בטחוני פיגוע נוסף ---- פצועים אנוש ובינוני

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
באמת נראה אדם מיוחד!
כואב הלב. מה יהיה הסוף??

הנרצח כבן 21, הותיר אישה צעירה וילדים (סרוגים) :
לא יודעת עד כמה זה משנה,
אבל הוא בן 25.
חשבו שהוא בחור ישיבה לכן כתבו 21.
 

כהן לוי

משתמש פעיל

פיגוע קשה: יהודה דימנטמן הי”ד מישיבת חומש נהרג מירי מחבלים​

ישראלי נפצע באורח אנוש ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל. השלושה טופלו על ידי כוחות ההצלה, מותו של הפצוע אנוש נקבע



יהודה דימנטמן, נשוי ואב לילד. תושב שבי שומרון ותלמיד ישיבת חומש נהרג ועוד שניים נפצעו באורח בינוני וקל בפיגוע ירי שהתרחש הערב (חמישי) סמוך ליישוב חומש בשומרון.
הפצועים הובאו לשער היישוב שבי שומרון ושם קיבלו טיפול ראשוני על ידי חובשים ופראמדיקים של מד”א, כונני איחוד הצלה וכוחות רפואה של צה”ל.כוחות ההצלה טיפלו במשך זמן רב וביצעו ניסיונות החייאה בישראלי שנפצע באורח אנוש אך הוא נפטר מפצעיו. יתר הפצועים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.
מחקירה ראשונית עולה כי את הירי ביצעו שני מחבלים וכוחות הביטחון מנהלים מרדף אחריהם. אחד הפצועים סיפר כי השניים חיכו בצידי הדרך ואז פתחו באש לעברו ולעבר חבריו. בשבועות האחרונים היו במערכת הביטחון כמה התרעות על חוליות שמתכננות להוציא פיגועי ירי.
הנרצח הי”ד
שר הביטחון גנץ שוחח עם הרמטכ”ל כוכבי בעקבות הפיגוע והתעדכן אודות הפעולות לתפיסת המחבלים.
ראש הממשלה בנט מסר בתגובה “יחד עם כל עם ישראל, אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של הנרצח בפיגוע הקשה, ומאחל החלמה מהירה לפצועים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים במהרה. אנו נבוא עמם חשבון”

שר הביטחון, בני גנץ, הגיב לפיגוע: “אני משתתף בצער משפחת הנרצח הערב בפיגוע בשומרון ומבקש למסור רפואה שלמה לפצועים הנוספים. כוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים”.
“אנו ממשיכים בהגברת העירנות והדריכות מול הטרור ביהודה ושומרון, וממשיכים לפעול בכל האמצעים ובכל הזירות מול ארגוני הטרור”, אמר גנץ.


השר לביטחון הפנים עמר בר לב כתב בטוויטר, “פיגוע קשה ליד חומש הערב. הטרור הפלסטיני מרים שוב את ראשו המכוער. תנחומיי למשפחתו ויקיריו של בן הישיבה שנרצח והחלמה מהירה לפצועים”.
יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ כתב: “‏אסור, פשוט אסור להיכנע לטרור. אסור להבין אותו, אסור לחפש לו הסברים, ואסור לבלבל בין טוב לרע ובין אויב לאוהב כפי שעושה הממשלה הזו עד כה”.”התשובה לפיגוע הקשה בחומש חייבת להיות הקמה מחודשת של הישוב והסדרת הישיבה הפועלת במקום מאז הגירוש. ‘ואומר לך בדמייך חיי’. מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים”, הוסיף סמוטריץ’.
ראש מועצה מקומית אפרת עודד רביבי “פיגוע הירי מוכיח שעסקת גנץ בר לב להקצאת חיילים למשימות שיטור פוגעת בביטחון. היריעה של כח האדם של צה”ל קצרה אל מול ריבוי המשימות עם התגברות הטרור הפלסטיני, צריך לאפשר לצה”ל לשמור על חיי התושבים ובטחונם ולא לשלוח אותם למשימות לא להם. בה בעת שתעסוק המשטרה במשימות השיטור כפי שפעלה לאורך הדרך וידעה לעשות כן בלי להכפיש ציבורים ובלי להתלהם. נושא תפילה לשלומם של הפצועים.”
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען
באמת נראה אדם מיוחד!
כואב הלב. מה יהיה הסוף??


לא יודעת עד כמה זה משנה,
אבל הוא בן 25.
חשבו שהוא בחור ישיבה לכן כתבו 21.
בגלל זה קיווינו שזה לא הוא!
ויש לו ילדה אחת
 

שלמה ויסברג

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
אוווויי
לא להאמין שזה הוא!
איזה לב זהב וטהור.
גם אני מכיר אותו, וגם את ההורים שלו,
איזה אסון זה לא נתפס:mad:

כזה תלמיד חכם ומשמח אלוקים ואדם.
תאמר כבר לצרותינו דייייי
 

הנורמלי

משתמש פעיל
מסע הלוויה של יהודה דימנטמן הי"ד, ייצא מחר (שישי) בבוקר מחומש בשעה 9:00. לאחר ההספדים, תיערך עצירה במקום הרצח ומשם ימשיך מסע הלוויה לירושלים. הנרצח ייטמן בשעה 12:00 בבית הלוויות בהר המנוחות בירושלים :
שה' ישמור את המלווים
מפחיד שם לא?!
 

איש אופקים

משתמש מקצוען

ניצול הפיגוע משחזר: "פתאום שמענו צרור יריות"​

אביה אנטמן, שניצל בפיגוע הירי שהתרחש הערב סמוך ליישוב חומש שבשומרון, משחזר את רגעי האימה שלב אחר שלב וגם מספר על חברו יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע •​


cfac67ff7f551f428e6c.jpg
אביה אנטמן צילום: באדיבות המצלם
שעות לאחר שנפצע בפיגוע הירי ואיבד את חברו הקרוב יהודה דימנטמן הי"ד, אביה אנטמן, תושב שבי שומרון, משחזר בלובי בית החולים מאיר בכפר סבא, את אשר התרחש וגם מספר מעט על החבר המיוחד שנרצח.
אביה תיאר הערב: "יצאנו מהיישוב חומש, כשבאנו לפנות שמאלה ביציאה מהיישוב, פתאום שמענו צרורות של יריות. אני הרגשתי מכה חזקה ביד שמאל. אז מיד אמרתי לנהג שייסע מהר. בינתיים מאחורינו מישהו צעק שהוא נפגע בצוואר. אז הנהג הגביר מהירות. נסענו כמה שיותר מהר, בדרך תקשרנו עם כל הכוחות שיכולנו
עוד תיאר אנטמן: "בדרך הבנו שכל הצמיגים מנוקבים ושאנחנו בעצם נוסעים בלי אוויר בכלל בגלגלים עד שהגענו לכניסה ליישוב, שם העניקו לנו החובשים טיפול ראשוני. היינו ברכב מוגן".
הוא נשאל על חברו שנרצח בפיגוע ואמר: "מהרגעים האחרונים אין הרבה מה לספר, הוא לא כ"כ דיבר רק אמר שנפגע. הוא היה חבר מאוד טוב שלי יצא לנו הרבה לדבר. הוא היה בחור טוב שכיף להיות חבר שלו".
לדבריו: "מאירוע של ירי לא חששנו אך פעם לא חשבנו שמישהו ירה בנו. היינו עם רכב פרייבט רגיל. אני ככל הנראה קיבלתי רסיסים ביד ויש לי קצת כאבים אבל מרגיש בסדר. הירי לא היה מרכב חולף בטוח, הירי היה מאדם שעמד כנראה קרוב מאד לכביש ופשוט חיכה לנו וירה עלינו".
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען
17.12.2021 10:24
‏ביזיון: הצבא עוצר את האוטובוסים בדרך לחומש. אנשים יורדים מהאוטובוסים ועולים רגלית דרך הכפרים לחומש, כדי להגיע להלוויה.
17.12.2021 10:24
הפיגוע בשומרון: החל כעת מסע הלוויה של יהודה דימנטמן הי״ד שנרצח אמש בפיגוע ירי.
 

להודות ולהלל!

משתמש מקצוען

מאות מלווים למנוחות את יהודה הי"ד: "נקטפת ביד אכזרית וזדונית"​

בשעה זו נערכת במאחז חומש הלוויתו של יהודה דימנטמן הי"ד, נרצח פיגוע הירי | במסע ההלוויה משתתפים מאות בני אדם, ביניהם רבנים, חברי כנסת ואישי ציבור | ראש הישיבה ממנה יצא אמש דקות לפני הפיגוע, הספיד בקול בוכים: "החותמת שיהודה השאיר בישיבה, תישאר לנצח"​

מאות בני אדם הגיעו הבוקר (שישי) ללוות בדרכו האחרונה את יהודה דימנטמן ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי אמש סמוך לשבי שומרון. ההלוויה החלה במאחז חומש, סמוך לישיבה ממנה יצאו אתמול בערב שלושת נוסעי הרכב שנקלע למארב מחבלים.

למסע ההלוויה הגיעו מאות מחבריו ובני משפחתו, לצד רבנים, חברי כנסי ואישי ציבור. מסע הלוויה חולף בסמוך למקום הפיגוע וימשיך להר המנוחות בירושלים, שם ייטמן הנרצח למנוחת עולמים.

ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, ספד ליהודה דימנטמן: "חומש תישאר לנצח. חומש תתחזק. החותמת שהשאיר בישיבה כאן יהודה תישאר לנצח. נצמח יחד, נתפתח יחד. ויתקיים בנו הכתוב - כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכפר אדמתו עמו".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ספד ליהודה וקרא לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון: "יהודה האהוב, אחינו היקר, אחינו הקדוש, איש אמיץ בתוך ים סוער, נושא הדגל. אדם יקר, עם חיוך תמידי של אהבת ישראל טהורה, תלמיד חכם אמיתי, אידאליסט. נשמתך פה איתנו עכשיו ותמיד תהיה פה איתנו. איך נקטפת מאיתנו ביד כה אכזרית וזדונית רק כי אתה יהודי שחי בארצו?"

"אתמול בלילה גדע מרצח שפל, אוייב שרוצה לראות אותנו נכחדים לא רק מכאן - מחומש שבצפון השומרון, אלא נכחדים מעל האדמה", הוסיף ראש המועצה, "אתמול בלילה קטף האוייב הברברי את נשמתך והותיר את כולנו כואבים, המומים ממשלת ישראל - האחריות עליכם! אתם אחראים לבטחון כל אזרחי המדינה - אלה שבחרו בכם ואלה שלא".

ראש המועצה הוסיף בהספדו: "יהודה לא מת ממחלה, הוא לא נפטר מסרטן. הוא נרצח רק כי הוא יהודי! דם יהודי לא יכול להמשיך להיות הפקר! עד מתי?? אנחנו עומדים כאן, כואבים, בוכים. אבל אנחנו לא נשברים. אנחנו יחד נתקע יתד, ניתן תשובה ניצחת לטרור שרוצה לעקור אותנו מכאן".

יהודה דימנטמן ז"ל, בן 25, נרצח ע"י מחבלים שארבו לרכב שבו נסע בין שבי שומרון למאחז חומש. בפיגוע נפצעו שני חבריו באורח בינוני וקל. דימנטמן, נשוי ואב לילד, התגורר בהתנחלות שבי שומרון ותלמיד ישיבת חומש שבשומרון. מוקדם יותר אתמולהגיעו צוותי החרום של המועצה האזורית שומרון, יחד עם ראש המועצה יוסי דגן והודיעו לאלמנת הנרצח את הבשורה הקשה.

לפי עדותם של הנוסעים ברכב, הם עשו את דרכם בנסיעה מה'כולל' בחומש, כשלפתע נפתחה לעברם אש חיה. הקליעים פגעו ברכבם ופצעו את שלושת הנוסעים. מותו של יהודה, שנפצע אנושות, נקבע בעת שפונה לבית החולים בלינסון. מצבם של שני חברם מוגדר יציב.
 

TAKT

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה