חדשות בעולם מצבו של ארדואן

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
רשמית: הנשיא ארדואן הוא המנצח בבחירות לנשיאות טורקיה. ארדואן זכה ל-52.14% מהקולות. קיליצ'דארולו גרף 47.86% :
 

שועל ספרות.

רודיום לשעבר. מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
קיליצ'דארולו בתגובה לנצחון ארדואן: "אלו הן הבחירות הכי לא הוגנות שהיו בשנים האחרונות".
בשקט, בשקט, כנראה שהוא צודק.;)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
נשיא המדינה שוחח עם נשיא טורקיה רג׳יפ טאיפ ארדואן וברך אותו על נצחונו בבחירות נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח הערב, יום שני, ט׳ באייר, 29 במאי, עם נשיא טורקיה, רג׳יפ טאיפ ארדואן. בפתח דבריו ביקש נשיא המדינה לברך את הנשיא ארדואן על ניצחונו בבחירות והוסיף כי הוא מצפה להמשך שגשוג היחסים המשותפים בין ישראל וטורקיה. השניים הדגישו בשיחתם את חשיבות המשך העבודה יחדיו לשמירת היציבות, קידום השלום האזורי והעמקת שיתופי הפעולה הפוריים בין המדינות, ואף הביעו את תקוותם כי יפגשו בקרוב.
 
נערך לאחרונה ב:

ספידי

משתמש מקצוען
המעניין שנתניהו עדיין לא הוציא אפ' ברכה בטויטר....
לא כזה נכון

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (שני) את נשיא טורקיה, רג'יפ טאיפ ארדואן, על ניצחונו בבחירות. בברכתו כתב נתניהו: "איחולים לארדואן על בחירתו מחדש. יהי רצון שהיחסים בין מדינותינו ימשיכו להשתפר לטובת שתי מדינותינו".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח כעת בטלפון עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. שני המנהיגים סיכמו להמשיך לחזק את היחסים בין שתי המדינות ולהביא אותם לשיאים חדשים
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
רה"מ נתניהו שוחח עם נשיא טורקיה ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. נשיא טורקיה שב והודה על הסיוע הישראלי בחילוץ והצלה בעק' רעידת האדמה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה