מי מתמצא בתוכנה לOMR

ממוחשב

משתמש חדש
מי מתמצא בתוכנה לOMR?

אני זקוק ליעוץ דחוף במי שמשתמש בתוכנה סריקה לOMR.

(קריאת תוים בסריקה)
 

מאן דאמר

משתמש פעיל
אולי אתה מתכווין לOCR?

אם כן, זכור לי שיש תוכנה מקצועית בשם abby או משהו דומה.
 

NIVDFB

משתמש פעיל
OMR הינם ראשי תיבות של Optical Mark Recognition, וזוהי טכנולוגיה לזיהוי אוטומטי של סימנים כלשהם על דף-נייר, בדרך-כלל סימוני X,V,O בטפסים, כדוגמת שאלונים אמריקאיים, או ה-X בטפסי הטוטו.
אבל האם באמת אתה מתכוון לזה או לOCR [ראשי תיבות של Optical Charachter Recognition, וזוהי טכנולוגיה לזיהוי אוטומטי של טקסט בקבצי תמונה: מסמכים מצולמים, סרוקים, פקסים וכד'. במקרים כאלה לא ידוע מראש מהן האותיות המודפסות, והתוכנה הרלוונטית מנסה להבין מתוך הצורות שבקובץ התמונה, כיווני הקווים, וכד', מה בעצם כתוב ובאיזו שפה].
או בכלל לICR [ראשי תיבות של Inteligent Charachter Recognition, וזוהי טכנולוגיה לזיהוי אוטומטי של סימנים בכתב-יד. רמת הזיהוי נמוכה בדרך-כלל משמעותית מזו של זיהוי טקסט וטימנים מודפסים].
 

ממוחשב

משתמש חדש
באמת התכוונתי למה שכתבתי OMR לזיהוי אוטומטי של סימנים.

אשמח מי שיוכל לייעץ איזה תוכנה
 

hightech

משתמש רשום
קצת מידע על הנושא

הSDK של ABBYY FineReader ניתן להטמעה בתכנות, ראה כאן

בנוסף יש את FormFix של accusoft, המאפשרת ניתוח טפסים,ג"כ SDK שניתן להוריד חינם.
הנה לינק , באותו עמוד יש אפשרות להוריד תוכנה לדוגמא, ייתכן וניתן להתאים אותה איכשהו.
 

jmall

משתמש חדש
AcuForm

לנו יש תוכנה ישראלית ותיקה, AcuForm שמה, שנפוצה בארץ בכל המוסדות האקדמיים ובתי הספר.
אתה מוזמן לראות אותה באתר:
http://inl.co.il/Products.aspx?tabs=0

או להתקשר: 03-6164916
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה