חרבות ברזל פוליטיקה בעת מלחמה

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
פרסום ראשון במהדורה: פארסת הדחת הח״כים הנורווגיים. יממה בלבד חלפה מאז החל נתניהו לקדם מהלך להחזרת שרים לכנסת. מהלך שנועד לחסוך עלויות למשלם המיסים ולהראות ניסיון לצמצם את המנגנון הפוליטי המנופח.

אלא שבמהלך היממה האחרונה יותר מ-5 ח״כים העבירו מסר ברור ללשכת רה״מ שיסכלו כל הצבעה בכנסת שתביא להדחת ״הנורווגיים״.

המסר עבר גם לשר שיקלי שהודיע רק אתמול על כוונתו לחזור לכנסת. הח״כים אמרו ללשכת נתניהו: ״אם שיקלי יעזוב את תפקידו כשר כדי לחזור לכנסת. לא נאפשר מינוי מחדש שלו לשר התפוצות. ונצביע נגד המינוי בכנסת״

בעקבות האיום לשכת נתניהו הנחתה לעצור את התפטרות שיקלי מהממשלה. והוא לא צפוי לחזור לכנסת בקרוב כח״כ.

לסיכום: הבטחות והצהרות לחוד, פוליטיקה זה קצת יותר מסובך
מיכאל שמש
 

אחג

משתמש מקצוען
גם הקיצוצים בתקציבי המשרדים לא זורמים

שירית אביטן: מירי רגב מאיימת להצביע נגד תקציב הממשלה בחמישי. שרת התחבורה זועמת על הקיצוצים המיועדים לפריפריה בתחבורה הציבורית.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
נטעאל בנדל ב'ישראל היום': הנהלת בתי המשפט שילמה כ־47 אלף שקלים עבור ציור דיוקן של הנשיאה הפורשת אסתר חיות, אשר ייתלה במסדרון השופטים הסגור בביהמ"ש העליון.
הדבר נעשה כחלק ממסורת רבת שנים, שלפיה כל נשיא י העליון הפורשים זוכים למחוות הוקרה - ציור דיוקנם.
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שדר הרדיו והמנחה ניר קפטן בסרטון עם מסר נוקב כנגד אנשי המחאות שהשתלטו על קמפיין משפחות החטופים ועושים בו כרצונם: "נראה לכם שהחיילים שלנו משחקים? הם מתים סתם? לא אכפת להם מהחטופים?" (כל רגע)​
 

צ'יק צ'אק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
בג"ץ מחק את העתירה להוצאת נתניהו לנבצרות. הסיבה: הקפאת הרפורמה המשפטית מאז המלחמה
בג"ץ מחק את העתירה לפיה נתניהו לא יוכל לכהן כראש ממשלה: "רשמנו לפנינו את הצהרת ראש הממשלה בתגובתו המקדמית שלפיה הוא 'ממלא אחר הסדר ניגוד העניינים'. בנסיבות אלו, דומה כי העתירה בראש זה מיצתה את עצמה".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
פרסום ראשון | **מתוך הקבינט אמש** - הוויכוח בין גלנט לבין גביר
‏בן גביר סיפר בקבינט שקיסינג'ר התקשר לגולדה וביקש ממנה לא לבצע מתקפת פתע. "ראינו איך זה נגמר", פנה לגלנט ונתניהו לאור הלחצים האמריקניים. גלנט השיב: אנחנו יודעים מה אנחנו עושים. ואז זה קרה: >>
בן גביר: ממש ידעתם מה אתם עושים שאמרתם להכיל ואני אמרתי לפעול במשך עשרה חודשים ולחזור לסיכולים הממוקדים. אתם ממשיכים לזלזל.

‏גלנט: זה שנחקרת בשב"כ זה לא אומר שאתה מבין במודיעין.

‏בן גביר: אף אחד בליכוד לא יבחר בך.

‏גלנט: שמענו עליך

‏גורם בקבינט: זה היה שיח מביך ומיותר בעת לחימה
 

תצתצ

משתמש מקצוען
אנה ברסקי: לאחרונה התנהלו מגעים מתקדמים בין גורמי האופוזיציה לבין שורה של חברי כנסת בליכוד, כשעל הפרק - אי אימון קונסטרוקטיבי והקמת ממשלה חלופית. על פי מספר גורמים, המו״מ התפוצץ על הדרישה של אותם חברי כנסת לקבל התחייבות בכתב שתעוגן בחקיקה כי הממשלה, אם תקום, תכהן לפחות שנתיים ללא אפשרות להפילה.
 

תצתצ

משתמש מקצוען
סקר מנדטים חדש ב׳ערוץ 12׳: ׳המחנה הממלכתי׳ 35. ׳הליכוד׳ 18. ׳יש עתיד׳ 14. ש״ס 11. ׳ישראל ביתנו׳ 9. ׳עוצמה יהודית׳ 8. יהדוה״ת 7. ערבים 5. רע״מ 5. ׳הציונות הדתית׳ 4 ו׳מרצ׳ 4.
 

אחג

משתמש מקצוען
׳המחנה הממלכתי׳ בהודעה - ״מברכים על הכוונה להאריך את מינויו של מפכ״ל המשטרה מחר בישיבת הממשלה. העלאת מינוי מ״מ נציב שירות בתי הסוהר באופן חד צדדי ובניגוד לסיכום עם ראש הממשלה, פוגעת בביטחון ובאחדות. אנו קוראים לשרי הממשלה להצביע נגד ההצעה, ולאפשר מינוי מועמד מוסכם״.
 

יהודי חשוב

משתמש פעיל
השר גנץ: הכנסת התרופות לחטופינו היא מהלך משמעותי וחשוב. האחריות להחלטה כמו גם על מימושה היא על הדרג המדיני - ורק עלינו.

ליברמן בתגובה להודעת לשכת רה"מ על העברת התרופות: "ביבי, הגיע הזמן שתתחיל לקחת אחריות ותפסיק לקבל החלטות אך ורק על בסיס שיקולים פוליטיים".
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
דוברות ח"כ אלמוג כהן:"היום בבוקר נחקר ח"כ אלמוג כהן בנוגע לאירוע הפס"ד בו השתתף ואף נפצע כלוחם בשנת 2013, לאחר בקשתו של עופר כסיף לפתוח בחקירהלא ניתן לנתק את האירוע מהעובדה שבשבועות האחרונים ח"כ כהן מדבר מעל כל במה על פרשה בטחונית חמורה ודווקא כעת יש מי שמנסה להלך עליו אימים"
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל ב׳ידיעות׳: בימים האחרונים עלה קמפיין עתיר ממון באיילון ובאינטרנט תחת הכותרת ״יחד מחדש״. הסרטון המושקע מתחיל בתמונות מאחדות של חיילים, בתי חולים והלוויות. החשד מתעורר עם תמונות פעילי ״אחים לנשק״, ואחריה הדרישה להקדמת הבחירות. מילואימניקים שיצאו מעזה נפגשו עם מארגני המחאה הזו. האסימון נפל להם די מהר ״הם הציעו לנו תקציב עתק אם רק נוסיף דרישה להחלפת הממשלה״.
 

גונן

משתמש מקצוען
יאיר לפיד ב׳גל״צ׳: ״לא הייתה הצעה של הליכוד שנצטרף לממשלה תמורת תיקים בכירים, מה שהיה זה ח״כים שדיברו ביניהם במסדרון״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה