בטחוני פיגוע בחולון

מצב
הנושא נעול.

אבי מירושלים

משתמש פעיל

רצח הקשישה בחולון: מתחזק החשד שמדובר בפיגוע טרור​

חוקרי השב"כ מנהלים מצוד אחר החשוד בתקיפת הקשישה, שאותרה בחולון אחר הצהריים בחולון כשהיא ללא רוח חיים | במערכת הביטחון גוברת ההערכה שמדובר בפיגוע טרור​

אבי גדלוביץ' | בטחוני20.9.2022 | 20:04

d5f8c57d7959f825e95e.jpg
זירת רצח הקשישה בחולון | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
במשטרה גוברת הערב (שלישי) הערכה כי הקשישה שאותרה אחר הצהריים בחולון ללא רוח חיים בחולון, נרצחה על רקע לאומני. בשעות האחרונות פועלים באזור כוחות גדולים של משטרה לצד חוקרי השב"כ, בניסיון לאתר את התוקף. החוקרים חולפים גם בשעה זו בבתי עסק ומגורים ושולפים את תיעודי האבטחה.
הקשישה, נזכיר, בשנות השמונים לחייה, אותרה אחר הצהריים בחולון (שלישי) ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה הותקפה.
מעט לפני השעה 17:30 התקבל דיווח במוקד מד"א על אישה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.
4ec7469de6926a44bc8e.jpg
זירת הרצח. צילום: תיעדו מבצעי מד"א.
החובשים של מד"א דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."
המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת הנסיבות. "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על תקיפת קשישה (85) ברח' החשמונאים בחולון", מסרה המשטרה. "גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותה של הקשישה. כוחות משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות".
בחדרי חרדים
 

אבי מירושלים

משתמש פעיל
פקקי ענק בדרך ז'בוטינסקי לכיון פתח תקווה עקב מחסום משטרתי ככה"נ בעקבות המחבל מחולון שרצח אישה בשעות האחרונות ונמלט.
 

צריכה לחשוב...

משתמש מקצוען
עוד ממפכ״ל המשטרה קובי שבתאי על הפיגוע בחולון: ״בשלב זה יש כוחות שסורקים את האיזור ואנחנו מזרימים כוחות נוספים גם למעגלים הרחוקים יותר, במטרה לשים את היד על אותו חשוד כמה שיותר מהר״.
 

גינדי

משתמש מקצוען

המפכ"ל בזירת הרצח בחולון: "מדובר בפיגוע טרור, יודעים מי החשוד"​


כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל שרצח אחר הצהריים קשישה בחולון בצורה אכזרית ביותר | המפכ"ל הגיע לזירה ואמר לכתבים: "זהותו של החשוד ידועה לנו, עורכים סריקות נרחבות" | סמוך לזירה אותר מוט שככל הנראה שימש את המחבל לביצוע הרצח הנתעב​

אבי גדלוביץ' | בטחוני20.9.2022 | 22:50

7fb9520ed0d9a4716117.jpg
זירת הרצח בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי הגיע הערב (שלישי) לזירת הרצח בחולון, בה אותרה אחר הצהריים קשישה ללא רוח חיים, והודיע באופן רשמי כי מדובר בפיגוע טרור. "כרגע מסתמן שככל הנראה מדובר באירוע פח"ע", אמר שבתאי והוסיף: "זה הכיוון שאנחנו הולכים אליו. מדובר בחשוד שזהותו ידועה לנו ואנחנו כרגע בסריקות במעגלים הקרובים ובמעגלים הרחוקים על מנת לנסות לאתר את החשוד".
במקביל, כוחות המשטרה שפועלים באזור איתרו מוט ברזל שככל הנראה שימש את המחבל. המוט נלקח לחקירת זיהוי פלילי. כוחות גדולים של של המשטרה ושב"כ עדיין מנהלים מצוד אחר המחבל. "בשלב זה יש כוחות שסורקים ואנחנו מזרימים כוחות נוספים לאזור כאן וגם למעגלים הרחוקים יותר במטרה שנשים עליו את היד כמה שיותר מהר", הוסיף המפכ"ל בזירה.
מוקדם יותר אמרו גורמים במשטרה כי גוברת הערכה שהקשישה שאותרה ללא רוח חיים בחולון, נרצחה על רקע לאומני. בשעות האחרונות פועלים באזור כוחות גדולים של משטרה לצד חוקרי השב"כ, בניסיון לאתר את התוקף. החוקרים חולפים גם בשעה זו בבתי עסק ומגורים ושולפים את תיעודי האבטחה.
הקשישה, נזכיר, בשנות השמונים לחייה, אותרה אחר הצהריים בחולון (שלישי) ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה הותקפה.
מעט לפני השעה 17:30 התקבל דיווח במוקד מד"א על אישה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה.
החובשים של מד"א, דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה."
יחיאל גולדמן, קמב"ץ זק"א ת"א מספר: "קיבלנו דיווח מהמשטרה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים ברחוב. בסיוע מתנדבים נוספים מהיחידה, סייענו למשטרה בטיפול בגופה, ובאיסוף הממצאים הרבים במטרה להביאם לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך השלמת חקירה".

עדי ראייה שעברו ברחוב וראו את הקשישה מוטלת על הרצפה תיארו ל'כאן 11' כי זה "היה נראה מזעזע. הראש שלה היה פתוח". לדבריהם ליד גופתה אותר התיק שנשאה עימה ונבדק אם התוקף גנב ממנו דבר מה.
זירת רצח הקשישה בחולון | צילום: זק"א תל אביב זירת רצח הקשישה בחולון | צילום: זק"א תל אביב זירת הרצח בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90 זירת הרצח בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90 זירת הרצח בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90 זירת הרצח בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90 זירת הרצח בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
 

י"כ

משתמש מקצוען
המפכ"ל הגיע לזירה ואמר לכתבים: "זהותו של החשוד ידועה לנו, עורכים סריקות נרחבות"
סמוך לזירה אותר מוט שככל הנראה שימש את המחבל לביצוע הרצח הנתעב
המחבל עבד בסמוך למקום הפיגוע
 
נערך לאחרונה ב:

י"כ

משתמש מקצוען
שמו של המחבל – מוסא סרסור, בן 27 מכפר עזון שבאיו"ש. בכיר במשטרה הבטיח, כי המחבל "ייעצר בטווח השעה הקרובה". מדוברות המשטרה (ת"א): "אירוע רצח בחולון-עדכון. משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר החשוד מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה".
 

גינדי

משתמש מקצוען

לפיד עודכן על הפיגוע: "פחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להילחם"; הפוליטיקאים הגיבו בתגובה לפיגוע הקשה בחולון, בו מחבל רצח קשישה בסמוך לביתה, כתב נתניהו כי "רק יד קשה יכולה לנצח את הטרור" • ב'הציונות הדתית' תקפו בחריפות: "בני גנץ וממשלת השמאל קרסתם מול הטרור והפקרתם את אזרחי ישראל"​

שעות אחרי הפיגוע הקשה בחולון (שלישי), בו רצח מחבל מתועב קשישה יהודייה בת 84 באמצע רחוב מרכזי בעיר, הפוליטיקאים מתחילים להגיב. ראש הממשלה יאיר לפיד נמצא בביקור מדיני בארצות הברית, ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט נמצא בחופשה, ורק שר הביטחון בני גנץ הוא בעל הסמכויות הבכירות ביותר כרגע בממשלת ישראל כדי לקבל החלטות.

ראש הממשלה יאיר לפיד קיבל עדכון על הפיגוע בחולון ומאמצי לכידת המחבל ממזכירו הצבאי האלוף אבי גיל. ראש הממשלה לפיד: "הטרור הוא התגלמותו של רוע טהור. מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו. כוחות הביטחון פועלים בשעה זו למצוא את המחבל, ואני סומך עליהם שישימו ידם עליו. אנחנו ננהג ביד קשה נגד הטרור, נתפוס את המבצע ואת שולחיו. אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת הנרצחת ומחזק אותם בשעתם הקשה".

בציוץ החשבון הטוויטר שלו, התייחס הערב יושב ראש מפלגת הליכוד, חבר הכנסת בנימין נתניהו, לפיגוע הקשה בחולון. "שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצחת בפיגוע בחולון", כתב ראש האופוזיציה נתניהו, "ומחזק את ידי כוחות הביטחון שרודפים אחר המחבל". עוד כתב לסיום ראש הממשלה לשעבר, כי "רק יד קשה יכולה לנצח את הטרור".

יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין בתגובה לפיגוע בחולון הלילה: "הרוע והאכזריות של האויב בלתי נתפסים. מוג לב שבוחר בקורבן חסר ישע, אישה בת 84, שלא היה לה כל סיכוי להתגונן מול תת האדם הזה. המציאות בה מדיניות ההקלות לפלסטינים תיגמר בקרוב. לא יהיו יותר ויתורים מול רוצחים. משתתף בצערה של המשפחה, יהי זכרה ברוך".

התייחסות מפלגת הציונות הדתית לפיגוע הקשה הערב בחולון: "כשלא מגיבים חזק מול הטרור הפלסטיני ביהודה ושומרון תוך זמן קצר הוא מתפשט לכל רחבי הארץ, הערב ראינו את התוצאות הקשות בפיגוע מזעזע בחולון עם רצח אכזרי של קשישה. בני גנץ וממשלת השמאל קרסתם מול הטרור והפקרתם את אזרחי ישראל, בעוד שבועות ספורים תעבירו בע"ה את ההגה לידי המחנה הלאומי כדי שאנחנו נטפל בטרור, כי מול טרור צריך מנהיגות חזקה ולא חלשה ומתרפסת".

בתגובה לפיגוע המזעזע שאירע היום בחולון, מסר יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר: "הזהרנו שהתפקוד הכושל של בני גנץ יעלה לנו בדמים, והערב אנו מתבשרים על פיגוע מזעזע בו רצחו מחבלים בני עוולה אישה בת 84 בפיגוע בחולון. במקום להכות באויב ולהכריע את ארגוני הטרור בהם רשות הפלסטינית, גנץ עסוק בקידום הזיות השמאל ומקדם מדיניות ביטחונית שהביאה אותנו לפיגועים על בסיס יומיומי. גנץ מסוכן לישראל ואינו כשיר לתפקד כשר ביטחון".
 

גינדי

משתמש מקצוען
שעות אחרי שגופתה של הקשישה אותרה על הכביש בחולון, מפכ"ל המשטרה מאשר כי מדובר בפיגוע • המחבל, המתועב! מוסא סרסור, הצליח להימלט, זהותו ידועה למערכת הביטחון • "עבד באתר בנייה סמוך, הגיע למקום עם אח של הקבלן", סיפר קצין בכיר
 

גינדי

משתמש מקצוען
מזעזע!
לאורך כל הרחוב שלנו יש עבודות בניה.
אני כל יום רועדת מפחד לצאת / לחזור. אמאל'ה.
אוף. למה הם מביאים אותם לתוך השכונות שלנו???????
רק אתמול גילינו שבלילה "הבני דודים" מתארחים באתר בניה מאחורי החלון שלנו....
 

פנינה ריימונד

הום סטיילינג מאליאקספרס.
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai
רק אתמול גילינו שבלילה "הבני דודים" מתארחים באתר בניה מאחורי החלון שלנו....
רק אתמול דיווחתי על כאלה, ראיתי מהחלון את השוטרים, יצאו בידיים ריקות :(
כנראה כל יום הם עוברים לדירה נטושה אחרת.
 

sap13

משתמש מקצוען
גופת גבר שנטל את חייו נמצאה הבוקר (רביעי) בעיר תל אביב. מזיהוי ראשוני נראה כי מדובר במחבל שביצע את הפיגוע הרצחני אתמול בעיר חולון, שם רצח באכזריות אישה מבוגרת באמצעות חפץ כבד.

מהמשטרה נמסר כי מאז שעות אחר הצהרים אתמול ועד הבוקר, משטרת ישראל ביצעה חיפושים וסריקות קדחתניים אחר החשוד ברצח הקשישה (84) אתמול בחולון.

במהלך כל הלילה וגם היום התפרסו שוטרים ובלשים, כלבנים, לוחמי מג"ב ושאר יחידות מיוחדות, יחד עם כוחות הבטחון, במאמצי חיפוש מאומצים אחר החשוד במעשה, תוך הפעלת מירב המאמצים וכלל האמצעים העומדים לרשות המשטרה.

לפני זמן קצר נמצאה גופת גבר ברח' בר כוכבא בת"א ובבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בגופת החשוד ברצח. "משטרת ישראל קוראת לציבור לשמור על שגרת החיים, להיות עירניים ולדווח למוקד החירום 100 של המשטרה על כל אירוע חריג", נמסר מדוברות המשטרה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב:ג יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ:ד יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה:ה יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא:ו נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ:ז עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ:ח אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר:ט הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד:י יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

אשליה אופטית • אתגר 48

לוח מודעות

למעלה