התייעצות עסקת אופציה בנדל"ן

תשב"ר

משתמש פעיל
שמעתי שגם מעל קניון רמות היו כמה עסקאות כאלו,
פרטי העסקה מלמעלה :
מדובר ברכישת טרום פריסייל של דירת יוקרה במגדל יוקרתי בירושלים בשטח 80 מ"ר במחיר מוזל למ"ר בהשוואה לפרויקטים סמוכים וביחס למחיר שהתחברה תצא לשיווק עוד שנה וחצי,
תשלום כעת על העסקה הינו סך של כמה מאות אלפי ש"ח.
הפרויקט נמצא כעת בשלב שאחרי תב"ע מאושרת שפורסמה לאחר שלבי ההתנגדויות. ההערכה היא כי היתר הבנייה יתקבל במהלך שמונה עשר החודשים הקרובים.
העסקה תסגר מול החברה כעסקת הלוואה.
תקופת ההלוואה הינה למשך שלוש שנים.
בעוד שלוש שנים יש למלווה את האפשרויות הנ"ל:
1. השלמת עסקת רכישה: לפי המחיר שהחברה מתחייבת כעת על ה80 מ"ר, תינתן הנחה של 5% על 20 מ"ר נוספים מעבר ל-80 מ"ר. החברה מתחייבת לזכות בחירת דירה לפני השיווק וללא הגבלה בגודל קומה או כיוונים.
אז לכאורה יהיה ניתן למכור ברווח, למצוא קונים שיהיו מעוניינים לרכוש את הדירה במחיר יקר יותר למ"ר ממחיר הרכישה ויותר זול ממחירון החברה מה שיביא לרווח משמעותי.
3. פירעון ההלוואה עם תגמולים: יש אפשרות לבחור שלא לרכוש את הדירה. ובמקרה זה הם מקבלים מהחברה חזרה את הקרן, בצירוף ריבית של 15% לשנה.
החברה נותנת בטחונות טובים וערבויות מצוינים.

תודה רבה אשמח במענה של מי שמכיר כאלו עסקאות מקרוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה