה דואק ב׳ערוץ 12׳: בימים הקרובים ידונו על הגבלות התנועה בל״ג בעומר בכל רחבי הארץ.

׳ערוץ 12׳ בכותרות ׳המהדורה המרכזית׳: במשרד הבריאות ובמל״ל ימליצו: לא לקיים מדורות כלל בל״ג בעומר ברחבי הארץ.

כאן: הקורונה בישראל - מניתוח הנתונים של שלושת הימים האחרונים יש קפיצה במספר הנדבקים היומי בנגיף. במשרד הבריאות מוטרדים מכך שמספר הנדבקים ימשיך לעלות בעקבות ההקלות בסגר.

׳ערוץ 12׳: כ-2500 איש השתתפו בלוויה המדוברת אמש בווילמסבורג.

‏'כאן': במל"ל ובמ.הפנים שוקלים להמליץ לממשלה לפתוח את הלימודים בכיתות הגבוהות במוסדות הלימודים במוקדי התחלואה שבמגזר החרדי.

חדשות 12: מספר בדיקות הקורונה שנערכו בימים האחרונים: בתאריך 27.8 נערכו 10,881 בדיקות, ובתאריך 28.8 נערכו 10,476בדיקות. במשרד הבריאות מזכירים כי קיבולת המעבדות לבדיקות קורונה עלתה לכדי כ-15,00, אך ישנה ירידה במספר הפניות וכן ירידה במספר בעלי התסמינים.

גיא זוהר: חדשות טובות לירושלים ובני ברק שקצב הגידול בהן מתמתן, ופחות כיף לתל אביבים - עליה של עשרות בודדות אבל כמעט 7% ביחס לחולים ברוטו. ממתינים לצאת החג כדי לקבל אור ירוק.

אלמוג בוקר: ראש עיריית שדרות הנחה את גורמי החינוך לבדוק היתכנות של למידה במהלך כל השבוע בגנים וזאת בשונה מהמתווה של המדינה- 3 ימים בשבוע. התוכנית: קבוצה א׳ תלמד במבנה הגן קבוצה ב׳ במבנה אחר שאותו תקצה העירייה.

‏הממשלה בוחנת הקלות נוספות בסגר - החלטות צפויות להתקבל בימים הקרובים. ההקלות הנשקלות: ביטול מגבלת 100 המטרים להתאווררות, פתיחת שווקים וקניונים באופן מצומצם, פתיחת צימרים ובתי מלון צמודי קרקע ופתיחת בתי קולנוע תחת מגבלות על שמירת מרחק. גילי כהן

עמרי מניב: יותר מ-750 פסיכולוגים ועובדים סוציאליים חתמו על מכתב שישלח מחר למשרד הבריאות עם בקשה לאפשר להם להסיר את המסכה מהפנים: לא ניתן לקיים טיפול נפשי משמעותי בתנאים אלו. אנו קרועים בין הצורך לשמור על ההנחיות ובין הרצון לאפשר תנאים סבירים לעזרה נפשית מועילה, בעיקר בעת המשבר הפוקד אותנו.

כאן: לקריאת פתיחת מערכת החינוך: דוח שיוצג מחר צפוי לקבוע כי ילדים מדבקים בשיעור נמוך יותר מאשר מבוגרים. אם בסוף השבוע תהיה עלייה במספר הנדבקים החדשים - החזרה ללימודים תבוטל.

ארליך בטוויטר: אגיד את זה הכי פשוט: הורה ששולח את ילדיו לבית הספר ביום ראשון הקרוב - הוא תמים ופראייר. מבלי לשים לב, הוא שולח את ילדיו להשתתף בניסוי ממשלתי. אם יילך - נרחיב; אם ייכשל ואנשים יחלו והנגיף יתפשט עוד - ניסוג ונסגור שוב. אל תשתתפו בניסוי. אל תשלחו את הילדים. פשוט אל תשלחו.

ח"כ מקלב קורא להסרת הסגר מבית שמש: "הסגר מזיק מאשר מועיל, להכניס להסגר עשרות אלפי איש כשרובם בריאים זהו דבר מפלה וגורם לחוסר אמון במערכת".

יותר מ-2 מיליון ערכות של בדיקות סרולוגיות נחתו הלילה בישראל. מחר בבוקר יועברו הבדיקות לאישור המעבדה הלאומית של משרד הבריאות. בשבוע הבא הבדיקות יועברו לקופות החולים ויחולקו תחילה למוקדי התחלואה (כאן)

ילד מבית שמש חושף בהקלטה המתפרסמת בחרדים 10 סודות מהת”ת המחתרתי: "לומדים בלי מסכה, בלי כלום, בלי 2 מטר, בלי שום דבר. גם המלמד בלי מסכה, אפילו היה למלמד קורונה. יש לנו כיתה גדולה ואנחנו עם המקבילים בערך 60"

מתחמי "היבדק וסע" יגיעו מחר לראשונה למעלות, למועצה האזורית גולן ולכפר נין.

רוני לינדר: 4 מקרים של ילדים ומתבגרים חיוביים לקורונה אובחנו עם בעיה לבבית בישראל. שניים במצב קשה ברמב"ם, עוד שניים שכבר החלימו ושוחררו בשערי צדק ובהעמק. ויש עוד מקרה אחד של נער עם דלקת בשריר הלב שעדיין בודקים אם יש/הייתה לו קורונה.

הממשלה הבריטית משנה הערב את האופן שבו מוצגים נתוני התמותה מקורונה ומוסיפה באופן רשמי לראשונה גם את אלו שמתו מחוץ לבתי החולים. מספר המתים בבריטניה עומד היום על 26,097. אלעד שמחיוף

‏ממשלת בריטניה מוסיפה עוד 3,811 מתים לסך מקרי המוות מקורונה בממלכה: הסיבה לכך היא הוספת החולים שמתו מהנגיף בבתי אבות. עמיחי שטיין

‏הדרום קוריאנים אומרים כי המחלימים שנבדקו ונמצאו חיוביים שוב אינם חולים, וזה נובע משיירי RNA שהותיר נגיף הקורונה. והם בריאים. ה-CDC שלהם אומר כי הזיהום איננו כרוני, הנגיף לא חודר או משנה את ה-DNA של התא (ובמילותיהם: זה לא איידס). נדב אייל

נחשוני בווינט: לפי המתווה שאושר - לכל מדורה במירון יורשו להתלוות כמאה איש. זה כולל: תלמידים, מקורבים, תזמורת ומקהלה. גם ה-100 איש בכל מדורה יוצבו במעגלים שונים וישמרו על מרחק ביניהם.

ויסברג בבחדרי: הורים זועמים - בשיא משבר הקורונה רבים מהישיבות גבו את שכר הלימוד כרגיל מחשבונות של הורים שקורסים תחת הנטל, כשהילדים בכלל בבית. אחד ההורים: "יש לי שלוש בנים בישיבות גדולות, אני משלם עבורם 1000 ש"ח לכל בחור, הם בבית מלפני פורים ואני ממשיך לשלם".

ויסברג ב'בחדרי': הנגידים הגדולים של עולם התורה והחסידות מתאוששים מנגיף הקורונה בו הם נדבקו. הנגיד לבית ויז'ניץ ר' חיים משה פלדמן פקח את עיניו, הנגיד לבית צאנז ר' מיכל רוזנברג שוחרר מבית החולים, כך גם הנגידים מלוס אנג'לס ר' צביקה רייזמן ור' בערי וייס החלימו.
 
נערך לאחרונה ב:

רינהרינה

משתמש מקצוען
ייתכן שאם מתווה הקפסולות בישיבות יצליח זה דווקא יעצור את התפשטות הקורונה-
ברוב המקרים הבחורים הם אלו שמביאים את הנגיף הביתה!
יוצאים מהבית ולא ממש מקפידים על הכללים והמרחק הנדרש...
 

ayys

משתמש מקצוען
מספר המחלימים בעולם עבר את ה1,000,000.

וזה עוד בלי להכליל את האנגלים שמשום מה לא מפרסמים את הנתון של ההחלמה.

 

לווים

משתמש מקצוען
מספר המחלימים בעולם עבר את ה1,000,000.

וזה עוד בלי להכליל את האנגלים שמשום מה לא מפרסמים את הנתון של ההחלמה.

בריטניה הקפיתו אתמול את מספר החולין בצורה דראמטית!
 

ayys

משתמש מקצוען
בריטניה הקפיתו אתמול את מספר החולין בצורה דראמטית!
זה לא היה עיקר ההודעה שלי, אלא הנושא של מספר המחלימים, וציינתי שבריטניה לא מביאים נתונים של מחלימים בכלל.
דרך אגב באתר המעקב שהבאתי, הם לקחו את הנתונים של 'ההקפצה' וחילקו אותה על פני כל הימים באמת כפי שהיה (לפי צורת הספירה החדשה), ולא השאירו את זה רק על אתמול.
 

שירהפ

משתמש מקצוען
׳ידיעות׳: מסתמן: השווקים ייפתחו כבר בתחילת שבוע הבא - הקניונים ייפתחו שבוע לאחר מכן. גם לים ניתן יהיה להגיע בשבוע הבא.
אם קניונים נפתחים, והתלמידים בחופשה, הקניונים יהיו מלאים ואז מה??
 

צ'ייסר

משתמש מקצוען
אני שמעתי מאבא של בחור שהוא וכמאה מחבריו נבדקו כנל
בערך 10 נמצאו חיוביים
10!!!!! אחוז
לא נשמע אמין
שהתקשורת לא חוגגת על זה
בכל אופן
אם זה נכון זו בשורה עצומה
כיון שאם מצאו 10%חולים
אז הם יחד עם המחלימים הידועים ושלא ידועים=30%
שכבר עברו את זה בשלום והם מחוסנים
 

שרית קובל

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
 

צף

משתמש פעיל
לא נשמע אמין
שהתקשורת לא חוגגת על זה
בכל אופן
אם זה נכון זו בשורה עצומה
כיון שאם מצאו 10%חולים
אז הם יחד עם המחלימים הידועים ושלא ידועים=30%
שכבר עברו את זה בשלום והם מחוסנים
מי אמר שהתקשורת יודעת?
לא נראה לי שהם עשו את הבדיקות במרוכז שיש למישהו את המידע הזה

ולא הבנתי את השמחה הגדולה, הם כרגע חולים ומי יודע אם הם לא הדביקו בנתיים מחוסר ידע

בנוסף מכירה אישית מקרה של חיובי עם תסמינים אחרי 2 שלילי
ויש עוד עדויות על כאלה שחזר להם
כך שלא בטוח שהחיסון הזה הוא משהו אמיתי
 

משפחת לוי...

משתמש מקצוען
משרד הבריאות צפוי להמליץ: להשאיר את הילדים הקטנים בבית
לאחר שאמש חשפנו כי דעתם של גדולי ישראל לא נוחה מהחלטת משרד החינוך לפתוח את מוסדות החינוך וכי הדבר עשוי להביא להתפרצות מחודשת של הנגיף - הבוקר מתפרסם כי גם משרד הבריאות צפוי להמליץ שלא לפתוח את מוסדות החינוך בקצב שתוכנן בשל הסיכון
בריאות30.4.2020 | 09:20



גורמי מקצוע במשרד הבריאות צפויים להמליץ לממשלה שלא לפתוח את גני הילדים או את בתי הספר מחשש שהדבר יביא להתפרצות נוספת בנגיף הקורונה.

הדיווח הזה מגיע כהמשך ישיר לעמדת גדולי ישראל שפורסמה לראשונה אתמול ב'בחדרי חרדים', שהביעו התנגדות לחזרת הילדים הצעירים ללימודים ואמרו כי הם לא ידעו לשמור על הנחיות משרד הבריאות.

ישיבת הממשלה צפויה להתכנס מחר כדי לדון במתווה שהציג משרד החינוך, שהמליץ לחזור ללימודים כבר ביום ראשון בבוקר. ברקע ישנם מחקרים המעידים כי ילדים בכל הגילאים נדבקים ומדביקים בקורונה - מה שמעלה את החשש כי הם עלולים להדביק את המבוגרים שיפגשו בהם בזמן שגרת הלימודים.

על שולחן הממשלה צפוי להעלות מחקר של מכון גרטנר, שבדק האם ילדים מדביקים ומדבקים בקורונה, כאשר התוצאות שמגיעות ממדינות העולם אינן חד משמעויות. אמש דווח כי בכירי משרד הבריאות קיבלו מידע שמסתמן מהמחקר החדש של מכון גרטנר ולפיו ילדים מדביקים, ועל כן הם צפויים להמליץ לשרי הממשלה ולראש הממשלה שלא לפתוח את בתי הספר בתחילת השבוע הבא, מאחר והדבר עלול להביא להתפרצות מחודשת ומסוכנת של הקורונה בישראל.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי למרות פתיחת הלימודים הצפויה ביום ראשון הכריעו גדולי הדור, שר התורה הגר"ח קנייבסקי, נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שלא לפתוח את המוסדות לילדים הצעירים.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', עולה כי גדולי ישראל הביעו חשש כבד מכך שהילדים בכיתות הקטנות לא יבינו את החשש ולא ישמרו על הנחיות משרד הבריאות שקובעות להימנע ממגע ושמירה על מרחק שני מטר.

אחד ממקורבי גדולי ישראל אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי אם זה מטעמי בריאות אז צריך להחזיר רק את הבוגרים ולא הקטנים כי הם לא יודעים לשמור על היגיינה. גדולי ישראל הורו לבקש מהממשלה שלא לפתוח לילדים הקטנים מטעמי החזרת המשק לשגרה, נושא הבריאות חשוב מאוד ויש חשש של פיקוח נפש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות הוראת גדולי התורה יזם שר הפנים אריה דרעי פגישה להיום (חמישי) בין מנהלי הרשתות אליעזר סורוצקין וחיים ביטון לצוות המל"ל ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, כדי לבחון אופציות למנוע את הסכנה מפני התלמידים הצעירים.

בחדרי חרדים

כל רגע
 

דוב בער

משתמש רשום
מה זה המספר המטורף של מתים בבריטניה היום?
4419 ביום אחד.
היא קפצה בכך למקום השלישי בכמות המתים (אחרי ארה"ב ואיטליה)
טעות רק 795
 

A052

משתמש סופר מקצוען
מה שכתבו פה על נדבקים חיוביים בלי תסמינים.
מה התעוררתם עכשיו.

הנתונים הרשמיים של משרד הבריאות זה 12% ללא תסמינים!! ואם הם יודעים ככה, סביר שזה אפי' כפול מזה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה