עזרה סכסוך עם עלי אקספרס

אורי כדורי

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אם הזמנתי משהו והוא הגיע לא כמו בתיאור באתר
צריך לפתוח סכסוך?
ואם כן איזה סוג? (יש שם שתי אופציות)
והאם לדרוש את כל הכסף או רק חלק?
או שיש משהו אחר לעשות לפני?
@קופצנית או כל אחד אחר
אשמח לעזרה
תודה.
 
נערך לאחרונה ב:

הולי הובי

משתמש פעיל
שלום,
מישו יודע מה עושים במצב כזה?
קניתי המון דברים קטנים בעלי אקספרס וכמעט אף אחד עדיין לא הגיע ..נשאר עוד יום וחצי לפתיחת סכסוך אך כשאני מגיעה לפתוח סכסוך הוא כותב לי שהמוצר בדרך וצריך להאזיר בסבלונות ולא נותן לפתוח סכסוך , מצד אחד אין לי בעיה לחכות אך אם לא יגיע?
מצרפת צילום מסך
צפה בקובץ המצורף 713010
מישהו נתקל במקרה כזה ??אשמח מאד לתגובות
תודה רבה


נתקלתי בדיוק בכזה מקרה
קבלתי אתמול 2 הודעות מאליאקספרס, לגבי מס' שרשראות שהזמנתי, ובהן הודעה שעלי לפתוח סכסוך תוך 15 יום
(מענייין, לא ידעתי שיכולים לעקוב אם קבלתי או לא, מדובר במוצרים קטנטנים שמגיעים בד"כ לתיבת הדואר ולא לסניף)

אך כשאני מנסה לפתוח סכסוך כתוב שהמוצר נמצא בחברת השילוח המקומית, כבר מה-17/06!

מה אני אמורה לעשות
איך אני יכולה לדעת שזה אכן כך?
ואיך אני יכולה לקבל את המוצר שלי?

מה שעוד יותר מוזר שבמסך הראשון בו מופיע הפריט ותיאור ההזמנה
יש מצד שמאל תרשים של תהליך השליחה ושם מופיע-
הגיע לארץ היעד בצבע אפור מקווקו
כלומר ממש לא נראה שהגיע
וכשאני לוחצת לפתיחת סכסוך, יש סירוב כי כביכול הגיע לחברת השילוח המקומית...

אני לא מסכימה עם התגובה שצריך להזהר מחילול ה' וכו'
זו זכותי לפתוח סכסוך על מוצר שלא הגיע
ותוך 15 יום אאבד את הזכות הזו
 
נערך לאחרונה ב:

אורי כדורי

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אם הזמנתי משהו והוא הגיע לא כמו בתיאור באתר
צריך לפתוח סכסוך?
ואם כן איזה סוג? (יש שם שתי אופציות)
והאם לדרוש את כל הכסף או רק חלק?
או שיש משהו אחר לעשות לפני?
@קופצנית או כל אחד אחר
אשמח לעזרה
תודה.
הקפצה
דחוף!!!!
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי

לפתוח REFUND ONLY
לצרף תמונה של המוצר שהגיע
ותמונה של המוצר באתר
ולכתוב בדיוק מה הגיע שונה

ראה טיפ שלי בנושא סכסוכים שעשוי לעזור לך, ל @הולי הובי ואולי לעוד.
 

הולי הובי

משתמש פעיל
לפתוח REFUND ONLY
לצרף תמונה של המוצר שהגיע
ותמונה של המוצר באתר
ולכתוב בדיוק מה הגיע שונה

ראה טיפ שלי בנושא סכסוכים שעשוי לעזור לך, ל @הולי הובי ואולי לעוד.

תודה!!

לפי ההסבר שלך בקישור הנ"ל הארכתי את ימי ההגנה
בקשתי 30 יום, אך נכתב לי שהמצב הנורמלי זה 2 ימים
מה נותנים לי 2 ימים?

כמו כןאך איני יכולה במקביל גם לפתוח סכסוך כי אני מקבלת תגובה שהמוצר הגיע לחברת השילוח המקומית (כבר ב-17/06)
 

A052

משתמש סופר מקצוען
סכסוך על אי הגעה אפשר לפתוח בדר"כ רק לאחר שתמו ימי ההגנה הרגילים (כלומר במהלך ה15 יום לאחר תום ימי ההגנה) את המייל על תום ההגנה מקבלים בדר"כ יומיים לפני שהם באמת הסתיימו.
 

הולי הובי

משתמש פעיל
@קופצנית
ועוד...

אשמח מאד לעזרת המבינים

כאמור לעיל קבלתי התראה במייל (ב-22,23,24/08) על שרשאות שכולן הוזמנו באותו היום, ב-3 הזמנות נפרדות
בהודעה נאמר שימי ההגנה עומדים להסתיים
כשניסיתי לפתוח סכסוך נכתב שאין אפשרות, כי הפריטים נמצאים בחברת השילוח המקומי כבר מה17/06

בהתאם להמלצות כאן הארכתי ביומיים את ימי ההגנה
כעת כשאני מנסה שוב להכנס לפתיחת סכסוך, נכתב שהעסקה גמורה (finished)
כלומר מבחינתם המוצרים הגיעו???
הם לא הגיעו!

מה אפשר לעשות?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
יש אפשרות עדיין לפתיחת סכסוך 15 יום אחרי הגמר.

האפשרות נמצאת למטה בדף פרטי ההזמנה.
 

קוראים לי #C

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
שווה להשקיע ולקנות ויזה מהדואר או שאין בעיה בכרטיס אשראי שמשויך לחשבון?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אין שום בעיה. הכרטיס מבוטח וכל עיסקה שתצהירו שלא אתם עשיתם תקבלו זיכוי ויחליפו לכם כרטיס.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  31  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה