דרוש מידע עזרה -גנאש שוקולד-

אנונימית חדשה

משתמש פעיל
אני משתמשת הרבה בגנאש שוקולד מעל עוגה/קסטה/גלידה וכו', כשאני עושה את השוקולד הוא מבריק ויפה אחרי יממה במקפיא אני מוציאה ובהרבה פעמים קורה שהשוקולד דוהה נהיה שוקולד חיוור, ומאבד את הברק, אני לא עולה מה אני עושה לא נכון.

רק אציין שאני מכסה את התבנית עם נייר כסף הרמטית.

האם תוכלו לעזור

תודה רבה​
 

פנינה :)

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
הברשה קלילה עם מברשה סיליקון טבולה במים רותחים ומנוערת היטב יכולה לעזור
 

אסתטיקה

משתמש מקצוען
2 שכבות של ניר מגבת שנמתחות בין הקופסא למכסה, סופחות את אידי הקור שמצטברים בהקפאה ומונעות זרזיפי קרח על הקרמים היפים והמבריקים.
צריך להקפיד לפתוח את המכסים בעדינות ובזהירות מיד כשמוציאים מהמקפיא, כדי שהקרח שספוג בניר לא יספיק לימס ולהרטיב את העוגות.
וכמובן להחליף לניר יבש כשחוזר למקפיא...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה