בטחוני פיגוע נוסף ---- פצועים אנוש ובינוני

איש אופקים

משתמש מקצוען
 

איש אופקים

משתמש מקצוען
רק בסוגריים...
משהוא שתפס אותי בסיפור פה
מעניין מי היה הנהג...
כל הכבוד לו.....
לפי מה שהתפרסם
במקום לאבד את העשתונות הוא המשיך בנסיעה עד לשער היישוב ...ושמה הם הזעיקו עזרה..
נריה פלדמן, מי שנהג ברכב שאליו כוון הפיגוע בחומש שבשומרון, בליל שישי האחרון, משחזר את הרגעים הקשים בהם נמלט מהמקום על הג'אנטים בעיקולים מסוכנים ללא בלמים. "ביציאה מחומש הגענו לצומת שבו חייבים לעצור כדי לפנות שמאלה. עצרתי והתחלתי לגלוש לכביש כדי לראות שאני יכול להשתלב, כשלפתע שמעתי 'בום, בום, בום' וקלטתי בזווית העין פלאשים כאלה. בשבריר שנייה ניסיתי להבין מה זה יכול להיות, בקת"בים, זיקוקים או אבנים, ואז שמעתי פגיעות בכל מיני דברים במכונית והבנתי זה ירי". כך בראיון לאלישע בן קימון ב'ידיעות אחרונות'.
עוד הוא מספר: "באותו רגע, כדי לצאת מטווח הירי, פשוט פרצתי לצומת. תוך כדי שמעתי צרור יריות. הבנתי שזה פיגוע. היינו ארבעה במכונית. תוך כדי ראיתי שכל הנורות ברכב נדלקות לי. הכל מהבהב. הגלגלים, הברקס הכל. מיד אחרי הצומת יש עיקול. רציתי לבלום ואז גיליתי שאין לי ברקסים. הבלם מגיב לי מאוד חלש, כנראה נפגע מקליע. ברגע שיהודה (שמת מפצעיו) אמר שהוא נפגע, הבנו שהוא נפגע קשה. תוך כדי הנסיעה בעיקולים, כמעט בלי ברקסים, אני רק לוחץ גז, גז, גז ומתמרן עם ההגה. הבנתי שכדור בצוואר זה עניין של חיים ומוות. אין אפשרות אחרת. זה חיים של חבר שלך, אתה לא עושה חשבון, אלא קופץ למים".

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', ברגע זה קיבל פלדמן החלטה משמעותית: הוא שינה את נתיב הנסיעה והחליט לנסוע לשער האחורי של שבי שומרון, מסלול שקצר בחמישה קילומטרים מהדרך המקורית. תוך כדי הנסיעה המטורפת, בקור רוח מדהים, הוא גם התקשר והחל להזעיק את כוחות ההצלה.

"התקשרתי לרבש"ץ של שבי שומרון ואמרתי לו שיפתח את השער האחורי ושהיה פיגוע. ואז בכפר בורקא זרקו עלינו בקת"ב תוך כדי הנסיעה, שלמרבה המזל לא פגע בנו". עוד סיפר, "באזור בורקא כבר הרגשת שאני נוסע על הג'אנטים. המכונית התחילה פשוט לשייט על הכביש בלי אחיזה טובה. ואז 4-3 קילומטרים משבי שומרון יהודה כבר איבד הכרה לגמרי. כולנו צעקנו אליו, ניסינו לשמור עליו חי. אני הייתי גם עם הכוחות בטלפון, כך שכשהגענו לשבי שומרון כבר חיכו לנו כוננים מהיישוב, והם התחילו לטפל ביהודה".
 

משה מנדלוביץ

משתמש מקצוען
עד עכשיו בכל פיגוע היה קם ישוב חדש
כך הוקם לדוגמא בחברון בית השישה
ועוד דוגמאות למכביר
עכשיו בעקבות הפיגוע הרסו את המבנים העלובים של ישיבת חומש
ושומרים שלא יעלו לשם יהודים
במילים אחרות אומרים לערבים מפורש תרצחו יהודים
בעיקר במאחזים ואז תרוויחו שיגרשו את הנשארים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה