הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה...

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
שר החינוך קיש נשאל על הציוץ של נתניהו במהלך תדרוך של משרד החינוך: ״אני חושב שלא צריך לעסוק בחלוקת אשמה או תחקירים, צריך להסתכל איך מנצחים את המלחמה. אני מסתכל איך המשרד נותן את המענה הכי טוב במצב הזה״.
 

ק'סניק

משתמש מקצוען
ניצן שפירא: אישה בת 70 במצב קשה, כתוצאה מדימום מוחי לאחר התקף חרדה בעקבות נפילת רקטה. היא פונתה אתמול לבית החולים אסותא באשדוד אחרי שנחשפה לנזק שגרמה נפילת רקטה סמוך לביתה. לדברי הרופאים בבית החולים, מתחילת המלחמה ישנה עלייה במספר המטופלים שסובלים מדימום מוחי.
 

נופל וקם

משתמש מקצוען
ליברמן: החלטת קבינט המלחמה על המשך הסיוע ההומניטרי באמצעות פתיחת קו נוסף של מים והגדלה דרמטית בכמות המשאיות שנכנסות דרך מעבר רפיח, ללא שום מידע לגבי מצב החטופים, וויתור על הדרישה שנציגי הצלב האדום יפגשו עימם בתמורה לסיוע, זו פשוט איוולת. אני שב ומדגיש, אין לנו שום יכולת אמיתית לדעת או לפקח על התכולה הנכנסת לשטח הרצועה, וכל מי שאומר אחרת פשוט משקר. איננו רשאים להפקיר את בנותינו ובנינו.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש כעת עם נציגי משפחות החטופים והנעדרים בבית הנשיא בירושלים. במפגש משתתפים כ-70 בני משפחות של 35 חטופים ונעדרים. בימים הקרובים צפוי הנשיא להיפגש עם נציגים נוספים ממשפחות החטופים והנעדרים.
 

משקיע חכם

תשקיעו נכון
מנוי פרימיום
דור בן דור יליד עזה פלסטיני שהתגייר אומר לאלדד יניב בגלי ישראל, הישראלים לא מבינים את הראש של חמאס, בעזה כולם ללא יוצא מן הכלל תומכים בחמאס ואם יינתן להם אפשרות הם יעשו את הטבח שוב ביהודים, אין ולא היה מעולם חפים מפשע בעזה (וגם ביו"ש) כולם שם מחבלים מנער ועד זקן, מיונק ועד איש שיבה,
אם רוצים לחסל את החמאס, צריך להשמיד את כל העזתים, כל פתרון אחר הוא אחיזת עיניים ושקר לציבור.

עוד מדבריו - ההורים של המחבל שהתקשר מכפר עזה לספר להורים שלו בגאווה שהוא רצח 10 יהודים והם שמחים וצוהלים ואומרים לו להרוג עוד ועוד, - הם גרים בחאן יונס, שם כידוע יש תנאים מחיה מים ומזון ותרופות.

את העזתים לא מעניין כמה מהם מתים, תקווה חייהם ומשאלת נפשם זה לרצוח יהודים ולמות.
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
‏סערת הציוץ של נתניהו - ח״כ ⁦ מיכאל ביטון ⁩ מהמחנה הממלכתי לירון וילנסקי ב׳גל״צ׳: ״טוב עשה רה״מ שמחק והתנצל. אף אחד לא יסיט אותנו מהמטרה החשובה בעת הזו - לנצח במלחמה. כל דבר אחר, פוליטי, רכילותי או קטנוני לא במקום״. ירון וילנסקי: ״אם נתניהו לא היה מוחק את הציוץ, הייתם עוזבים את הממשלה?״. ח״כ ביטון ⁩: ״אנחנו בממשלה הזו עד שננצח במלחמה״.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
שר החינוך יואב קיש, מ"מ מנכ"ל משרד החינוך מאיר שמעוני וחברי הנהלת המשרד מסרו היום את תמונת המצב של מערכת החינוך ביום ה-23 ללחימה. למעלה מ-75% מבתי הספר פתחו את שעריהם בפני התלמידים וחזרו ללמידה פיזית במסגרות. למעלה מ-84% ממסגרות הלימוד חזרו ללמידה פיזית בחינוך המיוחד.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
הפרשן הצבאי נועם אמיר בגלי ישראל: "צה"ל עצמו לא ידע על המתקפה בזמן שהוא כבר מותקף. בשעה 7 בבוקר, כמעט 40 דקות לאחר תחילת האירוע אני מקבל סרטון של דאע"ש בשדרות כשמי שמצלם זה יהודי שמדבר בעברית. אני שולח את זה לקצין מהאזור שאומר לי: 'עזוב זה פייק. אל תפרסם את זה ותעורר בהלה' כלומר, אותו קצין אפילו לא ידע בשעה 7 בבוקר מה מתרחש שם" :
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
דובר צה"ל: בהמשך לדיווח הראשוני על התרעת בצפון הארץ, זוהו שלושה שיגורים משטח לבנון לעבר שטח ישראל, לוחמי ההגנה האווירית יירטו שני שיגורים בהצלחה, שיגור נוסף נפל בשטח פתוח. כוחות צה"ל מגיבים באש לעבר מקורות הירי.
 

רוגעל'ה חם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי

שכם: הרבה יללות בערוצים הפלסטינים בגדה בעקבות חיסולו היום של רסמי ערפאת, אחד מהפעילים הצבאיים הבולטים של הג’האד האסלאמי בשכם.​


כמות הפוסטים שפורסמו עליו היום גדולה מכמות ההרוגים בעזה מאז הבוקר…

אבו עלי
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יט

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הַשָּׁמַיִם מְסַפְּרִים כְּבוֹד אֵל וּמַעֲשֵׂה יָדָיו מַגִּיד הָרָקִיעַ:ג יוֹם לְיוֹם יַבִּיעַ אֹמֶר וְלַיְלָה לְּלַיְלָה יְחַוֶּה דָּעַת:ד אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם:ה בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם וּבִקְצֵה תֵבֵל מִלֵּיהֶם לַשֶּׁמֶשׁ שָׂם אֹהֶל בָּהֶם:ו וְהוּא כְּחָתָן יֹצֵא מֵחֻפָּתוֹ יָשִׂישׂ כְּגִבּוֹר לָרוּץ אֹרַח:ז מִקְצֵה הַשָּׁמַיִם מוֹצָאוֹ וּתְקוּפָתוֹ עַל קְצוֹתָם וְאֵין נִסְתָּר מֵחַמָּתוֹ:ח תּוֹרַת יְהוָה תְּמִימָה מְשִׁיבַת נָפֶשׁ עֵדוּת יְהוָה נֶאֱמָנָה מַחְכִּימַת פֶּתִי:ט פִּקּוּדֵי יְהוָה יְשָׁרִים מְשַׂמְּחֵי לֵב מִצְוַת יְהוָה בָּרָה מְאִירַת עֵינָיִם:י יִרְאַת יְהוָה טְהוֹרָה עוֹמֶדֶת לָעַד מִשְׁפְּטֵי יְהוָה אֱמֶת צָדְקוּ יַחְדָּו:יא הַנֶּחֱמָדִים מִזָּהָב וּמִפַּז רָב וּמְתוּקִים מִדְּבַשׁ וְנֹפֶת צוּפִים:יב גַּם עַבְדְּךָ נִזְהָר בָּהֶם בְּשָׁמְרָם עֵקֶב רָב:יג שְׁגִיאוֹת מִי יָבִין מִנִּסְתָּרוֹת נַקֵּנִי:יד גַּם מִזֵּדִים חֲשֹׂךְ עַבְדֶּךָ אַל יִמְשְׁלוּ בִי אָז אֵיתָם וְנִקֵּיתִי מִפֶּשַׁע רָב:טו יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגֹאֲלִי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

זמן מסע • אתגר 47

לוח מודעות

למעלה