חדשות בעולם מצבו של ארדואן

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
טוענים שזה פייק ניוז של סין ושהוא בסה''כ לא מרגיש טוב
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
30.4.2023 07:09

טורקיה: אחרי כמה ימים של שמועות ואי וודאות בגלל מצבו בריאותי, הנשיא ארדואן הופיע היום בעצרת בחירות
 

----------

משתמש מקצוען
שבועיים בדיוק לבחירות לנשיאות בטורקיה: אחד הסקרים המרכזיים מעניק 47% לכמאל קיליצ'דראולו, מועמד האופוזיציה, ואילו הנשיא ארדואן זוכה ל-44%. סקר אחר שנערך באמצע אפריל חוזה ניצחון לקיליצ'דראולו בסיבוב השני ביחס של 51%-49% (אסף רוזנצוייג).

[אולי כדאי לשנות את הכותרת למצבו של ארדואן בבחירות], שלא נצטרך אשכול חדש
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
שבועיים בדיוק לבחירות לנשיאות בטורקיה: אחד הסקרים המרכזיים מעניק 47% לכמאל קיליצ'דראולו, מועמד האופוזיציה, ואילו הנשיא ארדואן זוכה ל-44%. סקר אחר שנערך באמצע אפריל חוזה ניצחון לקיליצ'דראולו בסיבוב השני ביחס של 51%-49% (אסף רוזנצוייג).

[אולי כדאי לשנות את הכותרת למצבו של ארדואן בבחירות], שלא נצטרך אשכול חדש
אין סיכוי שארדואן לא לוקח את הבחירות,

לא משנה באיזה דרך הוא יפיל את היריב, חוקית או לא חוקית, או שהוא ישנה את החוק.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
האופוזיציה הטורקית נערכת במלוא העוז לבחירות שצפויות להתקיים במדינה בעוד כשבועיים ימים • המשקיפים הם עורכי דין ומתנדבים שיחולקו על פני 50,000 קלפיות מתוך 192,000 קלפיות ברחבי טורקיה • בסוף יום הבחירות יגישו דוחות לכל מפלגות האופוזיציה
כחלק מההיערכות, באופוזיציה החליטו להציב בקלפיות כ-500,000 משקיפים, שכולם ינסו למנוע הונאה ויכתבו דו"חות על כל הפרות דיני ונהלי הבחירות. הדו"חות יוגשו ל"שש המפלגות" מאוחר יותר. כך דווח אתר אל ערביה.

המשקיפים הם עורכי דין ומתנדבים שיחולקו על פני 50,000 קלפיות מתוך 192,000 קלפיות ברחבי טורקיה. "נראה שהאופוזיציה למדה לקח ממשאל העם ששינה את המשטר, ובגלל זה היא רוצה לעקוב אחר הבחירות עם אפשרות למניפולציה", אמר כמאל אוזקיראז, מנהל המרכז הטורקי לחקר הציבור "אירו-אסיה". אשר עורכת מעת לעת סקרי דעת קהל בנושאים פוליטיים, חברתיים וכלכליים במדינה.

הוא הוסיף כי "מתרחשת מניפולציה בטורקיה בכל מערכת בחירות, במיוחד באזורים כפריים, שבהם אין מספיק חברי אופוזיציה, ובכמה כפרים שתושביהם עובדים עם הממשלה באזור הדרום-מזרחי של המדינה, ראש השבט המרכזי מוודא שהעם יצביע למועמד הקואליציה".

הבחירות לנשיאות הן, בין שני המועמדים המרכזיים, רג'פ טאיפ ארדואן המכהן, לבין יריבו, כמאל קיליקדרוגלו, מועמד "שש מפלגות האופוזיציה" לנשיאות. כאשר על פי סקרי דעת הקהל, סביר להניח שייערך סיבוב שני בין שני המועמדים, אולם בסיבוב שני גוברים סיכוייו של מועמד האופוזיציה, לזכות בתפקיד.
 

----------

משתמש מקצוען
דרמה בטורקיה: אחד מהמועמדים פרש ויכול לתת את הניצחון ליריב של ארדואן.
 

----------

משתמש מקצוען

ינצח את הבחירות הדרמטיות בטורקיה? קיליצ'דראולו במסר לישראל​

רגע לפני הבחירות בטורקיה, גורמים בסביבתו של ראש האופוזיציה הטורקי, כמאל קיליצ'דראולו, משגרים מסרים חיוביים בנוגע לעתיד היחסים בין המדינות: "אנחנו רוצים שטורקיה תהפוך למתווכת הגונה באזור" • בעבר תקף את ישראל

גורמים בכירים בסביבתו של ראש האופוזיציה הטורקית, כמאל קיליצ'דראולו, העבירו מסר מרגיע לישראל לקראת הבחירות שיתקיימו היום במדינה. כך פורסם היום (ראשון) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב.
על פי הדיווח של הכתב המדיני עמיחי שטיין, אותם גורמים מסרו לכאן חדשות כי "יחסי טורקיה עם ישראל חשובים מאוד, והם חלק מהדינמיקה של איזונים אזוריים במזרח התיכון".
הגורמים הוסיפו כי אם ראש האופוזיציה ייבחר לתפקיד, הוא ירצה שטורקיה תיקח חלק משמעותי יותר בתיווך בסכסוך האזורי. "טורקיה תמיד שמרה על יחסים עם ישראל וניסתה לתרום לפתרון הסכסוך הערבי-ישראלי", מסרו והבטיחו: "זוהי מדיניות שתימשך תחת ההנהגה החדשה לאחר הבחירות, כי אנחנו רוצים שטורקיה תהפוך למתווכת הגונה באזור".

בנוגע לאפשרות של פגישה בין קיליצ'דראולו לראש הממשלה בנימין נתניהו במקרה של זכייה בבחירות, אמרו הגורמים כי "הוא מצפה לפתח יחסים עם מנהיגי המדינות במזרח התיכון, ללא שום דעות קדומות, במטרה להרחיב את השלום והיציבות".
יצוין כי עד כה, קיליצ'דראולו ידוע כמבקר חריף של ישראל. ארועי המשט לעזה התרחשבו בשנת 2010 בזמן ששירת כשר החוץ תחת ארדואן ולמרות הסכמי הפיצוי של ישראל לנפגעי המשט הוא טוען כי ישראל עדיין צריכה "לשלם מחיר" וקרא: "המסר שלי לישראל הוא שהתיק לא נסגר".
 

SUS 11

משתמש פעיל
גורמים בסביבתו של ראש האופוזיציה הטורקית כמאל קיליקדרולו בהודעה למדינת ישראל, על האפשרות שייבחר לנשיא: "היחסים חשובים - נהפוך את טורקיה למתווך ישר".
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען

Two-Or Music

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
התחילו עם ספירת הקולות.
בינתיים לאחר ספירת %23.58 מהקלפיות ארדואן עם 54.63%
 
נערך לאחרונה ב:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
התחילו עם ספירת הקולות.
בינתיים לאחר ספירת %23.58 מהקולות ארדואן עם 54.63%
זה לא מדגם מייצג...
כמו שבארץ בד"כ הימין עד 4-5 לפנו"ב עם 75 מנדטים...
שיהיה 50-60% יתחיל להיות מעניין...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה