עזרה סקר לאמהות- מסיבת סיום בגן עם הורים

תמיד את מגיעה למסיבת סוף שנה, אבל מה ההרגשה שלך לגבי חשיבות קיום מסיבות עם אמהות?


  • סה"כ מצביעים
    399

צפורן

משתמש מקצוען
1. אם אחרי הכיבוד העשיר והבית המפוקסס אני אדרוש ממנה בחיוך להשאר לשמור שעתיים על ילדיי ולשטוף את הכלים ושאני אלך לנוח, כי אני ממש עייפה כי שטפתי לכבודה את הבית. מה זה עייפה? ממוטטת!
אז אפשר להניח שהיא כבר תעדיף את כוס המים וזהו.

2. כבר כתבנו כאן באשכול. מסיבה מייגעת היא ממש לא 'כיבוד עשיר'. מסיבה מייגעת וארוכה שבסופה הילדות נשלחות הביתה באמצע היום, היא רוגלך יבשים שנתקעים בגרון. אל תקראו לזה כיבוד עשיר. לא כיבדתן אותנו בזה שתקעתן אותנו שלוש שעות על הכסא הקטן.

3. יובהר שהגננת של הבת שלי מקסימה. ומסיבת החנוכה בגן ענתה על כל הדרישות.
היא תשמח ל5 דקות וכוס מים בכל מקרה.
היא אוהבת אותך ואת הילדים, ולא רוצה שתטרחי, ואולי גם תתנדב לשמור על הילדים סתם כך, בשביל הכיף, לא בשביל הספונז'ה.
ובכל זאת, שוויגער וכלה שהגיעו לדרגת קרבה כזו, שהשוויגער יכולה להגיע בלי להודיע מראש, ולהתקבל בטבעיות גמורה, ובשמחה פנימית אמיתית של הכלה, אני מצדיעה להן.
וכאן לא מדובר בשוויגער אחת שבאה בלי הודעה מראש, אלא באשה אחת מול 40 "שוויגעריות" שהזמינו אותן....
ברור שאני לא בעד מסיבות מפוצצות (ובתור שוויגער גם לא בתור קבלת פנים מפוצצת). אני פשוט מבינה גם את הגננות בכל הסיפור הזה, וחושבת, שככל שיותר אמהות תתחזקנה את הקשר עם הגן בזמנים אחרים, ותתנה לגננות הרגשה שהן בסדר, גם אם תעשינה במקום מסיבה - פעילות נחמדה לילדות ללא האמהות, כולן תרווחנה.
 
נערך לאחרונה ב:

michal2100

משתמש מקצוען
כמה יהיה אכפת לכן לבוא למסיבה ולגלות שהיא מוכרת לכן (אתמול המסיבה הייתה אצל הבת השניה, בשנה שעברה אצל אותה גננת וכד')? חשוב לכן מסיבה מקורית כל שנה? או שהעיקר לראות את הבת שלכן נהנית?
או יותר מזה, האם את בכלל מתרכזת בתוכן המסיבה או רק בבת שלך?


דווקא אצלי היתה מסיבה חוזרת (מסיבת סידור - בנים), הבן שלי הגדול היה הילד היהודי שעומד ומתפלל באוניה מלאה בסוחרים, שנה לאחר מכן, הבן שאחריו היה בדיוק באותו תפקיד (אחרי שראה את ההסרטה במשך כל השנה...)

נהנתי מאוד, והופתעתי, ובכלל לא הפריע לי שזו מסיבה חוזרת
 

mirie

משתמש מקצוען
אצלינו הודיעו (כמעט חודשיים מראש) שהמסיבה ביום ששי, שבו נוח יותר לרוב האמהות.
כאמא לבת בכורה, לא ידעתי להעריך ;)
עכשיו אני יודעת....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמה

א תְּהִלָּה לְדָוִד אֲרוֹמִמְךָ אֱלוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֲכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ב בְּכָל יוֹם אֲבָרֲכֶךָּ וַאֲהַלְלָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם וָעֶד:ג גָּדוֹל יְהוָה וּמְהֻלָּל מְאֹד וְלִגְדֻלָּתוֹ אֵין חֵקֶר:ד דּוֹר לְדוֹר יְשַׁבַּח מַעֲשֶׂיךָ וּגְבוּרֹתֶיךָ יַגִּידוּ:ה הֲדַר כְּבוֹד הוֹדֶךָ וְדִבְרֵי נִפְלְאוֹתֶיךָ אָשִׂיחָה:ו וֶעֱזוּז נוֹרְאֹתֶיךָ יֹאמֵרוּ (וגדולתיך) וּגְדוּלָּתְךָ אֲסַפְּרֶנָּה:ז זֵכֶר רַב טוּבְךָ יַבִּיעוּ וְצִדְקָתְךָ יְרַנֵּנוּ:ח חַנּוּן וְרַחוּם יְהוָה אֶרֶךְ אַפַּיִם וּגְדָל חָסֶד:ט טוֹב יְהוָה לַכֹּל וְרַחֲמָיו עַל כָּל מַעֲשָׂיו:י יוֹדוּךָ יְהוָה כָּל מַעֲשֶׂיךָ וַחֲסִידֶיךָ יְבָרֲכוּכָה:יא כְּבוֹד מַלְכוּתְךָ יֹאמֵרוּ וּגְבוּרָתְךָ יְדַבֵּרוּ:יב לְהוֹדִיעַ לִבְנֵי הָאָדָם גְּבוּרֹתָיו וּכְבוֹד הֲדַר מַלְכוּתוֹ:יג מַלְכוּתְךָ מַלְכוּת כָּל עֹלָמִים וּמֶמְשֶׁלְתְּךָ בְּכָל דּוֹר וָדוֹר:יד סוֹמֵךְ יְהוָה לְכָל הַנֹּפְלִים וְזוֹקֵף לְכָל הַכְּפוּפִים:טו עֵינֵי כֹל אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּ וְאַתָּה נוֹתֵן לָהֶם אֶת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:טז פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן:יז צַדִּיק יְהוָה בְּכָל דְּרָכָיו וְחָסִיד בְּכָל מַעֲשָׂיו:יח קָרוֹב יְהוָה לְכָל קֹרְאָיו לְכֹל אֲשֶׁר יִקְרָאֻהוּ בֶאֱמֶת:יט רְצוֹן יְרֵאָיו יַעֲשֶׂה וְאֶת שַׁוְעָתָם יִשְׁמַע וְיוֹשִׁיעֵם:כ שׁוֹמֵר יְהוָה אֶת כָּל אֹהֲבָיו וְאֵת כָּל הָרְשָׁעִים יַשְׁמִיד:כא תְּהִלַּת יְהוָה יְדַבֶּר פִּי וִיבָרֵךְ כָּל בָּשָׂר שֵׁם קָדְשׁוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
נקרא  0  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה