תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נתן בן נון יו"ר איחוד ברסלב כרגע ב"מוקד ברסלב":
בנוגע לביטול הוויזות- הכל שמועות, הגורמים הרשמיים באוקראינה שאמורים לדעת כאלה דברים לא שמעו מדבר כזה, אני באופן אישי לא הייתי חושש
ההערכויות נמשכות כרגיל מכל הרשיות השונות
מי שלא ישלם מס תתייר מראש שיקח בחשבון המתנה ארוכה שיכולה להמשך אף ארבע ושש שעות
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים

הרב נתן בן־נון יו"ר 'איחוד ברסלב' וסוכני הנסיעות המובילות בהודעה משמחת בעניין ה'מס תייר': "הגענו שוב לסיכומים ברורים":​



הרב נתן בן־נון יו"ר 'איחוד ברסלב' וסוכני הנסיעות המובילות בהודעה משמחת בעניין ה'מס תייר': "לאחר משא ומתן ארוך, הגענו שוב לסיכומים ברורים, ועל כן אנו מחדשים שוב את האפשרות לשלם מס תייר":

בהמשך להודעה שפורסמה אמש (ראשון) ב'ברסלב נייעס' אודות ביטול הסיכומים עם עיריית אומן על ה'מס תייר' ועל כך שהתברר כי היא לא תוכל לעמוד בהתחייבויות, דבר שהביא את העוסקים במלאכה לעצור את המשך אפשרות תשלום ה'מס תייר'. בשעות האחרונות הודיעו העוסקים במלאכה כי לאחר משא ומתן ארוך הגיעו שוב לסיכומים, ולכן ניתן לשוב ולשלם את ה'מס תייר' באתר הייעודי.

כזכור לפני כשבוע וחצי, יצאה 'עיריית אומן' בהודעה דרמטית כי לאחר כניסתם של יו"ר 'איחוד ברסלב' – הרב נתן בן נון וסכני הנסיעות לעובי הקורה הגיעו הגורמים לפשרה, לפיה; משלמי 'מס תייר' מראש יזכו למחיר מופחת ולאפשרות מעבר מכל הכניסות, אלא שבשבוע שעבר (שלישי) לפתע התברר כי העירייה לא תוכל לעמוד בהתחייבויות, דבר שהביא את העוסקים במלאכה לעצור את המשך אפשרות תשלום ה'מס תייר'.

ובכן, בשעות האחרונות (שני) פרסמו 'איחוד ברסלב' כי "לאחר משא ומתן ארוך, הגענו שוב לסיכומים ברורים, ועל כן אנו מחדשים שוב את האפשרות לשלם מס תייר"

לפניכם ההודעה:

כפי שפרסמנו, בי"ב אלול עצרנו את האפשרות לתשלום מס תייר לאחר שעיריית אומן החליטה לבטל חלק מהבטחותיה למי שישלם "מס תייר" מראש.

לאחר משא ומתן ארוך, הגענו שוב לסיכומים ברורים, ועל כן אנו מחדשים שוב את האפשרות לשלם מס תייר.
הבטחות עיריית אומן הן:

א. יתאפשר להיכנס לאומן הן מרחוב פושקינה/סדובה והן מרחוב פושקינה/בילינסקי (תחנות האוטובוסים).

ב. מי שישלם מראש מס תייר, ישלם סכום מופחת בסך 27 דולר ומי שלא ישלם יצטרך לרדת לתחנת התשלום שליד תחנות האוטובוסים, להמתין שם ולשלם שם סכום גבוה יותר.

ג. במידה ויווצר עומס בתור בדיקות הביטחון של משטרת צ'רקס, יערכו הבדיקות בצורה רנדומלית על מנת למנוע המתנות ארוכות.

לאור הסכמות אלה, אנו שבים ומחדשים את האופציה לשלם באתר את מס התייר, אנו סבורים שזה חובה על כל אחד וממיליצים לשלמו מראש על מנת למנוע עגמת נפש.

לכניסה לאתר לחץ כאן: aumantax.com

בכבוד רב,
נתן בן נון, איחוד ברסלב

אליהו רביבו, רביבו 148 | פנחס גבאי, דרך צדיקים | אדיר רביבו, רביבו גרופ | לוי יצחק גבירץ, נתיבים טורס | רפאל טובול, אומן אקספרס | יצחק אוחיון, פיכאלה.
מדינת עולם 3
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הלל כהן ב"מוקד ברסלב"
יש ישיבה בנושא, אנחנו שלחנו בבהלה מכתב שמסביר לנמה זה לא חוקי ושחסידי ברסלב לא בני ערובה של שום צד פוליטי, זה לא יקרה הם לא יעשו את זה.
גם על הצד שח"ו זה יקרה לא מדובר בסגירת גבולות רק בדרישה לויזות.
אני יכול להבטיח שזה לא יקרה
אני לא רואה שום סיבה לצאת כרגע וזה לא סתם אופטימיות
נקווה גם לעדכן בשורות טובות מהישיבה
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית

זה מה שאני

משתמש פעיל
איך אתם מסבירים את העינין שנכנסתי לשלם מס תייר כתבתי את הפרטים ועברתי לתשלום ועדיין לא שילמתי עברתי למייל חשבתי לחזור אח"כ ונשלח לי אישור תשלום מס תייר עם ברקוד
 

NSW

משתמש פעיל
איך אתם מסבירים את העינין שנכנסתי לשלם מס תייר כתבתי את הפרטים ועברתי לתשלום ועדיין לא שילמתי עברתי למייל חשבתי לחזור אח"כ ונשלח לי אישור תשלום מס תייר עם ברקוד
השאלה מה כתוב בברקוד
אולי יסרקו ויופיע שלא שולם
 

נתן ברגר

משתמש צעיר
אוטומציה עסקית
 

urieli

משתמש פעיל
3 מיטות במלון המפואר פאלאס למכירה לימי ר"ה חדר של 6 בלבד כולל מקוה וכל מה שהמלון מציע (ניתן להוסיף במקום אוכל של מלון חושן) 0504169396
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

מה קורה בכל הנוגע לכניסת ישראלים לאוקראינה, תמונת מצב | לנסוע עכשיו או שניתן להמתין? בואו נעשה קצת סדר:​



תמונת מצב; המשבר בין זלנסקי לנתניהו, יועצו של נשיא אוקראינה, שגריר אוקראינה בישראל, שר החוץ האוקראיני ועמיתו הישראלי, שר הדתות האוקראיני הממונה מטעם אוקראינה על העליה, עיריית אומן, סיכום מעשי:

תחילה נסכם בקצרה ולאחר־מכן נציג את הדברים המלאים.

האם יש משבר בין ישראל לאוקראינה? כן! ואי אפשר להתעלם מזה….

האם זה יתבשל להשעיית הסכם הוויזות? לא נראה וכפי שמוסבר בהמשך.

הסיפור של הדיון מחר (שלישי) על הוויזות לישראלים וכו' הוא אמתי? לאחר בדיקה נוכל לומר כי אלו שמועות, שלא מצאנו להם שום בסיס, בכירים באוקראינה אומרים לרב נתן בן נון כי הם לא שמעו על דבר כזה, והן לא מופיעות לא בסדר יומו של הנשיא ולא בשל הממשלה באוקראינה.

חשוב להדגיש, כי גם אם המשבר יתגלגל ויביא החלטה אוקראינית להשעיית הסכם הוויזות, ע"פ סעיף 7 מהסכם הוויזות בין ישראל לאוקראינה, היא תיכנס לתוקף רק 48 שעות לאחר ההודעה הרשמית בצינורות הדיפלומטיים, וזה לא דבר שקורה מהרגע להרגע.

ולסיכום: א. השמועה לא מספיק מבוססת. ב. החלטה להשעיית הוויזות נראית כצעד מאד קיצוני, גם לישראל יש צעדים להגיב ולא נראה שאוקראינה מוכנה לזה. ג. למרות הנ"ל כבר למדנו ש"אשרי אדם המפחד תמיד", ומי שמבחינתו הדבר אפשרי, ודאי שזה טוב.

אז מה באמת קורה בכל הנוגע לעליית אנ"ש אומנה ולכניסת אזרחי ישראל לאוקראינה? הפעם נכון יותר להציג לפניכם את הדברים לאישורם ולפיהם תחליטו אתם מה נכון לעשות.

משבר זלנסקי נתניהו:


זה כבר למעלה משמונה חודשים, החל מימי העמדת ממשלת נתניהו בחודש טבת האחרון, אז החל המשבר בין מדינות ישראל ואוקראינה.

הרקע: בימים שלפני הבחירות התראיין נתניהו בכמה כלי תקשורת שם הוא הבטיח כי לאחר הקמת ממשלתו הוא יעניק לאוקראינה מערכת ישראלית של הגנה נגד טילים. דבר שהוא לא יכול לעמוד בו, (מחשש שזה יגיע לידי הרוסים ומהם לאירנים, והאחרונים עלולים לפתח טילים שיתגברו על מערכת ההגנה).

זלנסקי מצידו ניסה ללחוץ (ובצדק!) על הממשל הישראלי ועל העומד בראשה שהם יעמדו בהבטחותיהם ויעבירו את המערכות לאוקראינים המתבוססים במלחמת הדמים, ומשכך החליט נתניהו על ניתוק קשרים מוחלט עם נשיא אוקראינה זלנסקי.

כך גם בימים האחרונים פנה זלנסקי לנתניהו בבקשה להיפגש עימו אישית בחודשים הקרובים, בוועידה ששניהם אמורים להופיע, גם לבקשה זו נענה נתניהו בשלילה.

הדבר כמובן עורר את זעמם של הממשל האוקראיני ושל זלנסקי, דבר שעלול להתגלגל לרמות אחרות של משבר בין המדינות.

אלא שאנו צריכים להבין כי משבר הוא לא חד צדדי, והממשל האוקראיני מבין היטב שברגע שקייב תחליט על החרפת המשבר והשעית הסכם הוויזות, תגרור ההחלטה לתגובות נגד מצד הישראלים, (ויש לישראלים מספיק תגובות נגד!) דבר שהאוקראינים לא מחפשים בעת הזאת.

יועצו של נשיא אוקראינה:

כזכור, מיכאל פודוליאק – יועצו של נשיא אוקראינה, התראיין לפני שלוש שבועות (כ"א אב) לעמיחי שטיין ב'כאן חדשות' והתייחס להגעת רבבות חסידי ברסלב לקיבוץ באומן בימי ראש השנה, לדבריו הם לא יוכלו להבטיח את ביטחון הבאים אבל הגבולות יהיו פתוחות:

"לא נסגור גבולות – אך כל מי שנכנס זה על אחריותו בלבד". הוא הוסיף והצהיר כי "הגבולות יהיו פתוחים, ואנחנו נאפשר כניסת ישראלים. יהיו פרוצדורות שונות בגבולות היבשתיים של המדינה – רישום וכו'. נדאג לסדר בין היתר גם בעיר אומן. אבל חשוב להדגיש – אין לנו אפשרות להבטיח את ביטחון הבאים" – דברי פודוליאק.

שגריר אוקראינה:

זה כבר כמה חודשים ששגריר אוקראינה בישראל – מר יבגני קורנייצ'וק, מוציא את דיבתם של חסידי ברסלב רעה בתקשורת האוקראינית והישראלית, זאת בכוונה בכדי לקדם אינטרסים שונים, אלא שלצערנו בדבריו הוא מוסיף דברי שקר רבים לפיהם חסידי ברסלב הם רק נטל על אוקראינה ובפרט בימי המלחמה.

הוא מסביר כי מאות אלפי החסידים שעולים אומנה לא מכניסים כספים לאוקראינה, אלא מביאים קייטרינגים משלהם, מאכלים מארצותיהם, ומתארחים במלונות משלהם, דבר שהוא שקרי, כולנו יודעים שבכל ריכוז של אנ"ש עובדים אוקראינים רבים, שהשוק באומן ובסביבתו מתרוקן מתכולתו גם לאחר שהם נערכים עם כמויות של מאכלים ומוצרים רבים. שעיריית אומן משכירה באסטות על הרחוב הראשי של הקיבוץ – רחוב פושקינה, שם מיציעם רוכלים אוקראינים את מרכולתם, ומשתכרים יפה מאוד, ועוד כהנה וכהנה.

לצערנו לאחר שגורם מסוים בישראל, יצא עם מסע יח"צ תקשורתי ממנו עולה כביכול למדינת ישראל יש איזשהו אינטרס בקיום הקיבוץ באומן, או אז לקח השגריר את הקיבוץ לקלף המיקוח העיקרי שלו, לדבריו הממשלה הישראלית הנוכחית, עומדת על שרים דתיים כך שיש לחסידים את הכוח להביא את מבוקשתם, "אין לי תלונות נגד אזרחי ישראל, יש לי תלונות נגד ממשלת ישראל". ודרכם נוכל להפעיל מנוף לחץ על הממשל הישראלי דרכו נפעיל לחץ וניסחט את הישראלים, כך שנביא הישגים לאוקראינה.

למרות שנכון לכתיבת השורות לא ניתן להוכיח כי דבריו הבשילו לכדי הגבלה ממשית מהממשל האוקראיני בנוגע לקיבוץ, מאידך התקשורת האוקראינית התמלאה בשבועות האחרונים בכתבות אנטישמיות עוינות לחסידים…

שר החוץ האוקראני והישראלי:

שר החוץ הישראלי – אלי כהן, אומר וחוזר ואומר, כי הוא קיבל הבטחה מעמיתו השר החוץ האוקראיני – דמיטרי קולבה, כי "הישראלים לא הצטרכו וויזות לאוקראינה", אני נמצא בקשר שותף עם האוקראינים ובקר רציף עם שר החוץ האוקראיני והוא ביקש ממני לדאוג לארכה לטובת הפליטים שנמצאים בארץ, ותוך 24 שעות הדבר סודר, באתה השיחה הוא נתן לי את הבטחתו כי הישראלים הנכנסים לאוקראינה לא יצטרכו ויזות.

שר הדתות האוקראיני:

שר הדתות האוקראיני – הממונה מטעם הממשל האוקראיני על העלייה לאומן, אומר ל'איחוד ברסלב'; אני הממונה מטעם הממשל על העלייה ואני לא שמעתי על דבר כזה "זה לא מציאותי".

עיריית אומן:

בעיריית אומן ממשיכים להיערך בכל החזיתות לקיבוץ ראש השנה, ובכירים מעיריית אומן מעבירים מידי יום מסרים כי כל השמועות בנוגע לחידוש חיוב אשרות הוויזות לאזרחי ישראל, אינם נכונות.

סוף דבר:

ושוב לסיכום: א. השמועה לא מספיק מבוססת. ב. החלטה להשעיית הוויזות נראית כצעד מאד קיצוני, גם לישראל יש צעדים להגיב כך שלא נראה שאוקראינה מתקדמת לשם. ג. למרות הנ"ל כבר למדנו ש"אשרי אדם המפחד תמיד", ומי שמבחינתו הדבר אפשרי, ודאי שזה טוב.

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

סיכומים אחרונים מול הרשויות ומפקדי הגבולות על הגעת רבבות מתפללים​

פגישת היערכות לקראת הגעת חסידי ברסלב בראש השנה בעיר אומן שבאוקראינה-הישורת האחרונה. לאחר אינסוף פגישות בין הרשויות וכלל הגורמים הרלוונטיים המבצע התחבורתי לקראת ראש השנה התשפ"ד 2023 יוצא לדרך​

במחוז ויניצה התקיימה אמש (ראשון) פגישה בין חברת הסעות "פאייכלה" והעסקנים לבין מפקדי הגבולות לקראת בואם של אלפי חסידי ברסלב לקראת ראש השנה
בפגישה השתתפו הרב שאול הורביץ, רבה של ויניצה ועסקן החבדי דניאל ארליך, איש קשרי ממשל במחוז למען להקל על הבאים דרך ויניצא דרך המעברים היבשתיים רכבות/אוטובוסים/מוניות/ורכבים פרטיים.
נחמן ווהב ממנהלי חברת "פאייכלה", שנכח בפגישה אמר: "הגענו לסיכומים אחרונים מול הרשויות ומפקדי הגבולות למען הצלחת המבצע אנו עובדים סביב השעון עבור ציבור הבאים.
שלומי אלישע סמנכ"ל הצלה אוקראינה שנכח בפגישה אמש אמר: "אנו קוראים לציבור להיות קשובים להנחיות ולנהלים ולחוק הצבאי כעת במדינה הרשויות לא יסבלו שום הפרת חוק והפרת הסדר הציבורי".
1) על הציבור בעת המעבר בגבולות אין לצאת מכלי התחבורה דבר אשר גורם עיכוב רב בגבול.
2) אסור לצלם אנשי צבא ומעברי הגבול (מחסומים בדרכים).
3) לבאים ברכבות דרך הערים לא ינתן לצאת ממתחם התחנה עד לסיום שעות העוצר (אלא אם כן הזמינו הסעה דרך חברה רשמית שאישרו זאת מול רשויות אכיפת החוק).
4) בעת הישמע אזעקת חירום מעברי הגבול ייסגרו עד לאזעקה שהסכנה חלפה.
5) אין לשאת דברים לא חוקים במעברי הגבול כגון חפצים חדים/ כדורים שאסורים באוקראינה וכו' (אדם שיעבור על נהלים יגרום לעגמת נפש עבור כלל הנוסעים עמו באותו כלי תחבורה).
אנא הקפידו על הנהלים למען כלל ציבור הבאים ושמרו על החוקים בכך תבטיחו נסיעה בטוחה עבורכם ועבור כלל הנוסעים.
סדרנים מטעם חברת "פאייכלה" וארגון "הצלה אוקראינה" יוצבו בגבולות עבורכם ועבור כל בעיה שלא תצוץ.


 
נערך לאחרונה ב:

urieli

משתמש פעיל
האם הרכבות מפשמישל עוצרות בחמלניצקי ליד מעז'בוז' והאם יש אופציה לקנות כרטיס מהארץ ליום שישי הקרוב בבוקר אשמח מאוד לעזרה בעניין
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה