בטחוני נסיון לינץ' ביהודים בליל שבת!!

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
'ערוץ 7': עשרות פורעים מהכפר בורקא תקפו באמצעות אבנים, אלות וזיקוקים קבוצת רועי צאן ומספר מתיישבים שהגיעו לסייע להם. אחד המתיישבים נפצע קשה, הובהל לבית החולים ושם נותח בראשו במהלך השבת. ליד מיטתו נמצאים שוטרים מימ"ר ש"י. במהלך העימות ירו ככל הנראה שני יהודים שחשו בסכנת חיים ומהירי ככל הנראה נהרג פלסטיני בשם קוסאי ג'מאל מעטאן, בן 19 תושב הכפר.

׳כאן 11׳: בעל תפקיד בקואליציה לשעבר נעצר בחשד למעורבות בהתפרעות שבה נורה פלסטיני! המשטרה עצרה הבוקר שני ישראלים בחשד למעורבות בעימותים בכפר בורקא ליד רמאללה, בהם נהרג פלסטיני בן 19. אחד העצורים היה בעברו בעל תפקיד בקואליציה.

דורון קדוש: גרסת העצורים הישראלים החשודים בהרג הפלסטיני: פעלו מתוך הגנה עצמית - ״הפלסטינים תקפו אותם והיורה הצליח להגן על חייו בכוחותיו האחרונים באמצעות נשקו האישי. זה היה ניסיון רצח של קבוצת יהודים, לינץ׳ של ממש״. הערב שניהם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט.

‏׳ויינט׳: גורם ביטחוני: איש עוצמה יהודית לשעבר שנעצר לאחר הרג הפלסטיני מחמם את הגזרה כבר זמן רב

רועי שרון: הרג הפלסטיני בבורקא - לא מפנים מאחזים, וכל פעולה צריכה לעבור באישור השר סמוטריץ'. אנשי ביטחון: יש אווירה של רוח גבית מהדרג המדיני - יש כאן מערכת שלמה שמגבה פשיעה לאומנית. יכולת המשטרה לחקור טרור יהודי מוגבלת כשהיא תחת הרוח של השר בן גביר

עקיבא נוביק: ‏איני יודע מה בדיוק קרה ליד עוז ציון השבת, אבל אני מכיר אישית את הבחור היהודי שנפצע קשה בתקרית. הוא רחוק מאד מלחפש עימותים וחיכוכים. לא הייתי ממהר להסיק מסקנות פה

לירן תמרי: שני המתנחלים שהיו מעורבים בתקרית שבה נורה למוות פלסטיני בכפר בורקה שליד רמאללה חשודים ברצח ממניע לאומני.

הרג הפלסטיני בבוקרא. לפני כמה חודשים המשטרה פתחה בבדיקה נגד החשוד שמילא תפקיד בקואליציה, עקב ההתבטאויות שפירסם: "למחוק את חווארה עכשיו, אם צריך ששר הביטחון ימחק גם את הכפרים ליד. תפנימו יהודים המערכת תתעורר רק כשתנסו להגן על עצמכם בידיים" (כאן)

יוסי אלי: ‏האמת חייבת להיאמר: מבין שלפי בדיקה של המשטרה, ה״חשוד ברצח על רקע לאומני״ שאתם רואים בתמונה, חטף אבן בראש, ראשו נפתח ואז הוא ירה לעבר הפלסטינים שיידו אבנים. לייחס לו חשד לרצח זה בערך כמו המודיעין של משטרת מחוז שי. על פניו, כל האירוע הגנה עצמית

ח״כ טלי גוטליב: ‏מחבל רוצח סדיסט מג׳נין. ה׳ ייקום דמו של הגיבור אמיר חן. כך הטרוריסטים. בדיוק כמו 80 פלסטינים שתקפו ופצעו באבנים יהודים שרעו צאן. ואנחנו במלוא הטירוף עוצרים יהודים שהגנו על עצמם. אנחנו משחקים לידיים של המחבלים. פשוט נורא. במקום להבהיר שדמם של יהודים אינו הפקר גם לא של המתיישבים

דורון קדוש: צה״ל בהודעה חריגה: ״הטענות כי צה״ל וכוחות הביטחון התמהמהו בהגעתם לאירוע סמוך לכפר בורקא אינן נכונות ומציגות מצג שקרי״

ענבר טויזר: בבית משפט השלום בירושלים החל הדיון בבקשה להאריך את מעצרם של שני החשודים במעורבות באירוע הירי בכפר בורקה. החשוד בביצוע הירי עדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה ולטענת עורך דינו ביצע את הירי כהגנה עצמית לאחר שהותקף מטווח אפס באבן בראשו. החשוד הנוסף חשוד שלקח לביתו את הנשק האישי שבו השתמש חברו

'כאן': רה"מ נתניהו לא התייחס עד כה להרג הפלסטיני בבורקא. בסביבתו נאמר כי הוא עדיין לומד את פרטי האירוע.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הותר לפרסום: אלישע ירד ויחיאל אינדור חשודים ברצח הפלסטיני סמוך לכפר בורקה - המשטרה מייחסת להם עבירת רצח. אינדור הוא זה שביצע את הירי והוא מאושפז במצב קשה, לאחר שנפגע בראשו מאבן שיידו פלסטינים

לירן תמרי: ‏פורעים ערבים רוצצו את גולגלתו של יחיאל אינדור במהלך עימותים בכפר בורקה. אבל מה? מערכת הביטחון משקיעה משאבים אדירים לעצור 5 יהודים בזמן שאפס מעורבים ערבים בפציעתו הקשה נעצרו

משרד החוץ האמריקני גינה את פיגוע הירי בת"א, ואת הרג הפלסטיני סמוך לבורקא: "מגנים בחריפות את מתקפת הטרור אתמול על ידי מתנחלים ישראלים קיצוניים, דורשים אחריות מלאה וצדק"

הגינוי האמריקני להרג הפלסטיני - השרה ⁦‪אורית סטרוק‬⁩ ב׳גל״צ׳‬⁩: "הממשל האמריקני, עם כל הכבוד והידידות, לא חקר את האירוע עד תומו. יש סרטים שצילמו הפלסטינים עצמם שבהם רואים סוג של לינץ'"

עו"ד נתי רום שמייצג את שני החשודים היהודים מהעימות בבורקה, ברשת ב׳: הם הותקפו על ידי 200 פורעים, זרקו עליהם אבנים, סלעים וזיקוקים. מספר יהודים נפצעו, תוך קריאות של "איטבח אל יהוד". הוא נפגע בראשו ועשו לו ניתוח. מה צריך יותר מזה בשביל טענת הגנה עצמית?

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "אני מבקש לחזק את ידי כל רועי הצאן היהודים שנתקלים בטרור ערבי שיטתי. יש לקוות שחקירת המשטרה לא תושפע מהקמפיין הגזעני שתוקף את התושב הפצוע רק בשל היותו יהודי".

ח"כ צבי סוכות ברשת ב׳ על העימותים בבורקה: אדם נקלע לסיטואציה מסכנת חיים והגן על נפשו. המשטרה קודם עוצרת את היהודי, רצח לא היה פה, אין סיכוי שיצא פה אדם כדי לרצוח ערבים, משטרת ישראל לא טרחה לחקור אפילו ערבי אחד, כדי להבין מה היה שם

עו״ד נתי רום מארגון חוננו מייצג את החשוד המרכזי בירי בפלסטיני בבורקא, לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״300 פלסטינים תוקפים 20 יהודים תוך כדי זריקת סלעים בכינון ישיר, ופוגעים בסטודנט ללא עבר פלילי עם נשק ברשיון, הוא יורה באוויר מספר פעמים להרתעה, עד שהם פגעו בו עם סלע ואז בתגובה הוא ירה להגנה עצמית״

בני גנץ: מתפתח טרור לאומני יהודי מסוכן, של לקיחת החוק לידיים עד כדי פגיעה בחיילים. מחיר שתיקת ההנהגה, חוסר הגיבוי לכוחות הביטחון וגיבוי קיצוניים בידי הקואליציה וח"כים - כתם שלא ימחה על דמותנו, וסכנה לביטחוננו .

ח"כ מרב מיכאלי: "הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: בממשלת נתניהו יש מפלגה של תומכי מחבלים. תומכי טרור. אם רוצים לגרש משפחות מחבלים - אפשר להתחיל בגירוש משפחת המתנחל המחבל".

ח"כ בועז ביסמוט לזיגמן וסודרי בקול ברמה: "דברי מרב מיכאלי על האירוע בבורקא מתסיסים, בפרט כשהנושא נמצא עדיין בחקירה. האמריקאים הם הידידים הטובים שלנו, אבל אין מקום לקפוץ למסקנות לפני סיום חקירת האירוע. אני דוחה כל הקבלה בין האירוע בבורקא לטרור הפלסטיני"

טוויטר חסמה את הציוץ של ח"כ לימור סון הר-מלך מאמש, שבו תמכה בעצור אלישע ירד.

אלחנן גרונר ('הקול היהודי') ברדיו ללא הפסקה: "זה פשוט עלילת דם, בשבת לא היה כל כך מי שיגיב לדבר הזה, ופשוט התקבע נרטיב שמתנחלים ירדו לכפר והרגו ערבי בשביל הסבבה שלהם".
 

ספידי

משתמש מקצוען
בום! בית המשפט השלום בירושלים משחרר את החשודים היהודים מבורקא (נתי רום)

חנן גרינווד: ‏בימ"ש השלום הורה גם על שחרורו של יחיאל אינדור, שנמצא בבית חולים לאחר שנפצעה באורח קשה מאבני הפלסטינים באירוע.
 

ספידי

משתמש מקצוען
יקי אדמקר: ‏אחרי פחות משבוע - ביהמ״ש שחרר את שני היהודים מתקרית הירי ליד בורקה. די מדהים שהשופט לא התייחס לעמדותיהם המקצועיות של כל אנשי הטוויטר והתקשורת שכבר חרצו דין על רצח לשם רצח וטענו שזה ״טרור יהודי״

שחר גליק: ‏עלילות בורקה ובתי משפט - ההחלטה לשחרר את ירד ואינדור נדחתה למחר, בתנאי שהמשטרה תערער בשעתיים הקרובות
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
לירן תמרי: בדיון בהארכת מעצרם של ארבעת החשודים הפלסטינים מהאירוע בבורקה, הם טוענים: "ראיית הסרטון שנמצאת בידי השב"כ והוצגה אתמול במחוזי - מוכיחה שהמתנחלים נכנסו 2 קילומטר לתוך הכפר". כמו כן, אחד העצורים הפלסטינים סובל מפצעי ירי ונמצא קליע ברגלו.

חה"כ טיבי עקף את השר בן גביר והגיע לדיון הארכת המעצר של החשודים הפלסטינים כדי לתמוך בהם.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
לירן תמרי: לא יורדים מהעץ: בהמלצת משטרת ישראל, הגישה כעת הפרקליטות בקשת רשות ערר לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי לשחרר את אלישע ירד ממעצר.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
בית המשפט הצבאי בעופר שחרר בתנאים מגבילים את 4 הפלסטינים מבורקא שנעצרו בחשד למעורבות בתקרית בסוף השבוע. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם - אבל השופט הצבאי דחה את הבקשה והורה לשחררם.

:mad::mad::mad:
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עו"ד אביחי חג'בי מארגון 'חוננו': "פרקליטות המדינה ושירות הבטחון הכללי רודפים את אלישע ירד. מדובר בהתנהגות שלא מתאימה לרשויות של מדינה דמוקרטית".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
המשטרה מתקפלת??
סעיפי העבירות נגד אינדור השתנו: עדיין עומדת עבירת גרימת מוות בכוונה או ברשלנות אך הוסר הסעיף של רצח ממניע גזעני ועבירות ממניע גזענות
אך עדיין המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של יחיאל אינדור, החשוד במעורבות בירי בקוסאי מעטאן בכפר בורקה, ב-10 ימים נוספים.
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
@מטב ממהודעה שלך נשמע שהוא שוחרר מבית החולים? מהתמונה הוא לא כ"כ נראה במצב כזה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה