מידע שימושי סגולות למעוכבי שידוך

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
במסגרת שיעור שמסר המקובל הרב יעקב עדס על פרשת חיי שרה, חשף סגולה נדירה לשידוכים, שידועה לו מזה שנים, וכך אמר: "המסר המרכזי שאנו למדים מפרשת חיי שרה, כשאליעזר עבד אברהם הולך למצוא שידוך ליצחק, הוא רואה שהכל תלוי בה' יתברך ולכן על כל פרט ופרט הוא מתחנן לה', מודה לה', מזכיר את ה', משתחווה לה', הכל הכל עם ה' יתברך. זה דבר שהוא נכון לכל החיים, אבל בפרט יש ללמוד מהפרשה את העובדה שזה קשור לשידוכים. אני רגיל לומר כבר הרבה שנים שיש סגולה גדולה לענייני שידוכים להיות רגיל בלי נדר ללמוד כל יום, את תוכן הדברים של ספר 'מסילת ישרים' בפרק כ"ה". לדברי הגאון הרב עדס, בספר מסילת ישרים יש 26 פרקים, כמניין שם הוי"ה, ופרק אחד לפני אחרון, פרק כ"ה, הוא סגולה גדולה לענייני שידוכים - הן לנשים והן לגברים. תוכן הפרק כולל שני חלקים: הראשון הוא שה' יתברך נמצא בכל מקום, אנחנו מולו ועל ידו כל הזמן. השני - לדעת שכל פרט הכי קטן במעשים שלנו, עתיד לבוא לפני הדין לפני מלך מלכי המלכים הקב"ה.

וזהו נוסח המסילת ישרים, פרק כ"ה (דרך קניית היראה):


129290.jpg
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לפניכם ט"ו סגולות שונות למציאת שידוך
מתוך ספר 'דרך השידוך' מהרב בנימין וקסברגר וכן מ'ספר אביעה ‏סגולות'.‏

סגולה א' למציאת שידוך
כל האומר מזמור קכ"א בתהילים (שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי וגו') בסוף כל התפילות (קודם ‏עקירת רגליו מן התפילה), מזמנין לו את בן או בת ‏הזוג ההוגנת לו, וחשוב לומר עם כוונה.

סגולה ב' למציאת שידוך
מובא בספר רפואה וחיים מי שקשה לו למצוא את זיווגו ירגיל את עצמו לקרוא ‏בכל יום – קרבנות הנשיאים, ספר במדבר פרק ז' פסוק א' עד 'זאת חנוכת הבית' ‏‏(המקור סגולות ישראל).‏

סגולה ג' למציאת שידוך
לבקש בלב ובכוונה על זיווג ‏בפסוק 'שמע קולינו' בתפילת העמידה של מנחה.

סגולה ד' למציאת שידוך
על ידי לימוד הלכות זוכים למצוא את הזיווג האמיתי (ליקוטי עצות ממוהר"ן).

סגולה ה' למציאת שידוך
לתת צדקה לעילוי נשמת רבי מאיר בעל הנס זכותו תגן עלינו ולומר ג' פעמים ‏‏'אלקא ד' רבי מאיר ענני', ריבון העולמים הזמן לבחורי ובחורות ישראל שידוכין ‏בנקל ובתוכם אני פלוני/ת בן/בת פלוני את זיווגי משורש הנשמה.‏

סגולה ו' למציאת שידוך
מי שקשה לו/לה למציאת בן/בת זוג לקרוא את שיר השירים במשך 40 יום ‏ברציפות בקול ובהטעמה ולהדליק נר בכל יום לעילוי נשמת יונתן בן עוזיאל ‏ולתת צדקה.

ויש אומרים, סגולה נפלאה לקום קודם עלות השחר ולומר 'שיר השירים' בעמידה ‏משך 40 יום, כי בעלות השחר, פותחים שער השמים וזה זמן טוב לתפילה.

סגולה ז' למציאת שידוך
מי שקשה לו למצוא את הזיווג יתפלל בכל יום בכוונה 'שירת הים'.
לאחר מכן, לקרוא מזמורי תהילים המסוגלים לזיווג פרקים: ל"ב , ל"ח, ע', ע"א, ‏קכ"ד (הספר רפאל המלאך) וטוב להתמיד בזה משך 40 יום ברציפות.

סגולה ח' למציאת שידוך
מקובל שהציון של התנא הקדוש יונתן בן עוזיאל מסוגל ‏מאוד לעניין מציאת הזיווג. סגולה להתפלל על קברו בפרט בערב ראש חודש, באמצע חודש וביום ‏פטירתו, כ"ו בסיוון.

סגולה ט' למציאת שידוך
ישועה וסגולה גדולה לקרוא את כל ספר תהילים אצל קברו של רבי לייב בעל הייסורים הטמון בעיר ‏הקודש צפת, אשר ציווה לפני מותו שכל מי שיהיה לו עת צרה ישתדל על קברו ‏והצדיק יעזרהו.‏ סגולה להתפלל על קברו בפרט בערב ראש חודש, באמצע חודש ובפרט ביום ‏פטירתו ט"ו בחשוון.

סגולה י' למציאת שידוך
לשמח חתן וכלה, והרווקה תבקש מהכלה לברך אותה, והרווק יבקש מהחתן ‏לברך אותו וטוב לשתות מהיין שנשאר מהקידוש. ויש אומרים שטוב שהרווקה תשב ‏על כסא הכלה. ‏

סגולה י"א למציאת שידוך
סגולה לבחור שמתקשה למצוא את זיווגו שיקנה כוס חדשה ויכוון שזה יהיה ‏עבור מה שנוהגים לשבור תחת החופה זכר לחורבן ובחופתו אכן ישבור כוס זו, ‏ולאישה סגולה שתקנה טלית עבור החתן שיהיה לה בעזרת השם יתברך.

סגולה י"ב למציאת שידוך
סגולה למי שקשה לו למצוא את זיווגו שיאמר את 'ברכת הלבנה' בכוונה גדולה ‏ובמניין.

סגולה י"ג למציאת שידוך
סגולה למי שקשה לו למצוא את זיווגו, שירגיל עצמו לקרוא את פרשת קורבנות ‏הנשיאים, מובא בפרשת נשא. על ידי תפילה בכוח (בכוונה) זוכה לזיווגו.

סגולה י"ד למציאת שידוך
סגולה למי שקשה לו למצוא את זיווגו וגם סגולה לכל בקשה, להתפלל על זה ‏ארבעים יום רצופים ליד הכותל המערבי, היות ומקום זה מסוגל לקבלת כל ‏התפילות.‏

סגולה ט"ו למציאת שידוך
הקורא כל ספר תהילים בעמידה בליל שבת בלי שום הפסק, סגולה שכל ‏בקשה (אחת) שיבקש תתקיים, לאחר סיום ספר תהילים לבקש על זיווג ‏הגון, ובעזרת השם בורא עולם, מלך מלכי המלכים יקבל את תפילותינו ‏ברצון.
 

michal23

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בלת"ק
מניסיון!!
קריאת חומש דברים בשבת
למשך 7 שבתות רצופות
אפשרי כמובן לחלק את הפרשות בין בני המשפחה
מכניסת שבת עד מוצ"ש לסיים.
 

חושב מחדש

משתמש מקצוען
בתור רווק הייתי אצל מו''ר רבי יעקב אדילשטיין זצ''ל,
ואמר לי לומר פרק ל''ב בתהילים כל יום [אני אישית הוספתי עוד פעמיים ביום שיר השירים]
וביאר הענין מדוע סגולה גדולה לומר כן,

לאחר שבועיים כשבאתי לביתו, מיד שנכנסתי הביתה הוא אמר לאשתו -
נו את רואה על הפנים של ... שהוא כבר חתן :)

ואחרי שבועיים ישבתי עם כלתי אצלו בבית לארוחת ערב :)
 

saralulu

משתמש מקצוען
בתור רווק הייתי אצל מו''ר רבי יעקב אדילשטיין זצ''ל,
ואמר לי לומר פרק ל''ב בתהילים כל יום [אני אישית הוספתי עוד פעמיים ביום שיר השירים]
וביאר הענין מדוע סגולה גדולה לומר כן,

לאחר שבועיים כשבאתי לביתו, מיד שנכנסתי הביתה הוא אמר לאשתו -
נו את רואה על הפנים של ... שהוא כבר חתן :)

ואחרי שבועיים ישבתי עם כלתי אצלו בבית לארוחת ערב :)
מרגש!!!!!!!!!!!!!!
 

ממלמלת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
המשתמש נחסם
שמעתי בשם ר דן סגל להגיד כל יום את מזמור "בצאת ישראל ממצרים" ופעם אחת ביום לכוון באשר יצר. סגולה לזיווג.
הכוונה בזה היא להודות, להתחיל להודות. להסתכל על הטוב שיש ולא על החסר וכמו שאמא אוהבת לתת לילד שמודה לה על כל דבר גם הקב"ה רוצה לתת למי שזוכר להודות.
ועוד משהו בשם ר חיים קנייבסקי, ללכת לבית כנסת לשמוע ברכת כהנים, זה בעצם ברכה ישירה מהקב"ה. ה' יורד לברך אותנו וזה זמן גדול מאוד לבקש.

אגב, כל אחת/אחד שעושים סגולות ועדיין לא נושעו, קחו בחשבון שהשכר לא נעלם...ובינתיים הזיווג שלכם רק משתבח יותר מכל הזכויות שנוספות לו (תהילים, שמירת לשון, אמונה וכו.)
אני כל הזמן אומרת שהחתן שלי חייב להיות משהו מיוחד רק מכמות התפילות והסגולות שאני שופכת עליו...
 

האדיר

משתמש חדש
הילולת ר' לייב היום יום רביעי ט"ו בחשוון!!!
"האיש הזה היה גדול בתורה וירא אלוקים מרבים, ובסוף ימיו נסע לעיה"ק צפת ת"ו ונפטר שמה זקן ושבע ימים, וצוה לפני מותו שכל מי שיהיה לו עת צרה ר"ל ישתטח על קברו ויעזרהו וכן עושים עד היום".
(רבי משה ריישער זצ"ל בספרו שערי ירושלים).
זו ההזדמנות שלך! אל תפספס!
תרום כעת למוסדות זוהר הרשב"י בצפת ובגליל, ושלוחי זוהר הרשב"י יעתירו עבורך ועבור בני משפחתך בעת רצון בשעת המנחה ויזכירו שם שם בפרטות לישועה- וברכה - והצלחה...
חייגו עכשיו- 0765988119 וכן ניתן לתרום בעמדות נדרים פלוס בקופת זוהר הרשב"י,
ניתן להעביר שמות עד השעה 15:00
www.matara.pro

 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמג

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה שְׁמַע תְּפִלָּתִי הַאֲזִינָה אֶל תַּחֲנוּנַי בֶּאֱמֻנָתְךָ עֲנֵנִי בְּצִדְקָתֶךָ:ב וְאַל תָּבוֹא בְמִשְׁפָּט אֶת עַבְדֶּךָ כִּי לֹא יִצְדַּק לְפָנֶיךָ כָל חָי:ג כִּי רָדַף אוֹיֵב נַפְשִׁי דִּכָּא לָאָרֶץ חַיָּתִי הוֹשִׁיבַנִי בְמַחֲשַׁכִּים כְּמֵתֵי עוֹלָם:ד וַתִּתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי בְּתוֹכִי יִשְׁתּוֹמֵם לִבִּי:ה זָכַרְתִּי יָמִים מִקֶּדֶם הָגִיתִי בְכָל פָּעֳלֶךָ בְּמַעֲשֵׂה יָדֶיךָ אֲשׂוֹחֵחַ:ו פֵּרַשְׂתִּי יָדַי אֵלֶיךָ נַפְשִׁי כְּאֶרֶץ עֲיֵפָה לְךָ סֶלָה:ז מַהֵר עֲנֵנִי יְהוָה כָּלְתָה רוּחִי אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי וְנִמְשַׁלְתִּי עִם יֹרְדֵי בוֹר:ח הַשְׁמִיעֵנִי בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ כִּי בְךָ בָטָחְתִּי הוֹדִיעֵנִי דֶּרֶךְ זוּ אֵלֵךְ כִּי אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי נַפְשִׁי:ט הַצִּילֵנִי מֵאֹיְבַי יְהוָה אֵלֶיךָ כִסִּתִי:י לַמְּדֵנִי לַעֲשׂוֹת רְצוֹנֶךָ כִּי אַתָּה אֱלוֹהָי רוּחֲךָ טוֹבָה תַּנְחֵנִי בְּאֶרֶץ מִישׁוֹר:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה תְּחַיֵּנִי בְּצִדְקָתְךָ תוֹצִיא מִצָּרָה נַפְשִׁי:יב וּבְחַסְדְּךָ תַּצְמִית אֹיְבָי וְהַאֲבַדְתָּ כָּל צֹרֲרֵי נַפְשִׁי כִּי אֲנִי עַבְדֶּךָ:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה