תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

רק רבינו

משתמש פעיל
מישהו רוצה כרטיס חזור ליום שלישי בוקר 19.09 מיאשי דרך רומא הגעה לארץ ברביעי ערב עם קבוצה נחמדה 420 $ כולל מזוודות גמיש 7148227 שטרודל גימייל קום
 
נערך לאחרונה ב:

רק רבינו

משתמש פעיל
מישהו רוצה כרטיס הלוך יום רביעי בוקר 13.09 ישיר לבוקרשט עם קבוצה של אולמן 400 $ כולל מזוודות ונסיעות פנים
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית

urieli

משתמש פעיל
למכירה טיסות הלוך לסופיה בשלישי טיסת וויז אייר (22:50 המראה )כולל מזוודה 20 ק"ג טרולי 10 ק"ג ועדיפות (פריוריטי) 220$ ניתן להוסיף גם חזור לפי בקשה לגבי נסיעות פנים ידוע לי שיש לפחות 70 איש מאנ"ש שקנו משם כרטיסים כך שאפשר להיות די רגועים בעניין הנסיעות פנים טל' 0504169396
 

urieli

משתמש פעיל
יש למישהו טבלת מחירים של שמעון אולמן אשמח שיעלה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עושים סדר בשמועות בנוגע להשעיית הויזות לישראלים:

נכון ללילה האחרון מתחלקים הגורמים והעסקנים בברסלב לשתיים:
אלו שטוענים שלא תהיה פגישה ולא היתה פגישה בנושא (נתן בן נון ועוד)
אלו שטענו כבר בתחילה שאמורה להתקיים פגישה בנושא, אך כעת לטענתם היא כבר התקיימה והוחלט בה ב"ה שלא להצריך ויזות לפחות עד אחרי החגים. (הלל כהן אלי חשין ועוד).

הן לדברי אלו והן לדברי אלו אין כעת שום לחץ ואין סיבה להקדים וליסוע.
מה שבטוח שיש להמשיך להרבות בתפילה ותחנונים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

העסקן הבכיר מרגיע – "לא תהיה סגירת גבולות בדרך לאומן"​


לקראת הנסיעה הגדולה לאומן ובעקבות החששות שעלו בימים האחרונים לגבי סגירת גבולות אפשרית שוחח אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם כתבנו נתי קאליש והעסקן הבכיר הלל כהן שהרגיעו את המתח: "אוקראינה נערכת לבואם של החסידים, סגירת גבולות כרגע לא על הפרק. אם יהיו בעיות עם הויזה זה יהיה רק אחרי החגים" | האזינו
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
האם הרכבות מפשמישל עוצרות בחמלניצקי ליד מעז'בוז' והאם יש אופציה לקנות כרטיס מהארץ ליום שישי הקרוב בבוקר אשמח מאוד לעזרה בעניין
חלק מהרכבות עוצרות
אם תרצה עזרה בקנייה תוכל לפנות אילי באישי כאן https://uman.pw/
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מהתקשורת האוקראינית:
אומן מתכוננת לראש השנה: 97% מהמתקנים שנבדקו עובדים עם הפרות

בשירות המדינה לייצור וצרכנות נמצאו הפרות בעבודתם של 97% מהגופים העסקיים באזור העלייה לרגל.

המחלקה הראשית של שירות הייצור והצרכן הממלכתי באזור צ'רקאסי מדווחת על כך

מומחי מחלקת מחוז אומן של שירות הייצור והצרכן הממלכתי של אזור צ'רקסי, יחד עם נציגי המשמר העירוני של אומן והמחלקה לפיתוח כלכלי של מועצת העיר אומן, עורכים ביקורי ניטור במסעדות, מסחר, בתי מלון ודתות מבנים באזור העלייה לרגל.

מדובר בבדיקות שנקבעו כדי להבטיח רווחה תברואתית, מגיפה במהלך חגיגת ראש השנה.

ב-96.7 אחוז מהגופים הכלכליים התגלו הפרות של חקיקה סניטרית וחקיקה בתחום בטיחות המזון.

לדברי לריסה קצ'נובה, ראש שירות הייצור והצרכנות הממלכתי של מחוז צ'רקסי, אומנסק RU, נכון ל-31 באוגוסט 2023, נבדקו לפחות 66 אובייקטים של פיקוח.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יחולו הגבלות באזור העלייה לרגל באומן


בין ה-9 ל-22 בספטמבר יהיו הגבלות על מכירת אלכוהול ופירוטכניקה ברובע העלייה לרגל באומן.
כך דווח בעמוד מועצת העיר אומן.
למען הבטיחות של ציון החג הדתי ראש השנה באזור העלייה לרגל, אסור להלן:

מכירה של משקאות אלכוהוליים וחומרים המיוצרים על בסיס אלכוהול (למעט מוצרים רפואיים המאושרים לשימוש ונכללים במרשם הממלכתי של מוצרי רפואה וחומרי חיטוי) בשטח העלייה לרגל;
מכירה ושימוש בפירוטכניקה, לרבות זיקוקים, זיקוקים, חומרים נפיצים אחרים היוצרים אפקט רעש וכן מכירת נשק פניאומטי וצעצועים המחקים נשק.
כפי שכתב קודם לכן, כ-30,000 עולי רגל צפויים להתאסף באומן.

נזכיר לכם כי באפריל 2023 נאסר השימוש והפצה של פירוטכניקה באוקראינה.

באזור צ'רקאסי , מכירה ושימוש במוצרים פירוטכניים, זיקוקים, הצדעות וחזיזים, ללא קשר למעמד, נאסרו עוד קודם לכן בתקופת החוק הצבאי .
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
  • התחזית באומן לימים הקרובים:​

  • יום רביעי
    6 בספטמבר 2023מעונן עם סיכוי לגשם​

    מעונן עם סיכוי לגשם

    13°/ 27°
    מעונן עם סיכוי לגשם

    לרוב מעונן עם סיכוי לגשם, הטמפרטורות נוחות לעונה. רוחות במהירות 11 עד 16 קמ"ש
  • יום חמישי
    7 בספטמבר 2023מעונן מעט​

    מעונן מעט

    16°/ 27°
    מעונן מעט

    לרוב מעונן מעט, הטמפרטורות נוחות לעונה. רוחות במהירות 17 עד 22 קמ"ש
  • יום שישי
    8 בספטמבר 2023מעונן​

    מעונן

    11°/ 25°
    מעונן

    לרוב מעונן, הטמפרטורות נוחות לעונה. רוחות במהירות 11 עד 16 קמ"ש
  • יום שבת
    9 בספטמבר 2023מעונן​

    מעונן

    12°/ 24°
    מעונן

    לרוב מעונן, הטמפרטורות נוחות ואפילו מעט קרירות. רוחות במהירות 11 עד 16 קמ"ש
  • יום ראשון
    10 בספטמבר 2023מעונן מעט​

    מעונן מעט

    12°/ 25°
    מעונן מעט

    לרוב מעונן מעט, הטמפרטורות נוחות לעונה. רוחות במהירות 7 עד 12 קמ"ש
  • יום שני
    11 בספטמבר 2023מעונן חלקית עם סיכוי לגשם​

    מעונן חלקית עם סיכוי לגשם

    13°/ 27°
    מעונן חלקית עם סיכוי לגשם

    לרוב מעונן חלקית עם סיכוי לגשם, הטמפרטורות נוחות לעונה. רוחות במהירות 3 עד 8 קמ"ש
  • יום שלישי
    12 בספטמבר 2023מעונן מעט​

    מעונן מעט

    15°/ 29°
    מעונן מעט

    לרוב מעונן מעט, הטמפרטורות נוחות לעונה. רוחות במהירות 9 עד 14 קמ"ש
  • יום רביעי
    13 בספטמבר 2023שמיים בהירים​

    שמיים בהירים

    16°/ 30°
    שמיים בהירים

    לרוב שמיים בהירים, הטמפרטורות גבוהות וחום בינוני. רוחות במהירות 10 עד 15 קמ"ש
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

אוקראינה תכריע היום: האם יגבילו כניסת ישראלים לראש השנה באומן?

בסביבת זלנסקי מאוכזבים מנתניהו בגלל "תמיכה רפה בלבד", ובעקבות כך, ייתכן ובכירים במדינה יגבילו את כניסת הישראלים לאומן בחגי תשרי • גורם אוקראיני: "נתניהו אפילו לא טרח לברך אותו ביום העצמאות", ולכן ינקמו בחסידים


בכירים אוקראינים יבחנו בימים הקרובים, ואולי יגיעו להכרעה – האם להטיל מגבלות על כניסת ישראלים לאומן במהלך חגי תשרי. כך פורסם היום (שלישי) בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב. הכרעת הבכירים תיתכן אפילו היום, כשהסיבה היא הכעס האוקראיני על ישראל.
כמו כן, הסיבה למגבלות הינה האכזבה בסביבתו של נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי, מראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות מה שהם מכנים "תמיכה רפה בלבד". האופציות שנשקלות בידי הבכירים הן השהייה של הסכם הפטור מויזות בין ישראל לאוקראינה, הגבלה על ההתקהלויות באומן, או קשיים במעברי הגבול היבשתיים דרכם אמורים להיכנס יהודים לאומן.
גורם אוקראיני ומר לכאן חדשות: "נתניהו אפילו לא טרח לברך אותנו באופן אישי לרגל יום העצמאות. ציוץ מטעם חשבון הטוויטר של משרד ראש הממשלה, בשעת לילה מאוחרת – זה לא איחולים מחבר".
כזכור, שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שיגר מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בו הבהיר כי ללא התערבותו הדחופה בדיונים עם ממשלת אוקראינה להסדרת הגעתם של עשרות אלפי ישראל לתפילות ראש השנה באומן, אנו צפויים למשבר המוניטרי חמור בגבולות.
במכתבו מזכיר השר פרוש כי החל לפעול בנושא לבקשת המטה לביטחון לאומי שבמשרד ראש הממשלה וסוכם כי יתמקד בטיפול במעבר הנוסעים הישראלים במעברי הגבול היבשתיים של אוקראינה עם המדינות הגובלות".
במכתב הוזכר כי "בשנה החולפת, בהיעדר היערכות מספקת, נוצר משבר הומניטרי קשה בגבולות, כאשר מעברי הגבול לא עמדו בעומס הנוסעים ורבים המתינו בגבול בתנאים קשים במשך שעות רבות ובמקרים מסיומים אף כיממה".
במכתב מציין השר פרוש כי "היחסים המדיניים המורכבים בין ישראל לאוקראינה, הובילו לכך שהרשויות באוקראינה מסרבות לשתף פעולה ולקיים שיח בנושא הסדרת מעברם של הנוסעים באופן יעיל ובטוח".
"אני חושש כי ללא התערבותך המיידית כראש הממשלה להסדרת הנושא ניקלע שוב למצב המוניטרי קשה וחמור שבמסגרתה עשויים עשרות אלפי ישראלים להיאלץ לחכות שעות ארוכות בשטחים פתוחים בין מעברי הגבול של המדינות הגבולות לאוקראינה".
שר ירושלים ומסורת ישראל מציין כי בשיתוף פעולה וסיוע ממשרד החוץ הושגו הסכמות משמעותיות עם הרשויות במולדובה, פולין והונגריה. "מרבית העבודה המשותפת הרבה שמושקעת במשך חודשים ארוכים, עלולה לרדת לטמיון אם דלתות החומה בה אנו נתקלים בממשלת אוקראינה לא ייפתחו".
"אסור לנו כמי שאחראים לשלומם של אזרחי ישראל, וכמדינה שמאז ומתמיד דאגה ולקחה אחריות לשלומם של ישראלים ויהודים ברחבי העולם, לאפשר מצב בו עשרות אלפי אנשים ישלמו את מחיר האינטרסים המדיניים של מדינת ישראל".
"אני מבקש ממך באופן אישי, כמי שמונה לטפל בעניין הזה מטעם הממשלה, בשמם של עשרות אלפי ישראלים הצפויים לנסוע לאומן, להתערב ולפעול ככל יכולתך, ואף במקרה הצורך לשוחח עם נשיא אוקראינה, מר וולודימיר זלנסקי, בכדי להגיע עימו להסכמות בנושא".
"בהיעדר שינוי במצב השיח עם ממשלת אוקראינה, לא אצליח לבצע את המשימה שהוטלה עלי והכישלון יירשם על שם הממשלה. אמשיך לעשות ככל יכולתי לשרת את האזרחים הנוסעים בהיבטים אחרים בהם יש לי את האפשרות לסייע ולשפר את המצב".
"אני מאמין שמדינת ישראל, כמדינה המייצגת את היהודים, לא יכולה לעמוד מנגד אל מול רצונם של עשרות אלפי יהודים מהארץ, המבקשים מכח האמונה הדתית היוקדת לקיים את הציווי של הצדיק רבי נחמן מברסלב שאיש בל יעדר בראש השנה ובפועל מדינת ישראל אינה מסוגלת להושיע, הייתכן?".
"אני בטוח שבכוחך להסדיר את המצב ולהביא לשינוי ביחסים המדיניים בין ישראל לאוקראינה ולשדר מסר של פיוס בין העמים. יהי רצון שתפילתם של רבבות המתפללים בציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זיע"א תעמוד לימינך ותסייע בידך בתפקיד כראש ממשלת ישראל, לשון המכתב.
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
חבילת שיחות לאומן לנייד כשר
איפה אפשר לעשות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה