תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
1693831387887.png
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

הרב נתן בן־נון יו"ר 'איחוד ברסלב' וסוכני הנסיעות המובילות בהודעה משמחת בעניין ה'מס תייר': "הגענו שוב לסיכומים ברורים":​



הרב נתן בן־נון יו"ר 'איחוד ברסלב' וסוכני הנסיעות המובילות בהודעה משמחת בעניין ה'מס תייר': "לאחר משא ומתן ארוך, הגענו שוב לסיכומים ברורים, ועל כן אנו מחדשים שוב את האפשרות לשלם מס תייר":

בהמשך להודעה שפורסמה אמש (ראשון) ב'ברסלב נייעס' אודות ביטול הסיכומים עם עיריית אומן על ה'מס תייר' ועל כך שהתברר כי היא לא תוכל לעמוד בהתחייבויות, דבר שהביא את העוסקים במלאכה לעצור את המשך אפשרות תשלום ה'מס תייר'. בשעות האחרונות הודיעו העוסקים במלאכה כי לאחר משא ומתן ארוך הגיעו שוב לסיכומים, ולכן ניתן לשוב ולשלם את ה'מס תייר' באתר הייעודי.

כזכור לפני כשבוע וחצי, יצאה 'עיריית אומן' בהודעה דרמטית כי לאחר כניסתם של יו"ר 'איחוד ברסלב' – הרב נתן בן נון וסכני הנסיעות לעובי הקורה הגיעו הגורמים לפשרה, לפיה; משלמי 'מס תייר' מראש יזכו למחיר מופחת ולאפשרות מעבר מכל הכניסות, אלא שבשבוע שעבר (שלישי) לפתע התברר כי העירייה לא תוכל לעמוד בהתחייבויות, דבר שהביא את העוסקים במלאכה לעצור את המשך אפשרות תשלום ה'מס תייר'.

ובכן, בשעות האחרונות (שני) פרסמו 'איחוד ברסלב' כי "לאחר משא ומתן ארוך, הגענו שוב לסיכומים ברורים, ועל כן אנו מחדשים שוב את האפשרות לשלם מס תייר"

לפניכם ההודעה:

כפי שפרסמנו, בי"ב אלול עצרנו את האפשרות לתשלום מס תייר לאחר שעיריית אומן החליטה לבטל חלק מהבטחותיה למי שישלם "מס תייר" מראש.

לאחר משא ומתן ארוך, הגענו שוב לסיכומים ברורים, ועל כן אנו מחדשים שוב את האפשרות לשלם מס תייר.
הבטחות עיריית אומן הן:

א. יתאפשר להיכנס לאומן הן מרחוב פושקינה/סדובה והן מרחוב פושקינה/בילינסקי (תחנות האוטובוסים).

ב. מי שישלם מראש מס תייר, ישלם סכום מופחת בסך 27 דולר ומי שלא ישלם יצטרך לרדת לתחנת התשלום שליד תחנות האוטובוסים, להמתין שם ולשלם שם סכום גבוה יותר.

ג. במידה ויווצר עומס בתור בדיקות הביטחון של משטרת צ'רקס, יערכו הבדיקות בצורה רנדומלית על מנת למנוע המתנות ארוכות.

לאור הסכמות אלה, אנו שבים ומחדשים את האופציה לשלם באתר את מס התייר, אנו סבורים שזה חובה על כל אחד וממיליצים לשלמו מראש על מנת למנוע עגמת נפש.

לכניסה לאתר לחץ כאן: aumantax.com

בכבוד רב,
נתן בן נון, איחוד ברסלב

אליהו רביבו, רביבו 148 | פנחס גבאי, דרך צדיקים | אדיר רביבו, רביבו גרופ | לוי יצחק גבירץ, נתיבים טורס | רפאל טובול, אומן אקספרס | יצחק אוחיון, פיכאלה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
@נחמן העמקן אולי אתה יודע מה הפורצדורה בהנפקת ויזה לאוקראינה הבה ונקדים תרופה למכה...
באופן רשמי ניתן להגיש בקשה עד 10 יום לפני הנסיעה
לא נראה לי שמישהו כאן עומד בקריטריון הזה...
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

פרוש לנתניהו: "בהיעדר שינוי לא אצליח לבצע את המשימה"​

שר ירושלים ומסורת ישראל במכתב לראש הממשלה מזהיר ממשבר הומניטרי חמור בגבולות אוקראינה: "מבקש ממך להתערב ולפעול ככל יכולתך, ואף במקרה הצורך לשוחח עם נשיא אוקראינה, מר וולודימיר זלנסקי, בכדי להגיע עימו להסכמות בנושא"​

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, שיגר היום (שני) מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בו הבהיר כי ללא התערבותו הדחופה בדיונים עם ממשלת אוקראינה להסדרת הגעתם של עשרות אלפי ישראל לתפילות ראש השנה באומן, אנו צפויים למשבר המוניטרי חמור בגבולות.
במכתבו מזכיר השר פרוש כי החל לפעול בנושא לבקשת המטה לביטחון לאומי שבמשרד ראש הממשלה וסוכם כי יתמקד בטיפול במעבר הנוסעים הישראלים במעברי הגבול היבשתיים של אוקראינה עם המדינות הגובלות".
במכתב הוזכר כי "בשנה החולפת, בהיעדר היערכות מספקת, נוצר משבר הומניטרי קשה בגבולות, כאשר מעברי הגבול לא עמדו בעומס הנוסעים ורבים המתינו בגבול בתנאים קשים במשך שעות רבות ובמקרים מסיומים אף כיממה".
במכתב מציין השר פרוש כי "היחסים המדיניים המורכבים בין ישראל לאוקראינה, הובילו לכך שהרשויות באוקראינה מסרבות לשתף פעולה ולקיים שיח בנושא הסדרת מעברם של הנוסעים באופן יעיל ובטוח".
"אני חושש כי ללא התערבותך המיידית כראש הממשלה להסדרת הנושא ניקלע שוב למצב המוניטרי קשה וחמור שבמסגרתה עשויים עשרות אלפי ישראלים להיאלץ לחכות שעות ארוכות בשטחים פתוחים בין מעברי הגבול של המדינות הגבולות לאוקראינה".
שר ירושלים ומסורת ישראל מציין כי בשיתוף פעולה וסיוע ממשרד החוץ הושגו הסכמות משמעותיות עם הרשויות במולדובה, פולין והונגריה. "מרבית העבודה המשותפת הרבה שמושקעת במשך חודשים ארוכים, עלולה לרדת לטמיון אם דלתות החומה בה אנו נתקלים בממשלת אוקראינה לא ייפתחו".
"אסור לנו כמי שאחראים לשלומם של אזרחי ישראל, וכמדינה שמאז ומתמיד דאגה ולקחה אחריות לשלומם של ישראלים ויהודים ברחבי העולם, לאפשר מצב בו עשרות אלפי אנשים ישלמו את מחיר האינטרסים המדיניים של מדינת ישראל".

"אני מבקש ממך באופן אישי, כמי שמונה לטפל בעניין הזה מטעם הממשלה, בשמם של עשרות אלפי ישראלים הצפויים לנסוע לאומן, להתערב ולפעול ככל יכולתך, ואף במקרה הצורך לשוחח עם נשיא אוקראינה, מר וולודימיר זלנסקי, בכדי להגיע עימו להסכמות בנושא".
עוד כתב: "בהיעדר שינוי במצב השיח עם ממשלת אוקראינה, לא אצליח לבצע את המשימה שהוטלה עלי והכישלון יירשם על שם הממשלה. אמשיך לעשות ככל יכולתי לשרת את האזרחים הנוסעים בהיבטים אחרים בהם יש לי את האפשרות לסייע ולשפר את המצב".
לדבריו, "אני מאמין שמדינת ישראל, כמדינה המייצגת את היהודים, לא יכולה לעמוד מנגד אל מול רצונם של עשרות אלפי יהודים מהארץ, המבקשים מכח האמונה הדתית היוקדת לקיים את הציווי של הצדיק רבי נחמן מברסלב שאיש בל יעדר בראש השנה ובפועל מדינת ישראל אינה מסוגלת להושיע, הייתכן?
אני בטוח שבכוחך להסדיר את המצב ולהביא לשינוי ביחסים המדיניים בין ישראל לאוקראינה ולשדר מסר של פיוס בין העמים. יהי רצון שתפילתם של רבבות המתפללים בציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב זיע"א תעמוד לימינך ותסייע בידך בתפקיד כראש ממשלת ישראל", לשון המכתב.

 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

גנרטורים נוספים ומערכות גיבוי לאספקת חשמל הותקנו למקרה חירום​

כחלק ממערך ההכנות המורכב לקראת התקבצות רבים מכל רחבי העולם באומן, באיחוד ברסלב נערכים לקראת פרויקט אומן ראש השנה ונערכים בהתאם להוראות והנחיות הבטיחות של גופי החירום השונים​

בימים אלו צוותים מקצועיים התקינו מחוללי חשמל (גנרטורים) נוספים ומערכות טכנולוגיות לגיבוי מערכת החשמל לעת חירום, זאת בנוסף למערכות הגיבוי שהותקנו בחורף האחרון בעיצומו של משבר החשמל החמור באוקראינה שנגרם עקב הרס פגיעה והרס מתמשכים של תחנות הכוח ברחבי אוקראינה.

התקנת אמצעי הגיבוי הנוספים למערכות החשמל של מתחמי ההתקבצות באומן נועדה כדי לאפשר אספקת חשמל ותאורה סדירים לבאי ציון רבי נחמן מברסלב, הקלויז והמקוואות הגדולים באומן במשך כל ימי ההתקבצות הגדולים גם במקרה של תקלה או כשל לא צפוי.
יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון מסכם את הפעילות המורכבת והענפה שכללה פגישות תיאום רבות כאשר חלקם המשמעותי מתנהל הרחק מעין המצלמות ומאחורי הקלעים, כדי למנוע נזקים ופגיעה בסיכומים בתקופת המלחמה המורכבת ואומר כי כל ההכנות נעשו בתיאום מלא והדוק יחד עם כלל גופי החירום ונציגי הממשל, ואנו תפילה שימי ראש השנה יעברו כרגיל בשלום וללא שום תקלות חלילה.
גבאי ציון רבי נחמן הרב נתן צמח המלווה בשטח את הפרויקטים השונים של עבודות ההכנה לקראת ראש השנה, מוסר, כי למרות שבמהלך החודשים האחרונים מערכת החשמל מתפקדת ביציבות יחסית ואין כמעט הפסקות ותקלות באספקת החשמל, אף על פי כן אנו נערכים לכל תרחיש אפשרי לתקופת שהות האלפים באומן כדי לאפשר תנאים הכרחיים בסיסיים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  8  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה